субота, 8 лютого 2014 р.

Обман зору :-)

Якщо подивитися на це фото, то здається, що розмір картинки близько 10х15см)))
А якщо на це...
.. то виясниться, що у мене черговий магнітик :-)
Як завжди, розмір рамки 4х4,5см, вишивка знаходиться під прозорою плівкою.
(у фотосесії приймала участь чашка на 10 мл зі справжнім чаєм ;-)
***
Ще покажу буквочки, які я робила для одного хорошого хлопчика і його не менш хороших батьків - з нагоди першого ювілею Матвія:
Таке робила вперше. Гірлянду замовили  у стилі спайдермена - помітний стиль?)))
Висота прапорця 20см, ширина 10см. Фото з вечірки не маю, але знаю, що висіли прапорці не на стіні, а в повітрі і мали досить не поганий вигляд :-)

18 коментарів:

  1. У нас така чашечка маленька була :)
    Магнітик гарненький, рамочка пасує цій тендітній квіточці!!!
    Прапорці веселенькі! А зі зворотньої сторони щось є?
    А як ти букви такі вирізала? Це ж вони см 17 зростом! Павутинки чудові :)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Мої друзі знають, що мені подопаються маленькі речі)), то ж подруга подарувала якось мені 2 маленькі чашечки :-)
      Прапорці зі звороту сині))) Сині трикутники подвійні, білі з мальованою вручну павутинкою))) одинарні, а буки десь 10 см заввишки - вирізала їх теж вручну, важко було тільки переносити зображення з монітору на аркуш)))), а решта роботи - звичайна!
      Дякую!

      Видалити
    2. Павутинку вручку?!!! Окремий респект :) я дуже лінива...

      Видалити
  2. Ух ти,яка краса і мінімалізм)!!!!!
    Чудова гірлянда!!!!

    ВідповістиВидалити
  3. Магнітик класний (обожнюю такі маленькі речі)) і гірлянда святкова й нічого зайвого, супер!

    ВідповістиВидалити
  4. Магнітик-просто краса в мініатюрі)))
    І гирлянда суперова-букви такі рівнюсінькі!!!!

    ВідповістиВидалити
  5. Хороший обман зрения, красивые работы))

    ВідповістиВидалити
  6. Очень нежная миниатюрная работа получилась. Действительно, смотрится как полноценная картина,а на деле оказывается шедевриком миниатюры:)

    ВідповістиВидалити
  7. Весняний магнітик:)
    А хто пив з тієї чашечки?;-)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Так, магнітик закликає весну ;-)
      З чашки пила я цього разу)), але найчастіше з неї хоче пити Влад

      Видалити
  8. Ох і пупсик :) А я повелася на чашку:) Ти все робиш під мікроскопом?:))) Класно. Прапорці - це ж скільки роботи! Ясно, що мали гарний вигляд на святі:)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. "Не вір всьому тому, що чуєш, і половині того, що бачиш!" ;-)
      Дякую! Мікроскопа не маю)))
      А прапорці робити цікаво, але то не моє...

      Видалити

завжди приємно читати ваші відгуки ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Coccinellidae Lady Bug