вівторок, 27 травня 2014 р.

Косметичка

Косметичка  для Насті (з її ж тканини)))) Має свою історію)))
Історія  полягає у тому, що перший варіант був такий:
Така собі подушечка))) Це мій перший людський досвід шиття чогось подібного(сумочки-чашки не враховую), то ж він, виявився не вдалий - не вдалося гарно вшити замочок.... А коли я отримала досконалу косметичку від Людмили - вирішила розпорювати і перешивати... Остаточним варіантом теж не задоволена до кінця, але більше нічого перешивати не буду, бо косметичка вже у Насті)))) 
Мораль така: "Вік живи - вік учись!"

20 коментарів:

  1. Не бачу недоліків у цьому прекрасному витворі. Аліна, це тільки ти знаєш що не так)))) Красива, ніжна і патріотична косметичка вийшла!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Є-є там недоліки ;-) Дякую! Про натяк на патріотичність я вже й не писала)))))

      Видалити
  2. Красиво получилось! Нежная и романтичная косметичка!:)

    Если что, так пиши на почту или в контакте, чем смогу помогу)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую!
      Я завжди згадую, як ти розповідала про блокнот, який купила людина, яка теж таке може робити..., тому нічого не питаю))))) В неті багато МК є, просто треба все пробувати. От зараз вишиваю для себе сумочку, то буду пробувати дно таке робити, як у твоїй косметичці :-) Надіюсь, не зіпсую))))

      Видалити
    2. Алина, ну ты сравнила! Тебе я открою пару секретиков, так что обязательно пиши если надо будет:)

      Видалити
    3. )))
      Між іншим, з твоєю косметичкою ходила голосувати - якраз вмістилися паспорти і телефон :-)

      Видалити
  3. Натяк на патріотичність- це вже твоя фішка)))
    Дуже гарно вийшло. На кожному етапі нашого життя нам є чому вчитись.

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. :-) маленький натяк був і в попередньому пості)))
      Дякую! а ще правду кажуть, що на помилках учаться...

      Видалити
  4. дуже гарна! мені особисто обидва варіанти подобаються)
    слухай.. мені здається, чи справді так і є - ти вишиваєш ці мініатюри за 10 хвилин?))))))

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую, Людмило!
      Розу по цій схемі вишивала вже втретє - всі три варіанти різні))) В середньому на неї затратила 2,5 год ;-)

      Видалити
  5. На фото ніяких помилок не видно.
    Дуже класно поєдується тканина з вишивкою! Патріотично!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую! Настя попросила пошити саме з цієї тканини і щоб була вишита квітка :-)

      Видалити
  6. Добре, коли речі мають історію... отримують життя, бо без історії не може нічого бути. Мені обидва варіанти сподобались. Замок то ще те ... одним словом, вік живи - вік учись, і все рівно, як ти знаєш ...
    П.С. Тканинка дуже сподобалась :)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Мені, якщо чесно, перший варіант більше подобався, але з точки зору практичності (косметичка повинна бути велика))) другий краще... Вона ще так добре форму тримає - продублеринила її в 2 шари і в один шар підкладку!

      Видалити
  7. Гарно дуже-дуже!!! І натяки твої мені теж подобаються)))

    ВідповістиВидалити

завжди приємно читати ваші відгуки ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Coccinellidae Lady Bug