понеділок, 7 жовтня 2013 р.

Тільдокоробочка

А в мене знову декупаж... От буває так, що перемкне мене на якийсь один вид творчості, і нічого не залишається, як ...декупажити, декупажити, декупажити! :-)
Цю скриньку робила одночасно з попередньою.  То ж поки вона "с пылу, с жару", треба показувати:
 Скринька така ж, як ця, але менших розмірів - 12,5х12,5х4см. В декорі використано 2 серветки.

 Знову дно і задня стінка кришки оздобила фетром:
За серветку з Тільдою вдячна Ірині - якби не вона, я  й не знала, що є такі серветки!
Це ще не все, що я встигла задекупажити))) Але  наступний ефір, надіюся,  буде з вишивкою ;-)

18 коментарів:

  1. Дуже класна!
    Я й не повірила спочатку,що то-серветка,думала-якась роздруківка:)
    Тільдо-шкатулочка ;-)
    .....просто починаєш декупажити одне,налаштовуєшся на хвилю декупажу,і хочеться вже все позадекупажувати за раз)))))Знаю я таке....

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Та й так швидше получаєтсья - поки одне підсихає, інше малюєш і т.д.
      Дякую!

      Видалити
  2. Ух ти, я просто млію від цієї коробочки.. Все таки тільди мене просто надзвичайно приворожили)))

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. :-)
      Дякую, Катя!
      Я оце зробила скриньку і захотілося пошити якусь тільду...

      Видалити
  3. тааак, мене вже потягнуло декупажити:))) Неймовірна коробочка! Я теж в шоці - не бачила ніколи такої серветки... Гарно вийшло, молодчина!!!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. :-) То класо, що потянуло! Мене так завжди тяне - понадивлююсь краси , яку дівчата роблять - і собі хочеться!
      Дякую!

      Видалити
  4. очень красивая, любителям голубого и тильд)))

    ВідповістиВидалити
  5. чудова! декупаж - це точно твоє! бездоганно!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую!
      Чи моє - не впевнена, але інколи хочеться помалювати-пошкурити-полакувати... :-)

      Видалити
  6. Уххххх, яка ж вона миленька і дівчача, і ніжна, і тільдинська :))

    ВідповістиВидалити
  7. Файнюча! Так-так,деколи так сильно пре декупаження,що не зупинитись)))

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую!
      Цього разу мене конкретно пре))))) Мабуть, поки не закінчаться усі запаси зоготовок...

      Видалити

завжди приємно читати ваші відгуки ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Coccinellidae Lady Bug