пʼятниця, 23 травня 2014 р.

Совульки

 Попросила мене подруга пошити обкладинку для її робочого блокнота. Довго не приходило до мене натхнення, аж поки... приїхала вчора подруга ))) і вибрала сама тканини, чим дуже полегшила мені роботу! Получилось так:
 Тканина з совами, як на мене,  настільки самодостатня, що не потребує додаткового декору, а от серединку вирішила трохи урізноманітнити:
Обкладинку шила по цьому МК, то ж можна носити її і на лицеву, і на виворітну сторони:
Вперше шила обкладинку без блокнота - по замірах, тому трохи  переживаю, чи підійде блокноту власниці (враховуючи те, яка з мене швачка)))... В іншому разі, доведеться шукати нового записника - під обкладинку))))
Із залишків горохової тканини пошилося маленьке (9см) сердечко - не просте, а двостороннє:
А ще вирішила у комплект блокноту зробити підставку під ручки-олівці - пригодилася банка з-під оливок))):
 Ось так все виглядає разом:

18 коментарів:

  1. Відповіді
    1. Дякую! Це мене "поперло" сьогодні))), бо ж треба було тільки обкладинку пошити....

      Видалити
  2. Прикольна двустороння обкладинка!І комплект причудовий вийшов.

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую, Настя! Обкладинки такі колись вже шила, то ж ця далася відносно легко)))

      Видалити
  3. Клас! Про двосторонню обкладинку я і не чула, то вже якась мегамайстерність! А цю серветку і я люблю)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Там мега-майстерності не потрібно, головне все правильно виміряти)))) А сов з серветок я пам"я тала, що вже десь бачила, але не могла згадати, у кого - от мені після твоїх слів пам"ять повернуло: ти ж скарбничку-бідона з такими робила! :-)
      Дякую!

      Видалити
  4. І мене вразила обкладинка"на два боки")))-класно!
    Сови прикольні,а сердечко таке маленьке(в порівнянні з іншими предметами),а я чогось уявила його більшим:)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Так, сердечко таке - як і всі мої сердечка))))
      А обкладинку тобі я теж по такому принципу шила, але не правильно зшила)))), то ж вона трохи не получилася...

      Видалити
  5. Які хорошенькі й милі подарунки! Подобаються коліри блокнота, а те, що обкладинка двостороння - чудова знахідка! Зв"язане жовтеньке совеня мене покорило в саме серце:)

    ВідповістиВидалити
  6. Дякую! Якби ж я ще вміла сама плести такі милі штучки! (совеня мені подарувала Аліса)

    ВідповістиВидалити

завжди приємно читати ваші відгуки ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Coccinellidae Lady Bug