вівторок, 26 листопада 2013 р.

Сніговичок

Снігу у нас ще нема, але судячи з того, що він вже є на заході країни, скоро буде і у нас...Зима насувається, що тут вдієш! А сніжна зима - це така радість: можна на санчатах кататися (якщо витримають вагу))), а можна сніговика зліпити! А поки снігу нема, сніговика можна вишити ;-)
Наважилася я записатися на спільний проект по вишиванню гладдю до Ірини. Оскільки ця техніка вишивки для мене повністю нова, я дуже переживала, чи справлюся. Але детальний інструктаж Ірини кого завгодно навчить вишивати гладдю! Ось мій результат:
Звичайно, є певні недоліки, але як для першої спроби я дуже задоволена! Є і мої нововведення - вишиті сніжинки (надіюсь, Ірина не буде проти). Оформила сніговичка у панно-картинку - основа пивний картон, товщиною 2мм. Діаметр кругу 14,5см, розміри рамки 21,5-24см.
фото з сонечком
Дуже задоволена, що не побоялася вчитися новому! Не дарма народна мудрість каже: вчитися ніколи не пізно!
П.с.: може, купити спиці?))))))))

47 коментарів:

  1. Про спиці хороша думка))
    Сніговиок чудовий і сніжинки зовсім не зайві, а якраз навпаки.
    А я от не хочу зими, бо в нас іі майже не бувае сніжноі, а лише болото, дощі і сірий сніг))

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. :-)
      У мене якраз опитування проходить (у верхньому правому куту) - займатися одним видом рукоділля чи декількома? От я і думаю, ще мені спиць не вистачає)))))
      А зима гарна у селі десь (якщо сніжна) - бо у Києві вона білосніжна не довго залишається!

      Видалити
  2. Как же по-зимнему! Славный снеговик, красивое оформление, очень празднично! :)

    У нас уже пролетает снежок сегодня, холодно и ветренно..

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую, Людмило!
      Скоро до нас долетять, значить :-)

      Видалити
  3. Яка ж ти, Алінко, молодчинка!!! Це так захопливо - вчитися чомусь новому. І спиці купуй неодмінно! У Ірини дуже цікаві проекти. Ти молодчинка - сніговик на славу!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую! У будь-якому процесі головне - хороший вчитель і ВЕЛИКЕ бажання!

      Видалити
  4. Алина, получилось здорово! А я ещё "ковыряюсь" с этим снеговичком :))

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Спасибо! :-) У меня еще один начат лежит- я ж на первом этапе геройкой была - хотела 2 вышить :-)

      Видалити
  5. какой клевый снеговичок!а я еще своего не закончила,тоже ковыряюсь))
    оформление очень понравилось,так,по-праздничному!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Спасибо! Оформить хотела в деревянную рамку, но за неимением такой пришлось выкручиваться с тем, что было! ;-)

      Видалити
  6. Гарненький сніговичок , оформлення подобається!

    ВідповістиВидалити
  7. То ти вже крута!;-) Навчилась таке гарне вишивати))))
    Про спиці-не знаю...не знаю...а от гачком то вчись плести!;-)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Ага, крута! ;))))
      Хітренька - сама вміє плести спицями, а мене не хоче вчити....

      Видалити
  8. Честь і хвала тобі - ти вже в нас рукодільниця на всі руки!!!
    Але все ж таки цікаво -від вишивання гладдю такі ж самі пережиті відчуття як і від вишивання хрестиком?

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. О! Дякую! Та не на всі ще - спиці не для моїх рук)))
      Про пережиті відчуття не знаю - треба декілька разів ще вишити, бо ж перший раз - завжди нові і цікаві відчуття!

      Видалити
  9. Аліно чудова робота, оформлення дуже сподобалось! А що таке пивний картон??

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую!
      Пивний картон - це те саме, що і палітурковий ("переплетный") - не знаю, чому його називають пивним... Він продається у скрапових магазинах 30х30см, 20х20см, і в магазинах художника -100х80см - останній варіант економічно вигідніший, але у плані зберігання краще малі розміри :-) Буває різної товщини.

      Видалити
  10. Ой, так мне нравятся эти снеговички! Такие они у всех разные и такие все красивые получились!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Спасибо, Юля! Да, снеговички у всех индивидуальные ;-)

      Видалити
  11. Мені дуже подобається результат! І не скажеш, що то перша така робота... Ти дуже майстерно все вмієш поєднати. Тому хай там що скаже опитування - я за синкретизм:)

    ВідповістиВидалити
  12. Аліна, сніговик надзвичайний!!! і оформлення дуже гарне!!! Молодець!!!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую, Юля! Я тепер думаю, чому я боялася раніше записуватися до Ірини на СП? :-)

      Видалити
  13. Можна було не переживати, бо вишивка вдалась на всі 150%!!! Дуже гарно, і сніжинки, і сам мовариш такий веселий. І оформлення гарне! Молодець!!!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую! Та боялася, бо ж раніше нічого подібного не робила :-)

      Видалити
  14. Алiна, чудова Зимова казка!!
    ой, у мене така сама форма рамки, завтра думаю закiнчити))

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую! Цікаво буде побачити твоє оформлення! ;-)

      Видалити
  15. Алина, какая красота эта "Зимняя сказка"!
    Оформление мне очень нравится, я еще в раздумьях, но такую идею тоже рассматриваю!

    ВідповістиВидалити
  16. Алиночка, какое интересное оформление, отлично подошло! А я еще в восторге от фото, которое сделано на солнышко, так на нем хорошо видны все детальки и работа кажется такой рельефной!

    ВідповістиВидалити
  17. Снеговичок, вышитые снежинки - всё такое прекрасное! Да и ещё прекрасно дополняют картинку настоящие падающие снежинки, когда наводишь курсор на картинку :)

    ВідповістиВидалити
  18. Ооо, как здорово! Очень красивая работа, оформление очень подходящее, так аккуратно и со вкусом.
    Лена верно заметила, падающие снежинки с курсора очень оживляют картинку ))

    ВідповістиВидалити
  19. Алина, чудесная работа!!! Славный снеговичок!!! А у тебя настоящий снегопад))) Снежинки - прелесть)))

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Спасибо! я уже сама сижу играюсь курсором))))

      Видалити
  20. Замечательно получилось! И оформление нетривиальное! Умничка!

    ВідповістиВидалити
  21. Очень понравилось оформление! И вышивка хороша!

    ВідповістиВидалити
  22. Алина, пока я до тебя добралась, у вас в Киеве, наверное, уже и снег выпал?
    Очень красивая работа у тебя получилась!
    И сама вышивка очень аккуратная, а голубой фон, снежинки, оформление так интересно смотрятся!
    Молодец! )))

    ВідповістиВидалити

завжди приємно читати ваші відгуки ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Coccinellidae Lady Bug