вівторок, 1 квітня 2014 р.

Синій птах

Стало доброю традицією, відмічати в моєму блогобудиночку Міжнародний день птахів  :-) 
Цього року у мене святковий блокнотик (А6, 90 блакитно-рожевих сторінок, плетений каптал, відштамповки з пташечками):

Пташечка шита до пари пташечці вишитій :-)
І простенька листівка:


Продовжуючи тему птахів, хочу підтримати фотогру "Світ очима птахів", організовану Юлею:
Моє фото таке:
Не знаю, яким видається світ таким підневільним птахам, але думаю, не дуже радісним...
Я не дарма вибрала фото, зроблене під час відпочинку у Криму :-)  Мені цікаво, хтось поїде цього року  туди відпочивати? (можете взяти участь в опитуванні у верхньому лівому куточку ;-) 

34 коментарі:

  1. який ніжний блокнотик, а пташечка шита - така зворушлива))) чудовий комплектик! і традиція чудова)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую! :-) Пташечка шита ще мала крила))), але навіщо їй крила, якщо вона у клітці?

      Видалити
    2. ну... то справа така.... клітка теж не вічна) якщо вже по-філософськи на те все дивитись))

      Видалити
  2. :) Гарно! Щось останнім часом полюбила я такий блакитний колір :)))

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую, Оля! Якось так все у мене склалося спонтанно - зазвичай, я виношую ідею певний час, а тут і папір вдома знайшовся, і тканину Оксана прислала))))

      Видалити
  3. О, тканинка вже в роботі))) Дуже ніжно і красиво!

    ВідповістиВидалити
  4. Алиночка, блокнотик найкрасивіший, ніжний вийшов!!!!!!!!!!
    А Крым- це наша хвора тема. Двічі в рік упродовж багатьох років ми проходили там лікування сынули від алергії, із зими він починав збирати сумки, рахував дні до поїздки, а цього року все обірвалося умить. Намагаємося вселити йому, що про Крим треба забути. але як дитині все пояснити? чому рідний Крим раптом став чужим? хто його відняв? не німці, не американці, не якісь "бусурмане"? Так що з Кримом ми, на превеликий жаль, попрощалися.

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую, Галино!
      Бачиш, як получається... І головне ж, я більш ніж впевнена, що російських туристів там не побільшає, а от українських суттєво зменшиться. Ми цього року хотіли поїхати разом з Владиком, але ... Тепер головне, щоб реальної війни не було!

      Видалити
  5. дуже красиво! такі приємні кольори.....:-)) Твоє фото з павичем теж зачаровує :-)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую!
      Пам"ятаю я того павича))) - там ще один був(для чоловіка)))) - а це фото зроблено, поки дядько-комерсант не бачив))))

      Видалити
  6. Розкішний і милий оку блокнот вийшов!!!Молодчинка

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую, Лідо! Робила його для своєї подруги - такі асоціації у мене з нею :-)

      Видалити
  7. Аліночко, надзвичайно ніжно!!! Люблю твій блог за чудові роботи, а ще ось за такі традиції)) ти молодець!!!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую! Дуже приємно!
      Так, традиція ця вкорінюється - цього року я вже думала, що пропущу це свято - через загальні сімейні хвороби..., але вчора таки зробила - хоч щось :-)

      Видалити
  8. обалденно мило и нежно! и птичка в клеточке завораживает!
    а где клеточку приобретали, если не секрет)))?

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую!
      Клітки купувала на http://decorize.com.ua ;-)

      Видалити
    2. ой, спасибки! уже заглянула, глаза разбегаются!

      Видалити
  9. От такої палітри в тебе ще не було!!!! Рожеве з голубим - краса та й годі! Фото просто ... Нема нормальних слів... Про крила згодна, питання філософське, ми часто самі себе в клітку садимо...
    Я б не взяла таку пташку на руки, мало чого :)
    З днем птахів тебе!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую!
      Ту пташку я б теж не взяла на руки))) - то був наш перший відпочинок у Криму, ми ще не знали, що до чого - проходили повз, зупинилися, а дядько так вдало мене одразу посадив і павича на мене - ну, як не заплатиш за фото?))))))))) Потім ми вже втікали від удавів-ведмедів-мавп...

      Видалити
  10. Дуже ніжний ,романтичний і весняний наборчик вийшов!
    Блокнот класний!
    ...а я сьогодні зранку згадувала,що ти минулого року "відзначала" в блозі День птахів;-)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Так, минулого я пташечкам листівку повісила на вікно))), а позаминулого пригощала цукеркою у себе :-)
      Дякую!

      Видалити
  11. Яка ніжність...просто дух перехоплює)) Дуже гарні фото, і блокнотик, і листівка!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую, Юля!
      А фото я не вмію компонувати - мені або чогось не вистачає, або щось зайве...

      Видалити
  12. Аліна, привіт! Дякую за оперативність і участь у моїй фотогрі. Звичайно, Твоє чудове фото підходить! Птах є, от і все. Приємно з Тобою познайомитись, побачити на фото! :-)
    Блокнотик ніжник і гарний, як завжди!
    А про Крим... раніше, я вважала, що на морі нічого робити. Але все ж муж впросив, перед вінчанням поїхати і я наче попала в казку, така природа, повітря, з води не вилазила. Догадуюсь, що це все залишиться лиш приємними спогадами про Крим та море, на дуже довгий час.

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую!
      Я теж так колись вважала - бо ніколи не була на морі до 22 років))), а коли вперше відвідали Крим - я у нього закохалася! Це ж таке диво! І гори, і море, і вино :-) Тепер сумно так....

      Видалити
  13. Дуже гарна компанія з блокнотом, все так гармонійно! А яку ти курочку хвостату зловила:) Про Крим - так, позаминулого року теж відкривала для себе всі красоти. Зачарована на все життя. Планувала повернутися. Тепер невідомо... А як воно буде - поживемо, побачимо...

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Кажуть, коли одні двері зачиняються, відчиняються інші... так, може, і з Кримом буде? Відкриємо для себе Хорватію, наприклад :-)
      Дякую!

      Видалити

завжди приємно читати ваші відгуки ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Coccinellidae Lady Bug