субота, 5 жовтня 2013 р.

Скоро-скоро....

У нас сьогодні, нарешті, теплі батареї))))) Радості, як.. від приходу Діда Мороза!))))) До речі, про Діда Мороза - він вже готує подарунки у свій мішок:
Скринька дерев'яна, 15х15х6см, зверху - декупаж серветкою, боки і серединка - морилка ( домашня))) Певно, через те, що дуже люблю свято Нового року, дуже подобається мені ця скринька, то ж не дивно, що показую так  багато її світлин:



Дно і стінка кришки оздоблені бордовим фетром та декоративною ялиночкою:
До Нового року всього 87 днів! 

27 коментарів:

  1. Чудова скринька і смаколиків достатньо в себе вмістить))
    Вітаю з теплом у квартирі, це зараз дійсно найжаданіший подарунок))

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую, Юля!
      У коробочку можна листівки складати, іграшки, цукерки - усе, що душа забажає заховати від сторонніх поглядів! :-)

      Видалити
  2. Красивая шкатулка! Излучает праздничное настроение!!! Очень нравятся работы в технике декупаж, но сама пока не решусь ни одну вещь задекупажить, только любуюсь)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую!
      Декупаж для мене - дуже примхливий вид творчості: ніколи не знаєш, чи... не зіпсуєш заготовку))))

      Видалити
  3. Гарна шкатулка і вмістка))) А я з таким малюнком минулого року шампанське робила))))
    А домашня морилка-це яка?Та,що виготовлена вдома?;-)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Ні, домашня=свійська))))) Приручена тобто ;-)
      Дякую, Людмило" Я пам"ятаю твоє гарне шампанське з цією картинкою...

      Видалити
  4. чудова! такий акуратний декупаж! ідеально)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую, Людо!
      Чесно - в цій роботі справді нема до чого придертися (технічно) - і я цим дуже задоволена!

      Видалити
  5. Я теж дуже люблю Новий рік :-) І тому маені ця скринька особливо подобається!!!! Невже лише 87????!!! Це ж так мало! Стільки ще потрібно зробити :-))))

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Ти мене розумієш, чудово розумієш....
      Зробити треба ого-го скільки! І як завше, все не встигну :-)

      Видалити
  6. Чудова шкатулка!! Дуже люблю Новий рік!!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую! Я теж люблю це свято і очікування його!

      Видалити
  7. люблю шкатулочки, так что подарок одобряю, а декупаж так вообще лепота!

    ВідповістиВидалити
  8. а в мене ще з минулого року недошиті подушки з вишивкою лежать))) Треба напевно братися до роботи))) Чудова скринька, Алінко!!!

    ВідповістиВидалити
  9. Класна шкатулка-дивлюсь на неї і уявляю, один з новорічних вечорів-за вікном тихенько падає сніг, в кімнаті вогниками сіяє ялинка, а я сиджу біля неї з такою скринькою, вщент наповненою цукерками, і кайфую:))))

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Ага, але думаю, що вона все-таки буде наповнена не вщент (таємничі новорічні "ельфи" будуть цьому причиною))))
      Дякую!

      Видалити
  10. ММ, хотіла б і я посидіти біля такої скриньки, вщент наповненої:))) Дуже гарно і лаконічно, все на своїх місцях!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. І батареям теж так само раділа кілька днів тому:)

      Видалити
    2. дякую, Оля! Я ще хотіла спочатку причепити замочок і ніжки вінтажні, але потім подумала, що без них таки краще :-)

      Видалити
  11. Алін. ну такак класна коробка вийшла! :) і з тільдою мені сподобалася ! Так ніжно і святково, нічого зайвого! :)

    ВідповістиВидалити

завжди приємно читати ваші відгуки ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Coccinellidae Lady Bug