середа, 28 травня 2014 р.

Для кого листівка?

Сьогодні зранку замість того, щоб дошити те, що почала вчора))), зробила листівку:
Розмір 10х15. І от , коли я її зробила, у мене виникли сумніви: кому краще подарувати її: 30-річній панянці чи пані за 50?

Ну, а кому подарувати наступну листівку, питань не виникало)))
 Тиждень тому були на хрестинах маленького хлопчика - спочатку хотіла зробити блокнота дитячого (для мами), але оскільки про хрещення нам повідомили у четвер на неділю (та й малюку уже майже 5 місяців),  ідея з блокнотом відпала....В останні момент  зробила листівку))) З натяком)))))))
(фото зроблені нашвидкуруч телефоном)

12 коментарів:

  1. Як на мою некомпетентну думку, таку листівку можна дарувати від дівчаток дошкільного віку до поважних пані. Вона вийшла дуже ніжна і кожна знайде в ній щось своє.

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую за думку :-) Я теж думаю, що її можна і тим, і тим дарувати))), просто для себе не можу вирішити, кому ж вона дістанеться))))

      Видалити
  2. чудові) перша така гарна! дуже ніжна. Вона універсальна, звісно.. але я б мабуть, швидше молодшій панянці подарувала б)

    ВідповістиВидалити
  3. Мені дуже сподобалась листівка для хлопчика-така ніжненька:),з шторкою)))
    А перша листівка теж подобається-для якоїсь романтичної особи;-)

    ВідповістиВидалити
  4. Отличные открыточки, праздничные, нежные))

    ВідповістиВидалити
  5. Світлі позитивні штучки. Я б дарувала молодій :) І шторка крута:))))

    ВідповістиВидалити
  6. На хрестини листівочка така ніжнесенька! Чудова!!!
    А з дамою - теж ніжна та романтична!
    Аліночка, у тебе дуже гармонійні стильні роботи, які я люблю! :)

    ВідповістиВидалити

завжди приємно читати ваші відгуки ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Coccinellidae Lady Bug