пʼятниця, 31 січня 2014 р.

Валентинка за рецептом

Обов"язкові інгредієнти:
1. сердечко
2. стрічка/мотузка (мереживо)
3. блискітки
4. квіти
Приготування:
Усе ретельно змішати обдумати, приклеїти, подивитися здалеку))), наступного ранку додати ще чогось, сфотографувати і насолоджуватися неземним смаком результатом ;-)
Листівку робила під впливом одного з завдань (визначені обов"язкові "інгредієнти"), але участі брати у ньому не хочу)))
Валентинка  получилася якась "неформалка" - тона не традиційні, розміри (10х18см) теж якісь дивні, але не дивлячись на це, мені вона дуже подобається :-)

16 коментарів:

  1. не розумію, що тебе бентежить) чудова валентинка!

    ВідповістиВидалити
  2. І я не розумію(((
    Листівочка чудова,і така оригінальна!!!

    ВідповістиВидалити
  3. Ну, бентежить мене те, що моя робота не така модна, як у дизайнерів)))) Але основною причиною неучасті - це СП, один з етапів мене ніяк не приваблює :-)
    Дякую, дівчата!

    ВідповістиВидалити
  4. Відповіді
    1. Дякую, Оля! Така, мабуть, янгольська любов - ніжна і чиста...

      Видалити
  5. Відповіді
    1. Так, листівка може бути і на весілля, і на річницю одруження ;-)
      Дякую!

      Видалити
  6. Дуже красива і кольори неймовірні!
    Теж люблю цю колекцію)))

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую, Лідо!
      Насправді, я й не знаю, що то за колекція - це з паперу, виграного у Зірочки :-)

      Видалити
  7. Традиційна нетрадиційна, це все manmade речі :) Твоя валентинка дуже романтична, ніжна, приваблива! Багатьом рожево-червоне дуже по-тінейджерські і гламурно ... Так сп іноді відштовхують :( так загоришся, а потім ... Сама знаєш

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. У світі вистачає дивних людей))) - хтось скаже, що це не валентинка, бо 1) вона не червона)))2) на ній не пише "Я тебе люблю" чи "Валентинка"))))3)вона не у формі серця))) і т.п. і т.д.
      А я й справді - вчора так загорілася цією листівкою, а сьогодні рано подумала і вирішила не брати участь...

      Видалити
  8. Як на мене, ця валентинка ідеальна!!! Дуже ніжно і витончено, Аліно!!!

    ВідповістиВидалити
  9. Дуже гарно вийшло!Чого ти не хочеш її відправити на завдання?;-)

    ВідповістиВидалити
  10. Гарна, неземна любов. Вона не може бути за рецептом, кожна має свій особлиий смак :) О, в тебе тут сердечкопад вже:)))

    ВідповістиВидалити

завжди приємно читати ваші відгуки ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Coccinellidae Lady Bug