середа, 9 жовтня 2013 р.

У зелених тонах

Не з декупажем, але і не з вишивкою :-) З листівкою сьогодні я)))
Робила її для своєї подруги на 30-річчя - вік такий асоцюється з зеленим літом!
І продовжуючи тонову гаму сьогоднішньої публікації, покажу свічку, яку я зробила із залишків різних свічок (білі, одна(!) зелена, жовта, помаранчева): 
І от питання: як уникнути такого "фігурного" захолодання свічки? Коли залила - все було рівне,коли свічка охолола - получилася така яма всередині! Схоже було і з попередніми свічками, хоч і не так глибоко... Підкажіть, хто знає! ;-)
(пішла далі декупажити))))))

14 коментарів:

  1. Листіка дуже мрійлива і легка, як ті метелики на ній! А от про дирку - я думала то такий дизайнерський хід :)... Свічки не роблю, тільки палю, то ж з мене і зиску тобі ніякого...

    ВідповістиВидалити
  2. Дякую, Валентино!
    От я так і сказала чоловіку, що свічка така мала бути від початку))))

    ВідповістиВидалити
  3. Я теж подумала, що та дирочка-задумка така:)
    Які в тебе сьогодні ніжні зелені кольори...красива відкритка, хоч і не вишити і без декупажу:))))

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. сьогодні з Владом "дегустували" свічку - горить всередині)))
      Дякую!

      Видалити
  4. Справді весняна листівочка!!! Я свічку побачила нечитаючи і вирішила, шо так і має бути)))

    ВідповістиВидалити
  5. Свічки ще не пробувала:) Виглядає гарно, так само і листівка. Колір супер!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую, Оля!
      Ця свічка з залишків, в основному з-під "таблеток" - шкода було викидати, от і назбиралося на цілу свічку!
      А символіка зеленої свічки наступна: зелена свічка - свічка росту і руху. Вона врівноважує енергії тіла і розуму, може допомогти відкрити різні рівні підсвідомості...

      Видалити
  6. Листівочка чудова, тепла, сонячна та яскрава!
    У свічки неймовірний колір :-) А щодо ямки - у мене в дитинстві був німецький набір для лиття свічок, і там брошюрка-інструкція. Так наскільки я пам'ятаю, така ямка є технологічною і вилити свічку без неї не вийде. Рекомендували по-перше трохи остужати парафін, а по друге - залишати трохи парафіну і доливати по мірі охолодження свічки. Треба десь ту книжечку знайти, я її точно нещодавно бачила....

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую, Оля!
      Я так і думала, що потрібно поступово заливати свічку - у кавових менша яма, бо ж спочатку заливався шар з кавою, а зверху - просто парафін... Наступного разу спробую заливати поступово! :-)

      Видалити
  7. Листівка гарна! А свічка з ямкою мені подобається. У ямці вся "фішка":)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую!
      Вчора палили її - гарно горить - у ямці)))))

      Видалити
  8. Дуже сподобалась кольорова гама на листівці-так насичено,навіть,я би сказала-соковито!
    Та й свічка твоя -кольору зеленого яблука;-)Мабуть,якби спеціально намагалась би зробити такий колір,то не вийшло б так гарно...те саме-й з формою свічки:)Оригінальна!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Листівка зроблена із залишків-смужок))) від форзаців одного з блокнотиків, але цим вона нічим не програє у красі! ;-)
      А свічка оригіналка ще та та!)))

      Видалити

завжди приємно читати ваші відгуки ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Coccinellidae Lady Bug