середа, 16 квітня 2014 р.

Посмішка :-)

Якось на початку року я стала переможцем транспортного марафону у блозі "Завдання для душі"... Декілька тижнів тому отримала свій приз - дерев"яний надпис  Smile. В процесі пересилки трапилася халепа: відламалися дві останні букви. Склеїти їх я склеїла, але для більшої надійності вирішила приклеїти їх до чогось. Добре, що в мене є звичка не викидати різний мотлох))) - цього разу пригодилася мені задня стінка від рамки, яка розбилася - фанерку ту задекупажила і приклеїла до неї пофарбовані букви. Маю тепер такий банер над дзеркалом в коридорі - точно ніхто не забуде посмішку, виходячи з дому!:




Розміри вивіски 30х15см. У мріях повісити її у.. свою майстерню)))))))
Посмішкою поділилася, тепер ділюся радістю - сьогодні я отримала косметичку, яку виграла у понеділок у Людмили! Та ще й не одну, а з  приданим:
 Я завжди захоплювалася тим, наскільки майстерні у Людмили вироби! І тепер один з них у мене!!! Ура!!!
Ну, і раз сьогодні мова про подарунки і бедрики))), покажу ще подарунок мені на День народження від моєї сестри Людмили - отримала його в березні:
Моя колекція росте :-) Шампанське відкривати не хочу, бо прийдеться викидати пляшку)))
Дякую дівчатам за подарунки і тим, хто дочитав-додивився дякую ;-)

15 коментарів:

  1. Які чудові подаруночки!!!!!!!!!!
    А ідея з надписом дуже класна!!!!

    ВідповістиВидалити
  2. Какая хорошая идея с табличкой! Она получилась яркой и позитивной, вызывает улыбку:)
    И поздравляю с подарочками!
    Надеюсь, косметичка и скромные дополнения к ней, тебе пригодятся)

    ВідповістиВидалити
  3. Клас-клас-клас, яка позитивна вийшла табличка, дійсно настрій підіймає)) Подаруночки чудові, вітаю!!!

    ВідповістиВидалити
  4. Яка радісна табличка :) Хай дарить кожному перехожему біля неї посмішки !:))

    ВідповістиВидалити
  5. чудова ідея)) посміхайтеся частіше!))
    і подарунки кльові) вітаю!

    ВідповістиВидалити
  6. Дуже весела табличка вийшла! гарна придумка!
    і вітаю з подарунками!!! :))

    ВідповістиВидалити
  7. Напис гарний і дуже позитивний! Бажаю, щоб колись він зайняв своє місце в майстерні!
    А шампаньске ти довго не тримай, навряд чи воно з часом стане кращим. А от пляшку викидати не треба. Напиши листа собі, наприклад, 40 чи 50-річній, і закупор гарненько. Колись дістенеш, почитаєш і будеш тішитися із своїх мрій, думок та планів :))) А можеш просто закупорити і поставити як гарну прикрасу інтер"єру.

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую!
      Ідея з листом цікава - мабуть, так і зроблю...

      Видалити
  8. Які гарні подаруночки!
    А усмішка класна! Весняно - літня і яскрава! :-)

    ВідповістиВидалити
  9. Дуже гарна і протсо життєво необхідна табличка!!!! І вітааю з такими подаруночками! І зі святом!!!

    ВідповістиВидалити
  10. Привіт, пробач, я прогавила таку красу! Ну дуже класний банер, хочу побачити його на відкритті твоєї майстерні :) І тоді віже, може, відкоркуєш шампанське?:)))

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Пробачу))))) Бачиш, чим далі, тим цікавіші думки - мені таке подобається (про шампанське)! :-)
      Дякую!

      Видалити

завжди приємно читати ваші відгуки ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Coccinellidae Lady Bug