понеділок, 25 листопада 2013 р.

Добра справа

Місяць тому дівчата з Дніпропетровського клубу "Бумажное вдохновение" організовували благодійну акцію для зібрання коштів хворому на рак хлопчику, суть якої полягала у тому, що всім, хто виявив бажання взяти участь, надіслали однакові матеріали, з яких потрібно було зробити новорічні листівки для ярмарки.
От що я зробила:
з таких отриманих матеріалів(дозволялося використовувати і свої):
Листівки окремо:

Третя листівка містить тільки мереживо :-)
Надіюсь, комусь вони сподобаються....

17 коментарів:

  1. Дуже гарні листівки!
    Я теж приймала участь в цій акції.

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую!
      Це ж завдяки тобі і я приймала участь у ній! ;-)

      Видалити
  2. Алінко, вони чудові, але найбільше мені особисто рукавичка сподобалась))

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую, Юля! Рукавичка була створена під настрій відповідний - я тоді саме свої рукавички робила))))

      Видалити
  3. Дуже гарні листівочки!) Я думаю, що вони принесуть кошти для благодійності)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую, Наталя! Я дуже хочу, щоб вони і справді принесли кошти для Давида!

      Видалити
  4. Красивые открытки, праздничные, нарядные! Они обязательно найдут своих покупателей!
    Ты молодец, Алина, что участвуешь в такой акции!

    "Благотворительная душа будет насыщена, и кто напояет других, тот и сам напоен будет." Притчи 11:25

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую, Людмило!
      А хлопчику хтось анонімно перерахував 140 тис., яких бракувало для початку лікування! Добрі люди є....

      Видалити
  5. Відповіді
    1. Дякую! Намагалася, щоб матеріали були по-максимуму ті, що я отримала - а так важче робити...

      Видалити
  6. такі вони - ніжні-сніжні))) з сніговичками дуже сподобалась, чудова листівочка!

    ВідповістиВидалити
  7. А ти знаєш ,Алінко, я твої роботи серед усіх впізнала!!! За рукавичку голосувала -вона просто неймовірна!!!

    ВідповістиВидалити
  8. Не можуть не сподобатись!!! Всі роботи дуже ніжні і зроблені з любов'ю!

    ВідповістиВидалити

завжди приємно читати ваші відгуки ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Coccinellidae Lady Bug