неділя, 9 березня 2014 р.


Прослушать или Зоре моя вечірняя бесплатно на Простоплеер



Минулого року, відмічаючи День свого народження, задумала я, що в 2014 буду святкувати  його, співаючи "Думи мої"  на Ейфелевій вежі у Парижі... Хіба хтось міг тоді подумати, що співати гімн України у цей день на головному майдані країни серед багатотисячного люду буде набагато приємніше і гідніше?..
Колись, будучи маленькою дівчинкою, я дуже боялася, що почнеться війна - діти ж дуже вразливі, то ж після перегляду фільмів про війну мені чи не щоночі снилося, що летять бомбардувальники, всі втікають, а я ховаюся під подушку... Хіба хтось міг тоді подумати, що тепер, маючи свого синочка, я  буду боятися, щоб на його психіку не вплинула реальна можлива війна? І під подушку сховатися не можна буде...
Колись (коли мені буде 90))) з гордістю  розповідатиму правнукам, як  на моїх очах організувалася українська нація - у боротьбі за себе, за своє майбутнє, як Добро таки  перемогло зло!
І на оновленій землі
Врага не буде, супостата,
А буде син, і буде мати,
І будуть люде на землі.
Т.Г. Шевченко



24 коментарі:

  1. Алінко, щиро вітаю тебе з Днем народження! І бажаю одного - миру і спокою!

    ВідповістиВидалити
  2. Алина! С Днем рождения!
    Счастья и мирного неба над головой!

    ВідповістиВидалити
  3. Аліночка, з Днем Народження!!! Усіх благ тобі і твоєї родині!
    Ми усі молим Бога, щоб не було війни і наша багатостраждальна Батьківщина нарешті знайшла спокій!

    ВідповістиВидалити
  4. Аліночко, з днем народження! Бажаю тобі багато-багато щастя! Нехай здійсняться твої мрії, і про Париж і про все-все-все!

    ВідповістиВидалити
  5. Аліночка,і я приєднуюсь до привітань!!!!!!!Всього тобі найкращого!!!!
    Миру нам!

    ВідповістиВидалити
  6. Прийми і мої вітання!!!!!! Нехай наступного разу, краще все складеться, як задумано!!!! :-))) І нехай наші діти дізнаються про війну тільки з кінофільмів! п.с. я тобі там у ВК сюрприз відправила :-)

    ВідповістиВидалити
  7. С днем рождения! И с 8 марта! Желаю весны, весны и ещё раз весны в душе и сердце! Весеннего тепла, весеннего солнышка, весенних нежных цветов и их аромата, весеннего пения птиц... Всего-всего, что просыпается после холодный зимы - первого, нежного, ласкового, светлого !!:))!!

    ВідповістиВидалити
  8. Алінко! З днем народження!!!! Хай Бог береже тебе і твою сім"ю. А ще хочеться миру для всіх нас!

    ВідповістиВидалити
  9. Аліно, з днем народження вітаю тебе! Хай всі наступні роки принесуть тобі тільки щастя і спокій! І мир твоїй сім'ї і всім нам.

    ВідповістиВидалити
  10. С Днем рождения!!!!!
    Здоровья, много поводов для радости и МИРА!!!
    Благословений тебе и всей твоей семье!:)

    ВідповістиВидалити
  11. Аліночко, з Днем народженням! Хай усі твої мрії й побажання збуваються!!!

    ВідповістиВидалити
  12. Вітаю! Бажаю гарного настрою, здійснення мрій і щоденного позитиву!
    P.S
    Все буде добре)))
    Мусимо в це вірити і знати)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую, Галинко! Будемо вірити у краще, куди ж діватися :-)

      Видалити
  13. З Днем народження! Спокою, миру , радості і нехай збуваються мрії :)

    ВідповістиВидалити
  14. Ох, я прогавила улюблений торт... Пробач! Прийми і мої вітання, ви чудові, і Париж зачекає. Зараз ми маємо відстояти свою рідну землю.

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Нехай весь світ зачекає!
      Дякую! Торт такий тільки я люблю - ще вчора доїдала))))

      Видалити

завжди приємно читати ваші відгуки ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Coccinellidae Lady Bug