вівторок, 3 червня 2014 р.

Скринька

Дерев"яна скринька, 6х10х15см, декупаж.

Вперше працювала  з такою рельєфною сосною, то ж  малюнок  на кришці трошки покоробило))) Хоча, в даному випадку, як на мене, так і краще :-) Під старовину, так би мовити))))
 Сфотографувати скриньку з її глянцевим покриттям виявилося не просто...
 А ще вперше ліпнину на стінках робила - сподобалось, буду ще так робити))):
Скринька  має свою історію, мало того, вона має відношення до дівчинки з попереднього посту))) Яке? Опосередковане: купувала я заготовку для дівчинки - планувала робити полуничну скриньку і вже, навіть, почала, але потім вирішила перевірити, чи поміщається в неї дівчинка... Поміщається, а от кришка не закривається)))) Так полуниці трансформувалися в рафаелівських янголів :-)

15 коментарів:

  1. Очень красивая получилась шкатулка!!!

    ВідповістиВидалити
  2. Дуже люблю цих янголів.Гарна вийшла скринька!

    ВідповістиВидалити
  3. Мені так подобаються ці янголятка! Вони такі справжні, як діти мрійливі, десь в думках літають :)))
    Гарна скринька!

    ВідповістиВидалити
  4. Яка вона гарна вийшла! Ліпнина класна, прикрашає!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую! Я от тільки не знаю, чи не відлетить та ліпнина)))) - в магазині казали, що не відлетить...

      Видалити
  5. Яка чудова скринька, а ліпнину я відразу запримітила, дійсно класно вийшло))

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую! Ліпнину ту давно хотіла спробувати - от і спробувала)))

      Видалити
  6. Це добре, що Поля не пройшла по габаритам. Бо така сонячна дівчинка в цій шкатулці виглядала би, як в гробику))))

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Ти знаєш, в мене теж така думка була)))) Але ж то просто шкатулочка :-)

      Видалити
  7. Дуже-дуже гарно!!! А та ліпнина окремо продається??? бо це ж можна текстурною пастою через трафарет таке наносити, тоді точно не відлетить)))

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую! То я через трафарет і робила, але не текстурною пастою, а шпаклівкою :-) Думаю, що не повинне відлетіти - воно ж ще фарбою-лаком покрите....

      Видалити
  8. Чудова скринька, мені подобається!!! А я думала що то різнина на шкатулці, а це ти виявляється постаралась :)

    ВідповістиВидалити

завжди приємно читати ваші відгуки ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Coccinellidae Lady Bug