понеділок, 4 листопада 2013 р.

Чудесні пряники :-)

Чи то листопад і справді такий солодкий, чи то я дуже люблю одноїменний фільм, чи то передноворічний настрій у мене оселився надовго))), але я сьогодні знову з листівкою - солодкою новорічною :-)
Робота створена, завдяки завданню "Солодкий листопад" від блогу "Завдання для душі"
та за скетчем №40 Київського скрап-клубу:
До речі, штамп, використаний на листівці, я виграла у блозі "Завдання для душі" :-)
Не зрозуміло, хто тут вірить більше у дива - дівчинка, що дає печиво білочці, чи білочка, що бере його!))))
ЛИСТІВКА СТВОРЕНА НЕ ДЛЯ ПРОДАЖУ!
Пояснюю, чому я таке вимушена писати: влітку на електронну пошту мені прийшов лист від однієї британської ілюстраторки, з картинками якої я зробила минулого року 3 новорічні листівки  - мовляв, я така-пресяка незаконно використовую її роботи у комерційних цілях! Я чемно їй відповіла, що роботи я не продавала, а подарувала своїм друзям, вибачилася і видалила їх зі свого блогу (навіщо мені проблеми з британським правосуддям?) То ж після такого випадку я зробила два висновки: 1. старатися не використовувати у роботах чиїсь напрацювання (хоча, їхні малюнки викладені у вільному доступі у інтернеті, то ж будь-хто може робити з ними будь-що!); 2. якщо вже я й використовую у роботі чиєсь зображення, краще не вказувати автора - отак абсурдно, але якби я минулого року не вказала, чиї картинки ( я ще й посилання на офіційний сайт художниці дала!), то не отримала б такого листа!   Тому не вказую, хто автор дівчинки (він і так більшості відомий) і акцентую, що створила дану листівку для власних цілей!
Отакі пряники....

Тепер про хороше: коли нормальні люди в неділю печуть справжню випічку, не зовсім такі печуть не справжню))):
Дівчата, якщо комусь треба такі печенюхи - пишіть: двом першим, що виявлять бажання, розділю цю купку  - мені самій їх не з'їсти! ;-)
(уже нема)))

27 коментарів:

  1. Відповіді
    1. Відкриточка така ніжненька получилася і солоденько-смачненька! Мабуть, листопад все-таки, солодкий:)

      Видалити
    2. Ну, так - листопад солодкий..., принаймі був 5 років назад :-)
      Будуть тобі пряники! ;-)

      Видалити
  2. Открытка хорошенькая, нежная, вызывает ассоциации с детством! В последнее время часто натыкаюсь в интернете на дискуссии по теме авторства, что считаю бессмысленным. Все равно двух одинаковых работ, сделанных разной парой рук, не будет, так как каждый вносит свои элементы, что- то меняет, а что- то дополняет. А я так и не поняла- это пряники не настоящие?

    ВідповістиВидалити
  3. Прочитала, что не настоящие, но не поверила глазам, выглядят аппетитно! А из чего они?

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Печиво з полімерної глини :-)
      Ну, насправді, я тільки "За" авторське право, але ж я не присвоювала собі чужу ілюстрацію, а продавати листівки не збиралася (авторка писала, що в неї з двома фірмами у світі укладені договори - тільки вони можуть робити (тиражувати) листівки з її зображеннями)
      Дякую!

      Видалити
  4. О, які апетитні печеньки. Я ще в попередньому пості придивлялась до Твого будиночку і подумала, що він їстівний. Литівка дуже ніжна і від неї віє теплом. Якщо ще не пізн, то б не відмовилась від печенька.

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую! Будуть і тобі печенюшки ;-)
      (напиши мені на lustivky@ukr.net свою адресу)

      Видалити
  5. Я теж хочу печеньку!!!!!ииииии-иии-ии!!!!
    Я тобі скажу по секрету:Бєлочки теж вірять в чудеса!;-)
    Дуже м'яка(образно),ніжна листівка! А на рахунок картинок/малюнків-й справді,якщо ці ілюстрації можна вільно знайти в інтернеті,то -які претензії?...то ,може,й Рафаель буде з усіма судитися за використання його ангеликів?)))))Абсурд.

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Ну, колись, може, ще напечу, то тобі дам спробувати ;-)
      Думаю, на Рафаеля теж хтось має права. Минулого року по ТВ показували, як фінська аерокомпанія розмістила на літаку зображення Марії Приймаченко - судилися з тим, кому належить право на її роботи ;-)

      Видалити
  6. Яка казкова листівка!
    А від тої дивної ситуації - в шоці, ти ж і ссидку на автора дала і на тобі...

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую, Лідо!
      То ж і виходить, краще б не давала ссилки - може, й не знайшла вона мене... І ще ж обідно, що половина скрап-блогів з її картинками...

      Видалити
  7. Який чудовий в тебе листопад! Він і справді в нас солодкий, такий теплий, лагідний, принаймні початок :)
    А пряників требі напекти таких! дуже гарно виглядаюсь! І листівочка чудова! Дякую, що ти з нами! ;)

    ВідповістиВидалити
  8. Як то кажуть, роби добре діло і кидай його у воду :( Хоч краще подалі від авторських малюнків триматися, чи вони там є в інтернеті (ми ж країна 3го світу, на жаль, у нас же мафія, то ж українців не люблять у світі вже через те що вони є, як і всіх інших з пострадянського простору...)
    А листівочка така ніжненька, справді в тон назві "солодкий листопад". Удачі в завданні!
    П.С. А я "Солодкий листопад" не люблю ....
    П.С. 2 А пряники смакотливі, я й не зразу зрозуміла, що то й не пряники, хоч і прочитала в пості :)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую, Валентино!
      "Солодкий листопад" був одним з перших фільмів (разом з "Осінь в Нью-Йорку"), які мене дуже вразили... Тепер, коли побачено багато подібних фільмів, вони все-одно залишаються на першому місці!

      Видалити
  9. А я, до речі, до цього часу "Солодкий листопад" ще не бачила:)
    Листівка мила! Шкода, що на роздачу пряників не встигла:)))

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. У мене навіть відеокасета з цим фільмом є - з тих часів, коли ще фільми були на відеокасетах))))
      Дякую! Пряників, може ще коли напечу ;-)

      Видалити
  10. Справді "солодка" листівочка :-) А печиво і я одразу не ідентифікувала, як "несправжнє" :-)))) Так вже гарно воно тобі вдалося!

    ВідповістиВидалити
  11. Гарна затишна листівочка, і печиво - просто казкове! Я б теж не здогадалася, що воно декоративне:)) Стосовно авторського права - можна дискутувати, але все псує вільний доступ в інтернеті:) А от як щодо ідей - буває ж таке, що різні люди придумують щось схоже, не здогадуючись про існування одне одного, а тоді виникає проблема, що хтось у когось щось поцупив... Або роботи з однаковими серветками декупажними - це як кваліфікувати? :)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую!
      Я колись зустрічала таку смішну, як на мене, пораду: зробила роботу - сфотографувала її, сама собі відправила фото поштою (справжньою) - і в тебе є доказ, що ти перша за когось, хто зробить схоже, робила таке (штемпель)! :-)

      Видалити
    2. гГГ, оце так... За це ще й платити треба, щоб самій собі щось довести:) Та ну його :)))))

      Видалити
  12. Очень нежная и по-настоящему снежная открытка. Спасибо за интерес к нашему скетчу, и хотим видеть вас в наших будущих заданиях)) Будем признательны, если наши скетчи вы будете читать и интерпретировать их более похожими на оригинал ;))
    Киевский Скрап-Клуб

    ВідповістиВидалити

завжди приємно читати ваші відгуки ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Coccinellidae Lady Bug