четвер, 21 листопада 2013 р.

Про радісне і не дуже

Почну з радісного: я отримала подарунок-сюрприз по обміну "Дарую радість", що організувала Віка! Я не знала, хто мені подарує радість геть до моменту відкриття  посилки - таємничою дарувальницею виявилася інша Віка, яка мене засипала цілою купою всякого добра!
Ось така стильна снігова дама поповнить мою колекцію ялинкових іграшок ручної роботи! І мої запаси теж поповнилися, дякуючи  дівчатам!
***
Тепер про не дуже. Свій подарунок по даному обміну я ще не відправила, оскільки мого маленького хлопчика минулого тижня здолав який страшний великий вірус((( Дуже важкі були ті  дні, але зараз  вже все помаленьку налагоджується (не без допомоги антибіотиків). Не хочеться писати про погане, але мені все ніяк невтямки, чому невідкладна дитяча допомога двічі відмовилася приїжджати до трирічної дитини з температурою 39,5, яка нічим не збивалася? І це у столиці країни! Такий поганий осад на серці від того всього...  
Бажаю всім  міцного здоров'я!

37 коментарів:

  1. Желаю скорейшего выздоровления малышу! Крепкого здоровья, чтобы в дальнейшем больше не болел!

    ВідповістиВидалити
  2. Здоров"ячка вам!нема гіршого, коли хворіють дітки!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую!
      А ще, коли не знаєш, що з дитиною... Я так і не знаю, що то за вірус такий був - вірус, і все...

      Видалити
  3. Згідна з Лідою, коли хворіють діти , світ ніби зупиняється...Бажаю повного одужання - скоро ж найчарівніше свято - Новий рік!!!!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую! Ех, мені щось геть не до свята((( Надіюсь, що скоро такий настрій мине!

      Видалити
  4. Швидше одужуйте і не хворійте! Аліно, хочу ще тут подякувати за бандерольку з печеньком та такою красою. Це спавжня цукерочка! Велике спасибі!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую!
      Я бачила твій лист, просто було не до відповіді - приємної творчості! ;-)

      Видалити
  5. Выздоравливайте, не болейте, пусть все будет хорошо!
    С подарочком! У тебя уже во всю праздник!:)

    ВідповістиВидалити
  6. Чудові подарунки :)
    Одужуйте швидше ! Дуже здивувала історія зі швидкою. Ми живемо в обласному центрі, не раз доводилось викликати швидку і до малого і до себе, але приїздять дуже швидко: 3-5 хвилин. Нехай у вас таких сумних моментів у житті не буде більше :)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую, Оксано!
      Ох, як я хочу, щоб таких моментів більше не було!

      Видалити
  7. Аліно, вітаю з прекрасним подарунком!!! Синочку - швидшого одужання. За швидку не переймайся. Ось така вона, столиця.... я теж це відчула, на жаль... з відмовою про надання меддопомоги синові я стикнулася навіть у славнозвісній ірозрекламованій приватній клініці "Добробут" - хоч ми колись там страховку мали, і були чи не постійними їхніми клієнтами - нам у найкритичніший момент просто відмовили...

    в якому районі міста живете? ми викликаємо тепер швидку нашої поліклініки, поцікався у дільничого чи в матусь.


    Веселих свят твоїй родині, а синулі міцного здоров'я!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую!
      А я саме роздумую про приватну клініку, але ж і там не без проблем, як виявляється, а гроші великі просять...
      Я викликала невідкладну дитячу допомогу - ту, що поліклініка радить (Центральна дитяча Оболонського району), а на третій раз подзвонила просто 103 - приїхали без питань! А на ту дитячу усі скаржаться :-(

      Видалити
    2. приватна приватній різниця... нам Добробут проблем зі здоров'ям не зменшив... у вас на Оболоні є клініка приватна "Наш доктор" - ми консультувалися там в пульмонолога (це якраз наші проблеми) - супер тьотя! Вона в інституті на Амосова тепер. Якщо потрібно - пиши розповім детально. Тримайся, усе буде добре!

      Видалити
  8. Аліна, не хворійте!! Терпіння тобі.
    У нас швидка допомога їде без проблем, мабуть добре служба поставлена.

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую! І за побажання, і за подаруночки! ;-)
      Мене медицина в Києві взагалі дивує... Краще не хворіти!

      Видалити
  9. с подарками тебя, Алина, от Вики!
    крепитесь там! выздоравливайте скоренько! как мама, я тебя понимаю! мы раз скорую вызывали, тоже при температуре, так я чуть с ума не сошла, пока они ехали, хоть на самом деле и быстро добрались, но эта была наша первая температура, никогда не забуду, как меня трясло! а если б мне отказали, вообще взрыв мозга!в голове не укладывается, как при такой температуре вам нет сказали..

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую, Аня!
      Нам сказали, щоб ми самі збивали - всім, чим можна і не можна!...

      Видалити
  10. Чесно кажучи,мене вразила відмова тої швидкої!Як це так????А хіба рятувати людей-не їх призначення?...і це-столиця називається...то що вже казати про якесь віддалене село?Просто не вкладається в голові.....
    Я впевнена,що з Владиком буде все добре!!!;-)
    Гарні подаруночки!Рада за тебе!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Виходить, що у віддаленому селі швидше дочекаєшся приїзду лікаря, ніж у так званій цивілізації...

      Видалити
  11. Здоров"ячка Вам!!!!
    *****
    Подаруночки чудові!

    ВідповістиВидалити
  12. Я коли читаю такі публікаціїї про нашу медицину,молю Бога,щоб охоронив від потреби звертатися про допомогу.Деколи аж мурашки по шкірі,коли чуєш про "компетентність"певних лікарів.Бажаю бути міцними і здоровими....

    ВідповістиВидалити
  13. Співчуваю, Аліночка!!! Навіть в нашому "селі" швидка швидше їздить і не відмовляє. Здоров"я вам усім!!!

    Чудові подарунки!! Вітаю!!!

    ВідповістиВидалити
  14. нехай синулька одужує швидше! Вірю, що все буде добре! Тримайтеся!
    вітаю з подаруночками! Нехай доля буде до вас прихильної і щедрою і на інші дари)

    ВідповістиВидалити
  15. Алінко, вітаю з чудовими подарунками! І бажаю щоб ця болячка була останьою серйозною хворобою у житті Владика!

    ВідповістиВидалити
  16. Вітаю з подаруночками! Влад хай одужує швидше! І більше ні один вірус вас не чіпає!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую! Ну, не знаю, вірусів ж багато є... Я вже всього панічно боюся, навіть слабкого нежитю :-(

      Видалити
  17. Одужуйте швидше і налягайте на вітаміни! А ще, якщо лікуєтесь антибіотиками обов'язково подавай якийсь Лактовіт, чи що, і то хоча б тиждень ще після прийому антибіотиків... Бо я якось махнула рукою, коли курс закінчився, а через тиждень - весь кишківник полетів :-((( Тепер другу болячку лікуємо :-))
    А швидка якась дивна ....

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Ой, забула, вітаю з подаруночком! :-)

      Видалити
    2. Дякую, Ларисо!
      Ми даємо Лактіалє-малюк - великий його плюс, що він безбарвний і без смаку і гарно розчиняється у чаї, бо наш малюк від тих нурофенів-рапідолів вже нічого не хоче....

      Видалити

завжди приємно читати ваші відгуки ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Coccinellidae Lady Bug