понеділок, 30 червня 2014 р.

Зайчик

Бути довго у творчій відпустці не можу)))), тим більше, коли є стимул вишити те, що давно хотілося))))
У блозі Happy scrap moments запропонували вишити на вибір зайчика на місяці чи ведмедиків на кулях і оформити вишите у скрапі. Ведмедиків я вже колись вишивала для Владикового альбома, а от зайчик давно був у списку бажаного. То ж зорі з місяцем))) зійшлися і в мене получився новий блокнот :-)
 Блокнот А5, 100 біло-жовтих аркушів з дитячими відштамповками. Форзаци мають паперові вертикальні кишеньки:
... плетений каптал, закладка-соска:
...весела тканина в кУльки: якщо її роздивитися під мікроскопом, то у кожній кулі є якась маленька тварина))))))
До пари блокноту - листівка 10х15см:
Робила цей комплект свідомо в зелено-жовтих тонах, щоб можна було у нього записувати цікаві моменти з розвитку як хлопчика, так і дівчинки :-)
п.с.: вчора блокнотик (разом з іншими моїми виробами) був представлений на одній виставці)))), але про цю пригоду, можливо, розповім іншим разом ;-)

22 коментарі:

  1. Відповіді
    1. Дякую, Людмило! Зайчиком я найчастіше називаю Владика, може, ще хтось знайдеться такий))))

      Видалити
  2. Не зважаючи на те, що вишитий місяць і зорі, блокнотик досить теплий та сонячний))
    Чекатимо на розповідь про виставку))

    ВідповістиВидалити
  3. Я підглядала))))за прцесом створення цього чергового шедевра;-)
    Гарненький!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Пілглядалка :-) А ще соскодавалка)))))))) і дироколопозичалка ;-)
      Дякую!

      Видалити
  4. Чудовий блокнот! Так все ідеально вийшло!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую, Ірино! Може, і не все, так, як хлтілося, але вцілому мені подобається теж)))

      Видалити
  5. Ніжненько, і дійсно-підійде мамі і хлопчика і дівчинки. А в кульках справді споглядаються тваринки?

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Ну, так - бачиш, зайчик у кульці - то саме таке збільшення))))
      Дякую!

      Видалити
  6. так не чесно! А нам тваринки показати? :-)))))) Гарна причина вийти з творчої відпустки :-))) З нетерпінням чекатиму розповіді про виставку!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. )))) Одну показала)))) Ай, я вже про виставку забула))) - треба було все одразу, по гарячих слідах....

      Видалити
  7. Який ніжний блокнот! І кольори чудові! Я теж вишивала цього зайчика, тільки він у мене хлопчачий вийшов)))

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую, Людо! Зайчика я трошки змінила - очі ближче вишила і носика додала, бо він мені на схемі на китайця схожий))))

      Видалити
  8. Какой кроха классный! :)) Да, мордочка у него другая, симпатичная, на наших зайцев больше похож)))

    ВідповістиВидалити
  9. Боже мій, яке мі-мішне зайченятко! Чудовий, світлий і сонячний блокнот!

    ВідповістиВидалити
  10. :)))) От мені завжди малих діток хоеться зайчиками називати)))
    Дякую!

    ВідповістиВидалити

завжди приємно читати ваші відгуки ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Coccinellidae Lady Bug