неділя, 3 листопада 2013 р.

Шебі Новий рік

Почався листопад, а отже, починається і підготовка до Нового року... Особисто в мене уже з'явився передсвятковий настрій, тому робота кипить! :-)
 На створення листівки надихнуло завдання "Солодкий листопад" від блогу "Завдання для душі":
Ідея завдання - створити скрап-об'єкт у стилі шебі-шик з використанням солодощів. У мене:
1.солодощі - пряничний будиночок ("Гензель і Гретель") - розмальований чіпборд (сніг на даху і вікнах (білий контур) посипаний білими блискітками - дуже гарно переливається на світлі, наче іній ясного морозного ранку);
2. шебі = потертий - потертості є - на фоні, ялинках, будиночку, зістарені краї;
3. шебі = пастельні тони - у мене саме такі)))
4.шебі = багатошаровість - на листівці фон+4 ялинки+будинок;
5. шебі - мереживо і троянди - роль мережива у мене виконує четвертинка  круглої паперової серветки, яку не видно під гілочками і квіточками))), а троянди у мене - зимові ( листівка ж новорічна!)- зроблені з дирокольних сніжинок.
Аналіз даної листівки я зробила на той випадок, якщо дизайнери забракують її як таку, що не в стилі шебі ;-)



20 коментарів:

  1. Я собі так і уявила відразу як на листівку поглянула, що то казковий смачний будиночок у зимовому лісі ))
    Така вона ніжна, затишна та свякова вийшла!
    Так-так, починаэться новорічний забіг, вже стільки всього святкового в блогах зявляэться))

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую! Будиночок цей у мене рік пролежав - чекав свого часу :-)

      Видалити
  2. Ось бачиш - черговий раз обставини доказують, що всьому свій час- думаю, для пряничного будиночку настав його зоряний час. Бажаю успіху!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. То ж так! Я думала - куди його прилаштувати, а тут спати не могла, швидше хотілося його розмалювати!))))

      Видалити
  3. ммм, яка ніжність неймовірна!!! будиночок нямка)

    ВідповістиВидалити
  4. Відповіді
    1. Дякую, Лідо! У мене вже інша листівка в голові крутиться з печивом))))

      Видалити
  5. Ідея з будиночком дуже класна!
    А листівка така вже ніжненька))))Так і хочеться сказати:"Теплих свят!")))))

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую! Теплі свята нехай будуть у серці і вдома, а навулиці нехай будуть не теплі! :))))

      Видалити
    2. Згідна-новорічні свята нехай будуть зі сніжком й морозцем,а вдома-затишно й тепленько....:)

      Видалити
  6. Красота!!! Так засніженого лісу захотілось :) прогулянок довгих, а потім чаю в такому затишному будиночку! Молодець, Аліночко! І дякую тобі від ЗДД :)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. О, так! Я б теж хотіла у засніжений ліс - колись у дитинстві ми майже щонеділі в ліс їздили - в будь-яку пору року - то один зимовий раз мені запам"ятався на все життя: ми зліпили великого сніговика, на голову якому почепили гіляки, на які причепили газету і ... запалили її!))) Нам, дітям, було весело танцювати круг палаючого сніговика...
      Дякую! Здається, то ти мені презентувала цього будиночка....

      Видалити
    2. ні, ну палаючий сніговик - то мегакруто :))

      Видалити
  7. Алінчику, вона неймовірна!!! Ми вже почали слухати різдвяні і новорічні пісня з Маркусиком)))

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую, Юля!
      Ми теж - слухаємо і намагаємося вчити))))

      Видалити
  8. Як шебі пряник!!! Ти така обізнана в особливостях стилю :)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. :-))) Дякую!
      Та, яке там - обізнана!... Просто ж не хочеться обличчям в багнюку - то й простудіювала, що ж то за шиковий шебі! ;-)

      Видалити

завжди приємно читати ваші відгуки ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Coccinellidae Lady Bug