четвер, 8 травня 2014 р.

Я ♥ Україну

 Патріоти́зм (грец. πατριώτης —співвітчизник, patrís — батьківщина, Вітчизна) — це любов та відданість батьківщині, прагнення своїми діями служити її інтересам. 
Патріотизм передбачає гордість за матеріальні і духовні досягнення свого народу, своєї Батьківщини, бажання збереження її характерних особливостей, її культурного надбання та захищати інтереси своєї громади, народу в цілому.
Історичне джерело патріотизму — це формування прив'язаності до віри в бога в традиціях своїх предків, землі свого народження, рідної мови, народних традицій та культури. (з Вікіпедії)
А6, 100 сторінок
Я ніколи  не задумувалася, патріот я, чи ні - просто любила свою рідну землю, не зважаючи на різні труднощі, через які довелося пройти. Люблю і тепер... 

24 коментарі:

  1. Алінка, дуже гарні роботи!
    Твоя правда, раніше не замислювались, чи є ми патріотами. Нинішня ситуація розставила всі крапки над "і". Мені дуже боляче, коли бачу в блогах, як дівчата (переважно зі сходу країни) пишуть , що Україна для них вмерла, і таке подібне. Як можна все життя прожити тут і у важку годину так легко відмовитись від Батьківщини? Не розумію...

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. і я такого не розумію... Виходить, що або вони стали ренегатами, або вони все життя лицемірили(((
      Дякую!

      Видалити
  2. Я теж ніколи не замислювалась, чи я патріот. А, от зараз я дуже пишаюся тим, що я виросла в цій країні!!!
    Буже гарні блокноти в тебе виходять!

    У нас в домі на вікнах висять прапорці. Всього 40 на весь дім, але кожного дня можно побачити новенький... Патріоти!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую, Ірино!
      Класно, у нас теж висять, але менше. Тепер цікаво ходити і роздивлятися вікна - цікавіше, ніж в новорічно-святкові вечори))))

      Видалити
  3. І я люблю нашу рідну Україну!!! Блокнотик чудовий!!! Я стараюсь обминати тепер блоги, де пропаганда сепаратизму і нехороші слова в сторону України і українців, дуже боляче на це все дивитись і читати, а як показала практика - їм абсолютно нічого не доведеш, на жаль(((

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Виходить, що вони все життя ненавиділи свою землю... Коли я опублікувала перший патріотичний блокнот, від мого блогу відписався хтось, вчора знов відписався - тим людям не подобається, що я люблю свою рідну землю???

      Видалити
  4. Таке ти питання піднімаєш. ... Я українка, хоч живу далеко, я вчу дітей що вони українці. Насправді світ не розрізняє, не розрізняв до останнього часу українців і росіян, совєти вони всі. І на моє I am ukrainian відповідали that's the same. Правда були дуже здивовані моїм аргументам чому це не те саме. Головне українці зрозуміли, що вони це українці. А бруд буде литись ще довго. І відчай і страх. Сила в нас самих, чи готові ми з гордо піднятою головою відстоювати своє "я українець".
    Блокнотику слава! Душевний!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую!
      Правильно ти написала -головне, що українці зрозуміли, що вони українці!

      Видалити
  5. Аліна, блокнотик суперовий! Ти молодчинка!!!!

    ВідповістиВидалити
  6. Очень достойный блокнот получился! А я последнее время понимаю, что мы- украинцы, какая- то особенная нация, и флаг наш выделяется среди других стран!!!

    ВідповістиВидалити
  7. Очень красиво получилось!:)
    Слава Украине!

    ВідповістиВидалити
  8. Аліночка, дуже дякую за мудрі слова і патріотичний блокнотик!
    Він - чудовий!
    Я живу на південному сході країни і всі мої родичи в східних та південних містах, і хоч між собою спілкуємося російською мовою, - ми патріоти своєї Батьківщини! Так приємно бачити по всьому Запоріжжю майже на кожному вікні, будинках, авто жовто-блакитні прапорці!)))

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую, Галино! Не має значення, якою мовою любити Батьківщину - або ти її любиш, або ні...
      В моєму середовищі більшість спілкується українською, то ж я майже не спілкуюся російською, хоча вчила її 9 років у школі і вмію грамотно писати і розмовляти нею. Я взагалі завжди була "За" вивчення російської в україномовних школах - це ж так добре, коли можна читати класиків в оригіналі! Але це вже інша тема...

      Видалити
    2. А я дитя СРСР - в сім"ї завжди спілкувалися українською, а садочок, школа, друзі у дворі - російською.

      Видалити
  9. :) Слава Україні!
    Гарний дуже блокнотик! І сердечко таке миле!..

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Героям слава!
      Дякую! Сердечка не мало бути - просто, коли я робила блокнота, по ТБ розказували про мак як символ загиблих у війнах....

      Видалити
  10. А мені хоч розірвись. Половина родичів по батьку в Росії, а по матері в Україні. Сама я з Півночі України, а живу зараз на Заході. І дуже шкода, що із-за політичних амбіцій мою країну роздирають на шматки.

    ВідповістиВидалити
  11. Робота класна!
    Я теж люблю свою країну Україну!

    ВідповістиВидалити
  12. Дуже гарний блокнотик і сердечко! оригінально, патріотично і дуже-дуже красиво!:)

    ВідповістиВидалити

завжди приємно читати ваші відгуки ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Coccinellidae Lady Bug