пʼятниця, 9 травня 2014 р.

Мак


Степом, степом йшли у бiй солдати.
Степом, степом – даль заволокло.
Мати, мати стала коло хати,
А кругом в диму село.


Степом, степом розгулись гармати,
Степом, степом - клекiт нароста...
Степом, степом падають солдати,
А кругом шумлять жита.


Степом, степом поросли берiзки,
Степом, степом сонце розлилось...
Степом, степом - встали обелiски,
А кругом розлив колось.


Степом, степом - людям жито жати,
Степом, степом даль махне крилом...
Мати, мати жде свого солдата,
А солдат спить вiчним сном!

Прослушать или скачать Степом бесплатно на Простоплеер

17 коментарів:

  1. В мене цей день асоціюється саме з цією піснею. Вона завжди звучить 9 травня на Пагорбі Слави.
    Мак гарний!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. В мене теж саме з цієї піснею, хоча я знаю багато воєнних пісень, бо завжди виступала на урочистостях :-)
      Дякую!

      Видалити
  2. ....а я ще й виконувала цю пісню...пісня дуже зворушлива.
    Маківка гарненька.

    ВідповістиВидалити
  3. Алін, чудовий мак!!!! я сьогодня зранку цю пісню і співаю..
    /соромно, але це єдина пісня про війну українською, яку я знаю/

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Я вчора теж роздумувала, що тільки одну пісню укр. мовою про війну знаю,але це не головне...
      Дякую!

      Видалити
  4. А я не знаю цієї пісні. В голові крутиться "Їхав козак на війноньку"
    Такий плаксивий настрій :(
    Жаль за героями 40-х і цьогорічними!!!
    Героям слава!

    ВідповістиВидалити
  5. Гарна ідея змінити емблему на мак. У нас теж всі носять мак на remembrance day. І пісня дуже зворушлива.
    Звичайно твій мак - гарний і добрий, наче посміхається.
    :)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. :-) я по квітковому гороскопу мак)) Це моя квіточка!
      Дякую!

      Видалити
  6. Очень красивый мак!
    А песню, к своему стыду, я не знала раньше.

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую!
      У нас на урочистостях під цю пісню завжди покладали квіти до пам"ятника....

      Видалити
  7. Чудовий мак!
    І дуже подобається, що в нас тепер така емблема....

    ВідповістиВидалити
  8. Дуже гарна квітка! І я теж рада цьому символу перемоги!

    Маки червоні на вітрі палають, нам нагадавши про ті страшні дні,
    Маки червоні тихо ридають, низько схиливши голівки свої.

    ВідповістиВидалити
  9. Дуже красивий мак.
    Я їх дуже люблю...Емблема і справді дуже символічна.

    ВідповістиВидалити

завжди приємно читати ваші відгуки ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Coccinellidae Lady Bug