понеділок, 7 квітня 2014 р.

Скоро-скоро :-)

В суботу мені дуже захотілося зробити топіарія)))) Бажання було настільки велике, що навіть брак відповідних матеріалів мене не зупинив - в хід пішло все, що було у запасах:
Пінопластове яєчко обклеїла зеленою флористичною стрічкою, "зацвіло" воно дирокольними квіточками; стовбур деревця - паличка від морозива :-); яєчка ліпила з полімерної глини; керамічний горщик був задекупажений ще для цього топіарія...
Деревце не велике - 22 см  заввишки. У комплекті листівка 10,5х9,5см:


26 коментарів:

  1. Так, коли зненацька приходить натхнення, то просто сідй і роби. Алін, класно вийшло! дуже так по весняному і святково! :)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую! :-) То я так і зробила - сіла і почала щось думати))))

      Видалити
  2. Яке все яскраве ,сонячне таке!Дуже цікавий топіарій!Незвичний:)
    Листівка класна!

    ВідповістиВидалити
  3. Ага, і справді, варто піддаватись такому пориву! Чудово! Навіть цікаво, чого тобі там забракло? :-))))

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую! Та мені багато чого забракло))) Квіточок гарних, наприклад))) Довелося дироколити....

      Видалити
  4. Так гарненько вийшло! На мене навіює Пасхально-весняний настрій, кольори - просто фантастика!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую! У мене Великдень асоціюється з жовтим кольором :-)

      Видалити
  5. І справді дуже сонячний набірчик!!!!Краса......

    ВідповістиВидалити
  6. Мені чомусь згадався віршик "Що б всі про них казали, Ах, яка краса!!!!" Бо і деревце, і горщик (ммм..), і курка з яйцями, і настрій - клас! Це і зветься - творчість, навіть відсутність матеріалів не може зупинити :)














































    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Мені здається, що щось тут не те... Не знаю, правда, що саме - може, горщик - він сам по собі мені подобається, а от в ділі ще минулого року мені не підходив, але вже буде так, я є.
      Дякую! Віршика такого не знаю :-)

      Видалити
    2. А мені тут горщик дуже сподобався! Дуже добре впмсався у композицію. Можливо трохи світло жовтого не вистачає у яйця, тоді був би зв'язок кольоровий. Бо яєчка з горщиком перегукуються, а саме велике в іншому відтінку. Це суб'єктивна думка, можна не зважати :)
      А віршик цей А.Костецького Косички, з Улюблених віршів Абабигаламаги. Не повірю що у вас дома нема. Ми всі ці вірші напам'ять знаємо, книжка must have! Цей віршик треба читати і на малюнок дивитися, прикольніше...

      Видалити
    3. Яйце-дерево мало бути в тон з курочкою))), а горщик мав бути задекупаженим жовтим.... Але лінь перемогла :-) Отака історія)))
      Вірш класний, особливо кінець - вже вчимо! ;-)

      Видалити
  7. Ой як прикольно, такий собі кульбабковий топіарій і листівка))

    ВідповістиВидалити
  8. мені здається, чи я дійсно ще не зустрічала "яєчного" топіарію? Вкрай оригінально, а з листівочкою - чудовий подарунок! ти фантазерка ще та!)))

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. ))) Дякую! Я теж не зустрічала, але думаю, що вони таки є)))

      Видалити
  9. Мммм, як сонячно, тепло і яскраво ! Дуже гарно і оригінально !

    ВідповістиВидалити
  10. Ух ты! Очень красиво и празднично! Желаю победы вам с ним! ;)

    ВідповістиВидалити
  11. Очень красиво!! Спасибо что участвуете в задании Днепропетровского клуба «Бумажное вдохновение».

    ВідповістиВидалити
  12. Ярко, сочно!! Спасибо, что творите с "Бумажным Вдохновением!!"

    ВідповістиВидалити

завжди приємно читати ваші відгуки ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Coccinellidae Lady Bug