вівторок, 4 лютого 2014 р.

Багато ♥♥♥

Звучить сумна мелодія зими.
Із вітром завива на сніжних струнах…
Чому запізно так зустрілись ми?
Чому печаль? Чому безмірно сумно?

Між нами прірва сніжно-льодяна.
Розкуто заметіль війнула біла…
Хіба то наша є у тім вина,
Що не любов, а зиму ми зустріли?


Другий блокнот цього року - сердечний :-)
А5, 90 сторінок, зістарений папір з легким ароматом ванілі...
Не знаю, як кому, а мені здається, що блокнот найкраще підходить або для любовної поезії (як-от спочатку, наприклад))), або для запису любовних переживань ;-)
У мене в шкільному віці був такий "щоденник" - то був звичайний блокнот, але я його доповнювала різними вирізками, наклейками, але найцікавішим, звісно,  є текст, який я у нього записувала: "А він на мене глянув..." " Я його сьогодні бачила.."))))  Думаю, багатьом знайомі такі переживання ;-) Цікаво, а тепер підлітки теж ведуть такі щоденники? Чи все обмежується спілкуванням у соцмережах?..
Листівка 10х15см у комплекті :-)

15 коментарів:

  1. Очень красивый блокнот! Я бы сказала, бесподобный!!!
    Современные дети больше в соцсетях сидят... правда не все:))

    ВідповістиВидалити
  2. Алінко, блокнотик надзвичайно красивий, всі деталі дуже доповнюють одна одну. Стильна річ! )

    ВідповістиВидалити
  3. Как празднично и сердечно в твоем блоге!!! Эти летающие сердечки мммм!:)
    Красивейший блокнот! С удовольствием поразглядывала)

    ВідповістиВидалити
  4. Дуже гарний записник! Я такого не вела, бо завжди боялась, що мама знайде :) Я писала на листочках, а потім їх шматувала і викидала. Ми це писали, бо для нас подібні почуття і відчуття були чимось таємним, інтимним, не для сторонніх, і навіть не для подружок. А сучасні підлітки не соромляться ні у вічі один одному дивитись, ні за руки братись. Та що там! Вони не соромлячись цілуються і, вибачте, лапають один одного на дитячих майданчиках. Які там щоденники? У них немає нічого того, що пишеться в таких душевних зошитах. А я хотіла б, щоб коли-небудь і мій син (так, я знаю, хлопчики теж писали щоденники :))), і моя дочка вели такі щоденники.

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. :-)
      Так, щоденник був своєрідним психологом - напишеш, і ніби легше стає...

      Видалити
  5. Дуже стильний та романтичний блокнот.
    А чому на початку-такі сумні рядки?Мені одразу деякі спогади навіяли....
    Я колись в шкільному віці вела щоденника,в якому точно були записи типу"хто кого сьогодні побачив","хто кому сьогодні посміхнувся/на кого подивився" і т.п.))))А зараз у мене є теж записник,але якось все рідше й рідше до нього звертаюсь ,та й хід думок значно змінився-не те,що -колись...)))
    Думаю,навряд чи сучасні підлітки мають щось подібне...у мене вдома-сучасний підліток))))),якому ліньки навіть листівку підписати комусь)))),не те,щоб-записи вести в щоденнику.А дарма!Я зберігаю всі свої записники(от такий я плюшкин!) і деколи дістаю їх,щоб почитати,поринути в спогади....та й просто для того,щоб просто посміхнутися...
    Накаламбурила тобі тут))))
    пс:а сердечка літаючі такі класні!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Надіюсь, когось цей блокнот порадує ;-)
      Рядки сумні, бо чомусь більшість віршів про любов сумні..., а цей теж мені деякі спогади навіяв))) Я зараз вже й не пишу нічого, навіть віршів - мабуть, усе в мене добре :-)
      п.с.: цього року вирішила "вдаритися" у валентинівську ейфорію))))))

      Видалити
  6. Як я люблю твої блокноти з вишивкою-цей особливо душевний!

    ВідповістиВидалити
  7. Гарна робота. Якраз для любоної лірики. А теж колись записувала різні вірші та цитати з книжок, які читала запоєм. Цікаво те, що недавно перечитувала - і дивувалася, зараз я б виписала б з тих книг абсолютно ті самі рядки:) А про підлітків - не знаю, розкажу, як буде що розказувати, ми ще юні (чи, можливо, я так думаю :))) Але валентинок, сказала доня, буде дві :)

    ВідповістиВидалити
  8. Красивый, а эти сердечки падающие настроение подымают))

    ВідповістиВидалити
  9. ой, я вже відкоментувала ваш блокнот у сердечному блозі, перш ніж додумалась до вас завітати. Це ж схема Ренато Паролін, якщо не помиляюсь?
    Дуже цікаво, що ви використали таку вишивку саме на блокнотик :)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую! Так, це Паролінівське сердечко - люблю їх...

      Видалити

завжди приємно читати ваші відгуки ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Coccinellidae Lady Bug