вівторок, 13 травня 2014 р.

Весна в Парижі

Задум відвідати цього року весняний Париж не здійснився в силу зовнішніх обставин, то ж сублімую таке поки не здійснене бажання у блокнотику :-)
Формат А6, 100 жовтих аркушів.
Я люблю Париж  - не так, звісно, як Україну))), але люблю... Люблю його опосередковано))) - ніколи не будучи у  цьому загадковому місті. Колись мені здавалося, що відвідати Париж так банально))) - всі хочуть його відвідати, а я ж не всі)))) Але якось я прочитала книгу "Жизнь Ренуара" - і  все, почалося... Потім додав "жару" фільм "Опівночі в Парижі"... А цієї зими так само захопливо дався мені Хемінгуей "Свято, яке завжди з тобою" - не знаю, чи то те, що читала я його після "50 відтінків сірого" ;-), чи то реінкарнація існує, але я наче жила у тому світі, про який пише Хемінгуей! Тепер відвідати Париж стало для мене життєвою необхідністю :-) Залишилося тільки безвізового режиму з Європою дочекатися)))))))))))))))))))))


Прослушать или скачать Count Basie April In Paris бесплатно на Простоплеер

17 коментарів:

  1. Думаю, відвідати Париж - гарна мрія. І якщо багато людей цього теж прагнуть, значить всі вони мають гарну мрію))) Масова любов не робить Париж менш прекрасним)) Хай щастить у здійсненні мрії!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. :-) Дякую! То я так думала у підлітковому віці - тоді дуже хотілося бути не такою, як всі)))

      Видалити
  2. Гарно!Я теж мрію про Париж...але це поки що нездійсненна мрія...Ну то нічого...ще все життя попереду

    ВідповістиВидалити
  3. Я дуже люблю Париж! Готова туди повертатися знову і знову.
    Колись була мрія, яка легко стала реальністю!
    Будемо мріяти далі, будемо наеяться і вірити, що буде мир і ось тоді ....
    А, поки ... блокнот чарівний, по справжньому весняний!

    ВідповістиВидалити
  4. Романтично, нежно, очень красиво! Мечтательно!
    Я тоже когда-то хотела в Париж, а потом перехотела, потому что показалось банально))) Теперь хочу в Рио де Жанейро! Но если вдруг попаду в Париж, то не расстроюсь:-)))

    ВідповістиВидалити
  5. і знову з вишивочкою) так романтично!)) Дуже подобаються. як ти вишивку використовуєш) І вона завжди така вишукана, ніжна)
    бажаю, щоб мрія твоя якнайшвидше збулася)

    ВідповістиВидалити
  6. Алінко, блокнот чудовий! Мрія прекрасна, я приєднуюсь до неї і також візуалізую її різніми способами. Он скоро закінчу вишивати Париж, а ще готую невеличкі мініатюри про Париж. Ех! Мрія!!! Давай мріяти разом :)

    ВідповістиВидалити
  7. Аліночко, буде Париж! точно-точно! а блокнотик чудовий :)

    ВідповістиВидалити
  8. Ох, який блокнот!!!! Жовте з Парижем у мене не асоціювалось ніколи, але так ніжно вийшло, що аж мені захотілось використати твою палітру :)

    ВідповістиВидалити
  9. Шикарний блокнот, такі смачні кольори, вишивка, серединка - а штампи!!! Думаю, це свято мусить з тобою відбутися, а Париж - на те він і Париж, щоб бути прекрасним у всі пори року, не тільки навесні...

    ВідповістиВидалити

завжди приємно читати ваші відгуки ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Coccinellidae Lady Bug