четвер, 28 листопада 2013 р.

блОкнотик :-)

Нарешті мій подарунок по обміну "Дарую радість" дістався до своєї власниці - Оленки-Веселкової чаклунки! Важко готувати подарунок незнайомій людині, проте в тому, що це має бути веселковий блокнот - я не сумнівалася! Та й над вишитим сюжетом довго не довелося думати - літера "О" (Оленка) з квітів, яку сплела маленька чарівниця :-)

Блокнотик А6, 120 аркушів.
А для Оленчиної доні - сумочка-чашечка:
Подарунок сподобався, радість подаровано - тепер можна зі спокійною душею продовжувати готуватися до Нового року!;-)

12 коментарів:

  1. Дуже позитивний блокнот,точно-веселковий(райдужний) і чашечка дівчача така,апетитна;-)

    ВідповістиВидалити
  2. Які кольори, аж весною запахло)) Чудові подарунки, дівчаткам пощастило))

    ВідповістиВидалити
  3. Алінка, шикарний блокнотик! Я не втомлююсь захоплюватись твоєю міні-вмшивкою!!

    ВідповістиВидалити
  4. Ой, дівчатка - подаруночок сподобався, то не те слово :)))...
    Ми з донечкою були неймовірно раді !!!
    І так, як здогадувались хто має бути дарувальницею, то постійно заходили сюди в гості і милувалися роботами Алінки...
    Коли я відкрила подаруночок, то одразу побачила скільки душі і тепла вкладено в роботи ! Такі неймовірні, вишукані і чарівні !!!
    Донечка з сумочкою пішла спати і попросила зробити для неї прикраски з підвісочок, що надіслала Алінка :)))...
    А ще - дівчинка на блокнотику на мене схожа ( навіть, колір волосся, тільки у мене чуть довше ) і донечка зауважила, що сукеночка така, як потрібно - під колір моїх зелених очей :)))...
    Я просто не можу відірватись від подарунку - склала все у коробочку і поставила на стіл перед собою, сиджу вишиваю і на нього заглядаю ( о, майже віршик :)))...
    То ж - ДЯКУЮ ТОБІ ЩЕ РАЗ !!!
    За ту радість, позитив і красу, яку, ти, принесла в наш дім !!!

    ВідповістиВидалити
  5. Какие душевные подарочки! Столько радости, уюта, позитива, солнышка от них! Великолепная работа!

    ВідповістиВидалити
  6. Я знов прогавила красу, але все одно похвалю :) Вишукано! А чашечка - мені теж колись так пощастило:) Милуюся я і всі відвідувачі нашої скромної оселі:)

    ВідповістиВидалити

завжди приємно читати ваші відгуки ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Coccinellidae Lady Bug