пʼятниця, 11 квітня 2014 р.

Патріотичне


Я - українка! 
Горджуся й радію, 
Що рідною мовою 
Я володію,
Шевченковим словом 
Умію писати 
Слова мелодійні 
І вірші складати.
Я - українка! 
Живу в Україні, 
На вільній, єдиній 
Моїй Батьківщині,
Де все мені в радість: 
Ліси і садки. 
Озера й річки,
І глибокі ставки,
Лани неосяжні, 
І гори, й долини, 
Цвіт білосніжний 
У лузі калини. 
В душі моїй солодко 
Грає сопілка, 
Бо я з України, 
Бо я - українка!
       О. Василенко
Формат  А6, 100 блакитно-жовтих аркушів.

49 коментарів:

  1. Яка краса! Дякую, подарувала просто таки фантастичний настрій)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. :-) Дуже приємно, що моя робота викликала такі емоції!
      Дякую!

      Видалити
  2. Чудовий блокнот!!! Аліна, ти молодчинка!!!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую, Віко! Чесно, це мене так відео малюків, які гімн співають, надихнуло))))

      Видалити
  3. Аліночка, чудовий блокнот! Дуже стильно! І звичайно ж, до глибини душі пробирає... в цьому малюнку і вірші - все...
    а де ти схему взяла? захотілось на паспорт вишити :) ти змогла б поділитись?

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую! Вірш сюди більше підходить Сосюри "Любіть Україну", як на мене, але цей теж гарний :-)

      Видалити
  4. Алина, какая идея классная!!! И сколько настроение в душе!!!

    ВідповістиВидалити
  5. Відповіді
    1. Дякую!
      Він на Скрині є :-), а можна і на пошту написати

      Видалити
  6. Відповіді
    1. От мене завжди дивувало,чому люди так легко носять сумки-футболки і т.п. з, наприклад, Британським прапором, а зі своїм у кращому випадку тільки на День незалежності і то одиниці одягають? Звісно, можна говорити, що це ж державні символи і їм не місце на одязі, але як на мене, в цьому нема нічого поганого :-)
      Дякую, дівчата!

      Видалити
    2. кльовий, дуже кльовий вірш і кльовий записник!

      А про символіку на одязі: завжди вважали дивним і не логічним таскати на собі прапори - чи то британьский, чи то американський, чи то наш... це якось дивно (ну, це тільки моє бачення). А маса не носить таких речей, бо Китай не виробляє...

      А от такий крутий записничок я би купила не тільки собі, але як подарунок для свого іноземного друга :) На згадку, як сувенір...

      От такі мої роздуми в рамках флешмобу :)

      Видалити
  7. Відповіді
    1. :-) Дякую!
      Хотіла ще на сторінках і на форзацах щось додати, але вирішила, що не треба)))

      Видалити
  8. Алінко, блокнот суперовий! Мені дуже подобається. А тобі підкину адресу українского флешмобу: http://kopiyo4ka.blogspot.com/2014/03/blog-post_24.html
    Прийми участь!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. О, а схемка звідки? Невже сама намалювала?

      Видалити
    2. Дякую! У флешмоб вже додалася :)
      Схема не моя))) - була у моїх запасах контурна така, я тільки середину серця "розфарбувала")))

      Видалити
  9. Чудовий блокнотик і вірш дуже гарний! Такі патріотичні речі нас єднають і в цьому наша сила!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую!
      Дуже прикро, що все-таки є люди, які цього не сприймають і чомусь, живучи в одній країні, вивішують символіку іншої((((

      Видалити
  10. Аліна, вишивка дійсно дуже патріотична!!! І дуже красивий блокнотик!!!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую!
      Вишивка ж проста - я й не думала, що такий ефект буде :-)

      Видалити
  11. Класс! Вишивка неймовірна! І блакитно-жовті листочки - це ж дуже яскраво. А я б такий мотивчик на кофтинці вишила :)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Цікава б була кофтинка - серце на місці ...серця :-)
      Листочки насправді, пастельні, але коли їх багато, то здаються яскравими!
      Дякую!

      Видалити
  12. Супер! Вишивка така проста й водночас вишукана!

    ВідповістиВидалити
  13. Алінко, блокнотик просто фантастичний - такий лконічний, супер! Все як я люблю ;)

    ВідповістиВидалити
  14. Неймовірна робота! Вишивка просто чудесна!!!))) Дуже подобається!

    ВідповістиВидалити
  15. Яка чудова робота!!!
    Дякую Вам за настрій, який Ви створюєте!

    ВідповістиВидалити
  16. Аліна, дуже гарно! Не могла пройти повз твого блокнота. Ідея незвичайна. Ти молодець!

    ВідповістиВидалити
  17. Бачила на Золотих ручках, здається, та гадала, хто ж це так класно придумав))

    ВідповістиВидалити
  18. Суперовий записник!!! А вірш... клас!!! Малій задали в садочку вивчити вірш про Україну, так шо будемо вчити цей))))

    ВідповістиВидалити

завжди приємно читати ваші відгуки ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Coccinellidae Lady Bug