середа, 11 червня 2014 р.

Україночка

Кажуть люди я сама, наче квіточка,
Що пливуть мої слова, як та річечка,
Що душа моя співає, мов сопілочка.
А я просто українка, україночка!"

(з пісні)
Хто чекав продовження полуничної дівчинки? ;-) Сьогодні друга серія маленька лялечка:
Веселої історія не буде, буде більше технічних моментів))))
На пленері дівчИна фотографуватися не хотіла, довелося перенести зйомки " в студію"...
У мене образ ляльки починається з того, що вона буде тримати у руках. Так і цього разу поштовхом став маленький (2,5см) глиняний глечик, який чекав свого призначення 2 роки. Глечик  розмалювала акриловими фарбами, полакувала та "наповнила" вишнями-бісером (на тині висить глек не розмальований). 
Так-от, глек виявися важкуватим для цієї 12 см панянки, довелося вигадувати їй якусь підставку... Вигадала таку:
 Тин плела з паперових трубочок; пофарбувала акриловими фарбами, розбавленими клеєм ПВА - не знаю, чи можна так робити, але мені здалося, що таким чином тин стане міцнішим :-)
В тин вставлений твердий дротик, обмотаний флористичною стрічкою, який виступає тримачем іграшки - прикріплювати "намертво" не хотілося, то ж можна дівчИну вийняти, погратися)))) і поставити назад до тину без проблем!
Україночка ця сучасна - ось яку гарну білизну має)))))
Після такого фото Марічка (так я її назвала)  зашарілася і відвернулася від камери)))
  Згодом відійшла від емоційного стресу і сфотографувалася з листівкою (7х10см), яку вона підбирала до свого маку на стрічці:
Розміри композиції 6х12х13см. Робити її було одне задоволення, а споглядати - інше ;-)
Цікаво, що буде тримати наступна дівчинка?))))

27 коментарів:

  1. Супер!!! Тин просто поза конкуренцією!!!!!!!! А які сережки!!!!! Чудо маленьке!!! :-))

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Тин мене трохи лякав спочатку))), але в кінцевому варіанті ніби нічого так получилося! Хоча чоловік розкритикував - чому я не зі справжніх паличок сплела? :-)
      Дякую, Ларисо!

      Видалити
  2. Але й класно(а)!!!!....а читати про все це-третє задоволення:)
    Така гарненька Марічка!А як ти класно придумала для неї "трималку"))))-тинок сподобався,і соняхи,і глечик...і розмаоьований глечик,і сукеночка,і мак.....все-все подобається!!!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Пам"ятаєш, ми минулого літа мали вчитися з газет плести кошики? То я вже почала, нарешті)))))))))))))
      Дякую!

      Видалити
  3. Задоволення отримала неймовірне! Дякую! Дуже світла робота!!!
    Аліночко, а це в тебе так шв.машинка вишиває?

    ВідповістиВидалити
  4. Ой, какая прелесть! Очень понравилось, что получилась не просто куколка, а целая история с декорациями. Алина - умница!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую, Саша! Тепер Марічка не падатиме від ваги глечика :-)

      Видалити
  5. Мені, Алінко, твоя Марічка нагадала тебе в дитинстві - точніше я пригадала твої мініатюрні звірятка, які ти ліпила з пластиліну, яких туді у тебе назбиралася ціла виставка для родичів і знайомих...Все таки ще тоді, в дитинстві , було видно-що ти майстер мініатюрних речей! В тебе взагалі-золоті ручки! Молодець!. Дуже ганрна композиція (якщо так можна назвати цю красу)- все вражає акуратністю , довершеністю і змістом.

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую, Ірино! Ну, так, в мене в дитинстві взагалі була велика любов до всього маленького))))) (Мішутку пам"ятаєш? До речі, куди він подівся?) А як колись я залишила пластилінових принца і принцесу на балконі і вони зранку розтанули)))), а я плакала....

      Видалити
  6. Навіть і не знаю, Марічка гарнюня, але і модерновий тин заслуговує на особливі овації! Білизна від Victoria's Secret, однозначно :) і вишеньки, ох, вишеньки!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Так, білизна брендова - і не такого фасону, як у Полі)))))))))
      Дякую, Валентино!

      Видалити
  7. Відповіді
    1. Дякую! Мені більше подобаються ляльки з таким кольором волосся))))

      Видалити
  8. Які ж в тебе неймовірні дівчатка з приданим)))

    ВідповістиВидалити
  9. ну хіба можна дивитися на цю кралю і не посміхатися?) а мереживне спіднє то взагалі бомба))) Все так продумано.. і тиночок з глечиичком теж дуже пасують і виглядають композиційно дуже гармонійно))

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую, Людмило! Може, трохи листівка не в тему (з маком, а можна було б з соняхом зробити), але вона з"явилася раніше тину.... А за тином якось реалістичніше соняхам рости :-)

      Видалити
    2. навіть якби там був увесь "польовий набір", це виглядало б гармонійно) мені і в думку не прийшло рівняти соняхи за тином і мак на листівці)))

      Видалити
  10. Як же ж все продумано до дрібничок, вона просто красуння , а які ж труніки гарнюні!!!

    ВідповістиВидалити
  11. Неймовірна краса!!!! Така вже файна україночка!!!! А тин, то взагалі нема слів!!!

    ВідповістиВидалити

завжди приємно читати ваші відгуки ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Coccinellidae Lady Bug