вівторок, 15 квітня 2014 р.

Яєчка

Відволіктися від подій у нашій країні повністю не вдається, та все ж намагаюся налаштуватися на хвилю "Все буде добре!"  
Знову робота з серії "хочеться щось зробити, а матеріалів нема"))) Передісторія: було у мене дерев"яне яєчко, "задекупажене" мною ще на початку моєї декупажної творчості. Лежало воно заховане у комірчині до вчора - після шоку від росту цін на заготовки, вирішила, що поки не буду нічого купляти, а робити з того, що є... Так-от, пошкурила вчора те страшне (воно реально було страшне!)))) яєчко і зробила гарне))) Але ж яєчку у моєму баченні потрібний кошик! То ж вчора ще й "кошикоплетінням" займалася:
Кошиком задоволена на всі 100!І робити його так просто: вибрати форму для основи (у мене біла маленька металева кухонна коробочка), обмотати її харчовою плівкою, добряче намочити джут  у ПВА і обмотувати ним форму поверх плівки. Коли все висохло, - а сохло все дуже довго,адже ні сонечка, ні теплих батарей не було, -  для міцності вирішила покрити зовні все шаром лаку.  Ну, і вже суто декоративний крок - шар білої фарби:
До пари дерев"яному яєчку яєчко паперове - на листівці (8х10см) - подобається мені ця серветка  з мотивом Cath Kidston:
Діаметр кошика 9см, висота яєчка 7см.
Все буде добре!
Завдання від Дніпропетровського клубу  "Бумажное вдохновение"  "Светлый праздник Пасха":


40 коментарів:

  1. Відповіді
    1. Дякую, Іро! Коли писала публікацію, згадувала тебе)))

      Видалити
  2. ти не повіриш - я оце голову ламала - хотіла собі гіздо з крашанками. Але навряд чи встигну вже, бо маю інші справи до Пасхи. Але ж і краса! І насправді прості геніальні ідеї! особливо кошик! про яйця я щось подібне думала, а кошик став для мене ще тою заковикою. От ти молодець!
    якщо встигатиму, обов"язково зроблю!))

    ВідповістиВидалити
  3. Який же гарний кошик!!! Все геніальне простто!!!! Яйце таке... Дівоче чи що... Дуже гарні квіти на ньому. Взагалі чудове тріо вийшло :)

    ВідповістиВидалити
  4. Как красиво получилось! Очень нежно и празднично! Корзиночка прелесть!:)

    ВідповістиВидалити
  5. Я теж обожнюю цей стиль) Вже мабуть на пам'ять вивчила їх ассортимент в магазині)

    ВідповістиВидалити
  6. Замечательные рукоделки в преддверии праздника:)Очень мило, нежно и со вкусом!

    ВідповістиВидалити
  7. Ой,яке гарненьке!Класно придумала-з кошиком!Супер!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. :-) Я ж оце думаю, може, ще кошиків наробити?))))
      Дякую!

      Видалити
  8. Аліна, а скільки ти шарів лаку робила, що за день яєчко зробила?
    Я теж зараз дещо декупажу маленьке і думаю скільки шарів лаку буде достатнью? досвід в декупажі малий в мене ще...

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую!
      Зазвичай я покриваю лаком разів 5-7 - "заливаю", можна сказати, але це яєчко тільки 3 рази полаковане. Як на мене, декупажити краще взимку і декілька предметів за раз - поки одні підсихають на (над) батареї(єю), інші лакую і так по колу))) А цього разу, щоб довго не чекати, довелося феном сушити :-) Ще від лаку багато залежить...

      Видалити
    2. я зробила три шари лаку сьогодні, теж з феном, вже запакувала, завтра поїде даруватися... в мене маленьке плоске яєчко)

      Видалити
    3. :-)
      Мені дуже хочеться наробити багато плоских яєчок-підвісок в одному стилі - для деревця пасхального, але вже не цього року...

      Видалити
  9. Як класно вийшло!!!! дякую за ідею з кошиком! :)
    і яєчко в кошику. і листівочка - так витончено виглядаюсть :)

    ВідповістиВидалити
  10. Гарненькі такі! Аліночко, точно все буде добре!

    ВідповістиВидалити
  11. Яка ніжність ! Так витончено, світло і тендітно ! Дуууже сподобалось !

    ВідповістиВидалити
  12. Краса! Зараз дійсно нічого не сохне, класно взимку над батареєю сушити :) Гарна серветочка, хоч і простенька. Люблю її:)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Ти мене розумієш)))) З феном не хочеться морочитися, а от батареї - саме враз для декупажу :-)
      Дякую!

      Видалити
  13. Яєчко фантастичне! І таки все буде добре!!!)))

    ВідповістиВидалити
  14. Таке все гарненьке і ніжне і святкове))
    А я теж сьогодні трохи декупажила і дуже гарно все на обігрівачі сушилось - чудовий замінник батареї))

    ВідповістиВидалити
  15. Какая красота)))Спасибо от Бумажного вдохновения!

    ВідповістиВидалити
  16. Очень красиво!! Спасибо что участвуете в задании Днепропетровского клуба «Бумажное вдохновение».

    ВідповістиВидалити
  17. Красиво!! Спасибо, что творите с "Бумажным Вдохновением!!"

    ВідповістиВидалити

завжди приємно читати ваші відгуки ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Coccinellidae Lady Bug