середа, 6 листопада 2013 р.

Рукавички

Продовжую готуватися до Нового року...
 Листівки-рукавички, робила по шаблону від Алёни Sineoka:
До речі, зараз у Альони проходить завдання на честь одноріччя проетку "Другие открытки" - можна додавати свої роботи, створені за будь-яким з її шаблонів! Тож свої рукавички я теж додаю :-)

 Подобається мені оформлювати листівки ще й всередині - і гарно, і простір для написання зменшується!))) Хоча у цих листівках, 11х9см, він і так не дуже великий...
А ще я надекупажила щось, але про це іншим разом ;-)

27 коментарів:

  1. Какие класные неэнюськи! Обожаю этот руковичный формат, хоть у самой руки не доходили еще) ты даешь мне еще один стимул)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. о, класно! Чекаю твоїх рукавичок ;-)
      а мені з ялинкою найбільше подобається - мабуть, тому, що ялинка - рима до Алінка))))

      Видалити
    2. ахахах, точно)) А что это за интересный декор - снеговичек маленький?) Что-то от флористического декора? Такой няша, никогда таких не видела)

      Видалити
    3. Сніговичок дерев'яний - колись у Скрап-арті купила таких :-)

      Видалити
  2. Відповіді
    1. дякую! Мені подобаються листівки не звичних форм :-)

      Видалити
  3. Які милі! В мене саме зараз період листівок, мабуть і янадихнуся на рукавичку:)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую!
      Надихайся - вони робляться на одному диханні і з величезним задоволенням!

      Видалити
  4. Дуже-дуже класні!!!!!!!!
    треба і собі спробувати!)

    ВідповістиВидалити
  5. Які красиві!!!Мені найбілше сподобалася рожева-шебі рукавичка:)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую, Іринко! Я так і думала, що вона тобі сподобається :))))

      Видалити
  6. О, клас!!! Також дуже люблю цей шаблон, для новорічих проектів він супер. Мені найбільше сподобавсь сніговичок ))).

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую! Так, шаблон класний - листівки цікаві получаються!

      Видалити
  7. Прикольно - шаблон один, а листівки всі різні :-)) Теж хотіла такі спробувати вже давно.... от тільки руки дійдуть :-)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Еге ж! А я ще одну не в ту сторону зробила)))) Нехай вже руки швидше доходять! ;-)

      Видалити
  8. :) Що значить не в ту сторону... комусь 2 попадеться на ліву і на праву руку :)
    насправді гарненькі, особливо з ялинкою зелена, хоча мені ще дуже голубенька сподобалась, і там теж ялинка?...

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Оце я розтяпа! Так , на голубій теж ялинка, але мені зелена найбільше подобається))))

      Видалити
  9. Алина, сколько милый прелестей) Все и каждая очень хорошенькие)
    Спасибо, что поддерживаешь проект Другие Открытки!)

    ВідповістиВидалити
  10. Супер! Оце креатив! Святово і мило!
    Дуже-дуже сподобалисть Твої відкриточки-рукавички!

    ВідповістиВидалити
  11. Не доходять... Руки, крила... Ноги... Чи то вже хвіст не доходить ? :) Молодчина, дуже кльово вийшло. Всі різні.

    ВідповістиВидалити

завжди приємно читати ваші відгуки ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Coccinellidae Lady Bug