неділя, 11 травня 2014 р.

З Днем Матері!

Є у кожної дитини 
Матінка єдина,
Та, що любить нас і дбає,
Розуму навчає 
Є у кожної дитини, 
Навіть сиротини, 
Наша Мати солов’їна — 
Рідна Україна
І у кожному серденьку 
Є і буде жити
Божа Мати — наша Ненька, 
Мати всього світу... 

Леонід Полтава


Простенька листівка 10х10см,  зроблена нашвидкоруч як додаток до блокнота - не думала її показувати, але після останніх спостережень вирішила таки показати. Коли я опублікувала перший патріотичний блокнот, від мого блогу від"єднався 1 ПЧ; коли показала другого - ще один; мак виявися взагалі вбивчим))) - 2 ПЧ від"єдналося))). І тепер питання: що поганого і образливого у тому, що людина любить свою країну? Я не роблю ніяких націоналістичних закликів, не пишу про політику і політиків, не кидаю у людей з іншою точкою зору (мені не зрозумілою) образливих слів -   я просто люблю свою Батьківщину...

...Можна вибрать друга і по духу брата,
Та не можна рідну матір вибирати.

Можна все на світі вибирати, сину,
Вибрати не можна тільки Батьківщину.
Василь Симоненко

14 коментарів:

  1. Я тебе теж вітаю з Днем Матері!
    А про тих "від"єднаних" забудь-нащо перейматися через дурниці?;-)Бо,головне ж не кількість,а якість!;-)
    А якщо комусь не подобається наша любов до рідної країни,то краще ,нехай просто мовчки "від"єднуються",ніж поливають одне одного брудом:)
    Листівка гарненька,яскрава й позитивна!

    ВідповістиВидалити
  2. Гарнесенька листівка! Нехай краще такі читачі ідуть іншою дорогою. Я сама на сусідньому сайті повидаляла з друзів кримчан, які поливали брудом мою країну. Нащо вони мені такі в друзях(

    ВідповістиВидалити
  3. Вітаю з нашим материнським святом!
    Мені дуже приємні, Аліна, Твої патріотичні творіння! Молодчинка!

    ВідповістиВидалити
  4. Аліна, можливо, ти себе просто накручуєш? І твої колишні ПЧ пішли не через твою любов до Батьківщини? У будь-якому разі - не переймайся через них. Роби те, що тобі подобається і до чего прагне твоя душа.
    А листівка й справді дуже гарнесенька, бо з любо'ю зроблена.

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. P.S. Чує моє серденько, як тільки я перейду у своєму блозі на українську мову, у мене ПЧ теж поменшає. І про причини я вже здогадуюсь. ;)

      Видалити
    2. Та я ж не переймаюся... А чому я так вирішила, бо ще після посту від 9 березня, де були фото з Майдану, теж почали відписуватися... Я навпаки думаю, якби так і з країни нашої втікали ті, кому таке не подобається)))
      Знаєш, я весь час писала українською у себе, дівчатам з України, які ведуть російською блоги, коментую українською, дівчатам з Росії, Білорусії, Казахстану, країн Прибалтики - російською, інколи коментую англійською та іспанською - мінімум якийсь можу написати цими мовами. Одна білоруська рукодільниця мені завжди пише білоруською - я її розумію, хоч мови і не знаю))) За весь цей час мене тільки одного разу попросили написати російською у себе(де я збирала галерею жуків) - написала :-) Мені не принципово, просто так мені звично....
      А вчора зустріла блог дівчини, яка є етнічною росіянкою , але живе в Україні, яка з 19 березня вирішила перейти на українську мову - і в житті, і в блозі - я до неї приєдналася :-)

      Видалити
  5. Гарна листівочка!!! З Днем матері!!! і не переймайся читачами))

    ВідповістиВидалити
  6. І тебе зі святом!!! Чудова листівочка!!! І блокноти теж :-) Не переймайся!, я навіть не слідкую за тим, скільки коли додаються, чи відлучаються :-)

    ВідповістиВидалити
  7. А мне нравится открытка и блокноты тоже! А читатели бывают непостоянны и даже если поэтому ушли из блога, то пусть это будет на их совести. Я с удовольствием читаю, правда очень-очень редко комментирую блоги.
    А слова Симоненко как нельзя к более кстати. Поэт, стихи которого опознаются сразу по звучанию, если ты читал хоть одно из его произведений.

    ВідповістиВидалити
  8. Дякую, дівчата! Я ж не переймаюся, просто такі спостереження зробила - може, і збіг, але так воно є.... Та така "чистка" мені до вподоби - хоч бери та й щоразу пиши про любов до рідної землі! ;-)

    ВідповістиВидалити
  9. Мені дуже подобається листівка,а від патріотичних блокнотів-я просто у захаті.Вони мене покорили...тому +1 ПЧ)))
    Нажаль зараз патріотизм часто розцінюють,як націоналізм...але то пусте.Головне любов у серці

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. :-) дякую!
      Та я й сама донедавна не зрозуміла б такого))), але тепер так радісно, коли половина гаражів біля нашого будинку пофарбована у синій колір, а інша - у жовтий!))) Все треба пропустити через себе...

      Видалити
  10. Аліно, не переймайся, +1, -1, зате ти можеш спокійно спілкуватися з тими що залишились :) так що давай патріотизм сюди :) . А я навмисне далі продовжую писати російською, бо знаю, що мене читають люди які підтримують і розуміють, і вони етнічні росіяни, не ділитиму людей мовами.
    Листівка в твоєму теперішньому стилі - чиста, наче прозора, з українським серцем!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Питання мови в моєму блозі, як я писала вище, піднімалося тільки один раз - до того всі все розуміли))) - не знаю,як - з перекладачем, чи слово через слово))) Може, просто картинки дивилися... Це мене не бентежило ніколи, як і кількість ПЧ... Просто такі спостереження були...
      Дякую!

      Видалити

завжди приємно читати ваші відгуки ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Coccinellidae Lady Bug