субота, 31 травня 2014 р.

Пригоди маленької феї :-)

Принесли нам сьогодні полуниці... Поклала я собі в мисочку трохи і відволіклася на декілька хвилин, аж раптом - спостерігаю таку картину:

Якесь маленьке створіння поцупило одну полуничку і чимдуж кудись біжить)))) Тільки п"ятами і накивала:
Ну, думаю, наздожену я тебе, мала крадійко! ;-) 
Чи то ноша була непосильна, чи то малеча так налякалася мене))), то ж як гепнеться з усього свого 12 см росту...
 ...геть сукня задерлася!:
 Підняла я її обережно...
.. стояти вона сама не могла, тож довелося їй допомогти:
- Тобі куди? - питаю.
Показує на якусь коробочку і як дремене...
 Підбігла, відкрила))), поклала туди не відомо для чого "гігантську" листівку...
 ... заскочила...
... і лягла(не випускаючи з рук вкрадену полуницю):
Мабуть, з дірочок у коробочці дуло,  і тут я зрозуміла для чого листівка - дівчинка нею вкрилася....
... і заснула....
А я собі сиджу і думаю: де вона купила такі червоні туфлі?
Ось і казочці кінець, а хто... хоче собі таку дівчинку - пишіть в приват ;-)
(п.с.: під час фотосесії жодна полуниця не постраждала (у дівчинки ж нема рота!)))))

25 коментарів:

  1. :-))))))))))) Ото насмішила! Особливо про "гепнеться з усього свого 12 см росту..." :-))))) Чудова лялечка! Ми теж вже трішки полунички смакуємо (і навіть шиємо :-)))

    ВідповістиВидалити
  2. Аліночка, ти справжня чарівниця - таку красуню- полуничну фею вигадала!:)))

    ВідповістиВидалити
  3. Аліно, яка гарна і весела історія!!! І дівчинки така мила!!!

    ВідповістиВидалити
  4. Позитивна історія))) навіть з інтимними фото)))

    ВідповістиВидалити
  5. Аліна, дякую за приємний полуничний настрій!
    Сьогоднішній пост у Тебе особливо позитивний та яскравий!
    Бажаю любительниці полуничок, пошвидше знайти нову домівку! ;-)

    ВідповістиВидалити
  6. :)))))...Аааа, клас !!! Дякую за позитив !!!
    Дівчинка неймовірно мила ! А червоні туфлі і білизна заслуговують окремих компліментів :)))...

    ВідповістиВидалити
  7. Позитив який :)) А які труселя!! Позитивка казочка і чудові фотографії.

    ВідповістиВидалити
  8. Дякую, дівчата! Мені вона теж дуже подобається :-) Весела така))))

    ВідповістиВидалити
  9. Яка гарна казка! А дівчинка літня фея, мабуть! Літо в дім прийшо разом з полуничкою!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую! Тільки трошки дощику забагато разом прийшло)))))

      Видалити
  10. )))))
    Про дівчинку вже понаписували багато-вихваляли))),а я ще додам:в неї така класна коробочка;-) з вітражами!
    Класна.А як її ім"я?

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую! Я назвала її Поля (від Полуниця скорочено))), але може, хтось схоче її по-своєму назвати...
      Між іншим, вчора поламала цього дирокола...

      Видалити
  11. Оце фільм! Продовження пригод буде?:) Люблю полуниці, і таких невгамовних ляльок з чудовими коробочками для схованки:) Туфлі від Маноло Бланік?:))) Керрі оцінила б теж...

    ВідповістиВидалити
  12. Яка чудова дiвчинка!!! Дуже гарненька!!!!!!!! Дуже-дуже)))))

    ВідповістиВидалити
  13. Ой ну яка ж вона прикольна, особливо іі мереживна білизна)) А вже коробочка для лялі як для справжньоі полуничноі принцеси))

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую, Юля! Я так подумала, що не гарно буде, як хтось загляне їй під сукню, а білизни нема...

      Видалити
  14. дуже гарна ідея та історія, розвеселила, Поля прекрасна! буду чекати продовження!:)

    ВідповістиВидалити

завжди приємно читати ваші відгуки ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Coccinellidae Lady Bug