середа, 23 жовтня 2013 р.

"Вояж, вояж..."

Замовили мені блокнота для жінки, яка любить подорожувати... Замовили в п'ятницю зранку, в суботу в обід блокнот вже був готовий.! Для мене це швидко, адже за цей час треба було натонувати паперу, вишити серце (чимале))), зшити та проштампувати блока і склеїти все докупи!
Блокнот А5, 92 аркуша.  
 Форзаци з паперовими кишеньками  (добре, що у мене знайшовся такий папір з картами!)
 Цього разу спробувала тонувати не у каві, як зазвичай, а в чаї - чайний варіант тону листочків мені більше сподобався, мабуть, надалі буду так робити завжди. 
 Зі звороту - нашивочка - лежала у мене 2 роки, чекала, коли ж це мені в п'ятницю зранку замовлять блокнота для любительки подорожувати! ;-)
 Плетений каптал; закладка - вощений шнурочок з підвіскою ключем - можливо, це ключ від номеру готелю, можливо, від орендованого авто))), а може, від квартири?
 "В нагрузку" до блокнота зробила ще простеньку листівку:
Замовникам сподобалася моя робота (так вони кажуть))), надіюсь, що і новій власниці блокнот прийде до душі! 
До речі, хтось помітив, що пише на штемпелі? :-)


30 коментарів:

  1. Блокнотик супер! И так быстро, вот это да!!!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую, Світлано! Листочки я натонувала напередодні п'ятниці - це трохи полегшило роботу...

      Видалити
  2. Блокнот классный!!! Вышивка с чемоданчиками интересная, ткань, странички и ключик декоративный- просто здорово и гармонично!!!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую!
      Ми точно не знали, яке місто найбільше подобається тій жіночці (були думки про Париж, Венецію..), тому вирішили щось нейтральне зробити. І от я знайшла таке серце - мені давно подобаються серця Isabelle Vautier, от одне таким чином вишилося...

      Видалити
  3. Ну ты стахановка! Круто! А штемпель крутой :)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. :-)
      То мої улюблені замовники))) - по-інакшому я не могла!

      Видалити
  4. просто вау! ні, ну я реально б не змогла. Це ж стільки роботи! ти крута) дуже сподобався блокнотик! чудовий!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Хі-хі))) яка я там крута - просто треба було зробити :-) І майже ніхто і ніщо не заважало...

      Видалити
    2. знаєш, мені сьогодні теж ніхто не заважає, але я нічогісінько не втнула))

      Видалити
    3. і я... То, мабуть, магнітні бурі...))))))

      Видалити
  5. Ого,крутецький блокнот!Ще й з майже іменним штемпелем)))))))
    Гарна вишивка,листівка-в тему!;-)

    ВідповістиВидалити
  6. ого-го!Така суперова робота - за такий короткий час!!!Ти гуру по блокнотиках)))

    ВідповістиВидалити
  7. Алінка, блокнот просто бомба!!! Так мені сподобався! І собі такий захотіла )) Ті хрестики мацьопусінькі взагалі мене обезмовлюють :))) Дуже круто!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Хрестики тут звичайні - якби були маленькі, я б так швидко не впоралася! :-)
      Дякую!

      Видалити
  8. За такий короткий час блокнотик з вишивкою - вау! Для мене це нереально швидко. Гарнесенький блокнотик і листівочка чудова!

    ВідповістиВидалити
  9. Очень красиво! Обожаю эти сердца, вышила бы все)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую, Сашо! Мені теж ці серця подобаються...

      Видалити
  10. Нічого собі! Ти вночі спала? Ну ти й трудівниця!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. ))) Спала. На все у мене пішло сумарно 10,5 год - не так вже і багато))))
      Дякую!

      Видалити
  11. Аліна,ти чарівниця!!!
    Чудовий блокнот!
    А на штемпелі-то дата народження замовниці?
    Таке собі приховане повідомлення :))

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую!
      То дата зустрічі двох подруг - одна живе у Львові, інша у Луцьку :-)

      Видалити
  12. Ну ти й даєш! За 10 годин - я б і не вишила так швидко, ще б думала 100 годин, а ти й папір натонувала, і сплела каптал, і все так бездоганно!!! І взагалі, гарно і акуратно!
    Панянка має бути задоволена :)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Форс-мажорні обставини і не такі здібності відкривають у людині! :-)
      Дякую!
      Надіюсь, що буде задоволеною...

      Видалити
  13. Нічого собі! це як на мене дуже круто і швидко!!! штемпель чомусь не можу роздивитися... де ви там що бачите :))

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. ))) на штемпелі пише: Lviv 25/10/2013 Lutsk - одна подруга зі Львову, інша - з Луцька, а завтра у них зустріч...
      Дякую!

      Видалити

завжди приємно читати ваші відгуки ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Coccinellidae Lady Bug