середа, 4 грудня 2013 р.

Сніжинки

Цікаво так переглянути,про що я писала  в цей день минулих років - в 2010 році я показувала 4 грудня коробочку,  а минулого - сніг нападав і я побігла фотографувати зимову хатку))) Сьогодні в нас не сніжно, але показати є що ;-)
1.Сніжинка-підвіска:
 Діаметр сніжинки 13,5см, діаметр віконечка, в яке я помістила вишитий пінкіп, 7см. Заготовка з ДВП пофарбована і розмальована)))


2. Сніжинка на листівці-шоколадниці:
Олень, намальований на сніжинці, знайшов собі пару у вигляді дирокольного оленя:
Що ще написати(для історії): тривожить мене ситуація в країні... І Владик знову хворий...

18 коментарів:

  1. Дуже - дуже гарні!!! Такі морозні!!! Я теж інколи передивлююсь старі публікації)))

    Здоров"я Владику!!!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую, Юля!
      Як тільки почали ходити у садочок, то почали болячки чіплятися!((( Я вже й не знаю, що робити...

      Видалити
  2. Снежинка - шикарная! В стране - держитесь! Владику - здоровья! (садик - это такая болезненная штукааа!)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Спасибо!
      Я в свое время в садик не ходила - часто болела.Буду надеяться, что это временные болезни...

      Видалити
  3. Привіт! То така заготовка з віконечком? Цікаво і дуже-дуже стильно і гарно! Всі "новорічинки" мені до вподоби:) Бо сама поки нічого не спромоглася зробити, не було часу і настрою... Теж виникала думка переглянути, що ж там такого я пислаа у ці дні минулих років:) Ми сьогодні приєдналися до вас, теж до кінця тижня на лікуванні (хоча я продовжую ходити на роботу, звітний період, бабусі підключаються). Ситуація зараз нестабільна, погоджуюсь. Будемо чекати на якесь позитивне вирішення, та колись і ці дні стануть історією...

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Так, то така заготовка - знаєш, де купувала? - в "Декупажному раю"))) - на виставці у нас були...
      Дякую! Вам швидкого одужання! Шкода, що Владикові бабусі далеко - я б їх теж підключила.

      Видалити
  4. ВАУ!!! Вот это гарнюні!! Дуже цікаві и красиві!!! УМНІЧКА!!!

    ВідповістиВидалити
  5. Таке все гарнюще......Я в дитинстві у садку теж часто хворіла,але згодом,коли період адаптації пройшов,не хворіла зовсім....Садкові дітки майже всі через такі періоди проходять.Зате у шкільному віці вам буде простіше....Здоров"ячка міцного....

    ВідповістиВидалити
  6. Які гарні сніжинки!! Особливо та, з віконечком :-))) Одужуйте і їжте вітаміни! (у нас, он, Марик і в садочок не ходить, а з лікарні не вилазимо :-(()

    ВідповістиВидалити
  7. Красивая подвеска- снежинка! Выздоравливайте и не болейте!

    ВідповістиВидалити
  8. Красиво как! Снежно-ледяное и одновременно такое нежное :)

    ВідповістиВидалити
  9. Сніжинка просто клас! Ніжна, сніжна, веселнька! І шоколадниця "умчи меня олень..." ну там кудись, де нема непевності і нестабільності.
    І припиняйте вже хворіти (хто б казав, другий тиждень ніяк не оклигаюсь..)

    ВідповістиВидалити
  10. Аааа, яка краса ! Така ніжність і витонченість !
    Одужуйте швиденько і гайда на дворі сніжинками милуватись :)))...

    ВідповістиВидалити

завжди приємно читати ваші відгуки ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Coccinellidae Lady Bug