вівторок, 29 жовтня 2013 р.

"Автомобили, автомобили буквально все заполонили..."

 Як відомо, мій синочок цієї осені почав відвідувати дитячий садочок, куди потрібно носити одяг(на всякий випадок). Коли було ще більш-менш тепло, легкий Владиковий одяг поміщався у дитячий рюкзак, коли ж похолодало, рюкзака виявилося замало... Раніше я зустрічала у блогах сумки для дитячого садочку, думала, що то проста забаганка мам-рукодільниць, але виявляється, у деяких закладах це вимога - щоб речі дитини були не у поліетиленових пакетах, а у сумках... На щастя, у нашому садочку такої вимоги не ставлять, але ідея пошитої сумки не давала мені спокою. А тут ще ЗДД Транспортний марафон організували, тож вирішено: сумці бути! 
Сумка доволі вмістка, застібається  на магнітну кнопку, має 2 зовнішні кишеньки - для платочка і для гребінця:
 Тато наш сказав, що сумка буде частіше забруднюватися, але ж ніщо не заважає її попрати! Тим більше, восновному вона висить у шкафчику ;-)
Користуємося нею вже другий тиждень :-)
І от вчора стартував третій етап марафону, присвячений автомобілю:
Не важко було здогадатися, що буде етап, присвячений цьому виду транспорту, то ж готувалася я заздалегідь ;-)
Не дивлячись на наявність сумки з машинками, Владик все-одно не хоче ходити до садочка...

34 коментарі:

  1. Вышивка просто создана для этой ткани - очень здорово! Жаль, что у вас так с садиком, может, со временем наладится. С ужасом жду, когда мою дочу придется туда отдавать...

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую, Саша - за тканину, і за слова! ;-)
      Період адаптації до садочка 2- 4 місяці - 2 вже пройшло))), ще 2 залишилося :-)

      Видалити
  2. Я теж поносила би таку сумочку;-)-дуже класна і вмістка!
    Вишиті машини -окремий супер!)))
    Сподіваюсь,все-таки, Владик буде ходити в садочок із задоволенням! Хоча....хто зна?-Богданка не хотіла ходити в садочок весь той період,коли вона туди ходила:)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. В мене ще залишилася така тканина - пошити тобі сумку? ;-)
      А Христинка зараз каже, що хоче в садочок... Ох, ці діти!

      Видалити
    2. Буквально , пів години назад мені Христина розповідала , як було добре в садочку, згадала як, вони від доща ховалися...Так що, пройде років 6-8 І Влад почне й тобі розповідати, як було добре у садочку.Молодець, що не сходиш з дистанції- в тебе знову черговий шедевр. Шедевр з вишивкою!
      Бажаю дійти до фінішу і бути першою!

      Видалити
    3. :)))) все пізнається у порівнянні...
      Дякую, Іринко! Надіюсь, з дистанції не зійду!

      Видалити
  3. Алина, бомбезные ретро машинки!!! И сумка классная вышла!!! Ты знаешь, мы тоже в этом году пошли в садик, вроде Денису там и нравится, но походим пару дней и болеем по 2 недели, итого за два месяца, садик мы посетили всего 14 раз....

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую!
      Ми теж боліли вже 3 рази, вчора не ходили...
      А в садочку ніби і подобається, але зранку ну ніяк іти не хоче!

      Видалити
  4. Сумка шикарна! У нас теж речі в сумці зберігаються, хоча такої вимоги нам не ставили. Меня здається, так і зручніше, і речі краще зберігаються, "дихають".
    Прикро, что синочку не подобається в садочку. У мене серце рветься кожного дня, коли бачу як дітки плачуть за мамами, не відпускають їх. А моє щастя біжить в групу, навіть поцілувати мене на прощання забуває :)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую, Людмило!
      Влад спочатку теж ходив без плачів, але після того випадку з вухом не хоче... Надіюсь, що з часом все налагодиться!

      Видалити
  5. Алінко, ну ти й даэш)) Сумка мегасуперова, я би для своэі красуні від такоі не відмовилась навіть не дивлячись що сумка хлопчяча))
    Стільки машинок відразу, це ж просто чоловіча мрія! А як гарненько ти придумала з гудзиками - для кожноі машини э свій))
    Ми минулого року теж як пішли в садок то зранку весь час пхинькали, вже аж мабуть весною почали ходити з радістю. А хворіли восени також стабільно - раз у три неділі))
    Ціэі осені поки що проносить з хворобами і ходимо з задоволенням, сама прокидаэться о шостій і навіть інколи пвдганчэ нас дорослих щоби скоріше збирались))

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую, Юля! Гудзики - то окрема історія - Влади ними любив гратися, а коли їх побачив на сумці, то хотів відірвати))))

      Видалити
  6. А я забрала малого з садочка. Бо ходити по три дні, а потім лікувати його два тижні, плюс запалені аденоїди, то соплі просто не переставали... Ось за цілий місяць, хоч би чхнув...тьфу-тьфу!
    Недавно питалася, чи хоче він до діток) ні, сказав, що буде вдома зі мною)))

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Ну, бачиш, ти в дома будеш... А мені на роботу треба, хоча поки спішити не буду - побачимо, як далі буде...
      А з тим, що дитина має рости у соціумі, я можу не погодитися - я, наприклад, не ходила до садочку - і нічого, виросла! :-)

      Видалити
    2. Дик я ж вдома не гулятиму))) Та йому той соціум сьогодні показав, що світ не такий привітний, як здається. Не чекала від своєї спокійної дитини, що він може дати сдачі. Аж загордилася мужчиною)))

      Видалити
    3. Ну, так, вас там багато гуляти буде! ;-)
      А мій давати здачі не хоче, каже, що битися не можна...

      Видалити
    4. і я росла без садочка, а в першому класі в школі страшенно всього боялася :) хоча домашнє виховання для більшості дітей краще, ніж "садочківське" напевно...

      Видалити
    5. Оля, я й на 5-тому курсі навчання в університеті всього боялася!))))) Тепер рідко))))

      Видалити
  7. Класна сумочка!!! Стільки машинок! :-)) Сподіваюсь небажання ходити до садочка швидко зникне :-) З такою-то сумкою!!! :-)))

    ВідповістиВидалити
  8. Крута сумка!!! Стільки транспорту...на всі смаки:) З садком епопея у всіх :) В кожного своя, але була. Нічого, перезимуємо, а там вже буде легше:)

    ВідповістиВидалити
  9. Алина ,какая сумочка здоровская)) веселая и необычная!

    ВідповістиВидалити
  10. Сумка класна, носій сумки ще кращий! Я за соціум, садочок, друзів і синці :) можете кидати в мене помідорами... Хвороби то погано, але чи зараз чи в школі, пройти адаптацію доведеться, на жаль. Я довго з дітьми працювала і знаю чим відрізняється садочкова дитина і домашня, яка б гарна мама не була, але це життя... Тримайтесь.

    ВідповістиВидалити
  11. Дякую! :-)
    Я все розумію про соціалізацію і т.п., але й життя у кожного одне і не таке, як у всіх... А псувати нервову систему з раннього дитинства дитині не хочеться... Поживемо - побачимо!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Так може треба в інший садочок? Або в іншу групу? Я розумію, що це все через "матеріальну винагороду" в Украіні...

      Видалити
    2. А хто зна, чи в іншій групі/садочку такого не буде, а коштів вже віддали чимало тут... Та й в самому садочку йому подобається, просто не хоче іти туди...

      Видалити
  12. І я, і я хочу в садочок з такою сумкою!!! :)) То ж просто шедевр! Очей не відвести!
    А щодо садочка, то ще вставлю своїх 5 коп. Ми почали це діло минулого року - без особливого ентузіазму, але й істерик не було. Може тиждень перший похникав, а потім змирився - ми казали, що мама з татом йдуть на свою роботу, а ти - на свою. Синок дуже відповідально до цього ставився :) Зараз він взагалі в новій країні з іншою мовою ходить в садок - і нічого :) - не протестує. Правда, ходимо поки на 3 год\день. Так, що, думаю, і у вас це пройде - звикнеться, а якщо маєш можливість - води його на кілька годин поки. З хворобами, звісно, важче. Ми також стабільно кожні 3 тижні хворіли - з вересні до березня наступного року, а потім пройшло... Мені лікарі пояснювали, що цей адаптаційний процес всі дітки проходять, тільки хто не в садку, той потім в школі. Просто деякі дітки легше переносять, а деякі важче - то вже особливості. Бажаю вам пошвидше справитися з цим всім!
    Ледь не забула, дякую від ЗДД! :)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую!
      Ми майже весь вересень ходили на декілька годин, поступово збільшуючи тривалість перебування у садочку. Проблем не було - навіть і тоді, коли почав залишатися на весь день. Але якось прийшов новий хлопчик (на годину), зіштовхнув мого зі стільця на стілець, що Влад вушко розбив... От після того і почалися істерики, псіхування, чого не було раніше... В садочку йому подобається, а от іти зранку, особливо цього тижня, це каторга якась, особливо для мене.... Надіюсь, що з часом все минеться!

      Видалити
    2. о, тоді зрозуміло. сама завжди боюся таких ситуацій, бо, правду кажучи, не знаю, як тут правильно поступати... щоб і не влазити в дитячі справи зайвий раз, і оберегти свою дитину від такого надалі.
      Дуже добре знаю, як важко мамі відправляти дитину з дому з плачем! Тримайтеся! Може хай тато втрутиться?!

      Видалити
    3. Тато наш іде дуже рано на роботу, то ж він не може його заводити... Мусимо пережити таке...

      Видалити

завжди приємно читати ваші відгуки ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Coccinellidae Lady Bug