середа, 2 жовтня 2013 р.

Шоколадниці

Колись я думала, для чого робити коробочки для шоколаду? Тепер знаю, для чого - щоб у шоколаду була коробочка! :-)
Цієї осені мій синочок почав відвідувати дитячий дошкільний навчальний заклад, а отже, я одразу вирішила, що для вихователів  до Дня працівника освіти зроблю листівки-шоколадниці. І все було б добре, якби не прикрий випадок, що стався минулого тижня: Владика пхнув хлопчик - так, що на вусі і голові були великі синьці та рани(((((  То ж бажання дарувати щось одразу зникло...  
Оскільки готувалася я заздалегідь, тепер маю 4 осінні  шоколадниці : 


А це - перші коробочки - власне, вони і спонукали мене зробити попередні:

Робила їх для дівчат, що  виграли у Веселій галереї.

24 коментарі:

  1. Осенние шоколадницы прекрасны!!! А моя так вообще:))) уже Казахстанка:)))

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Спасибо! :-)
      Ваши мне нравятся простотой и...фоновой бумажкой))))

      Видалити
  2. Мою малявочку теж минулого року в перший же місяць відвідування випадково дівчинка штовхнула на прогулянці і ми носом і лобом трішки асфальт поцарапали)), то вихователька потім додому мені навіть дзвонила і вибачалась, хоча вона на той момент вже свою зміну здала і була інша))
    А про якісь презенти відсебе в минулому році я теж думала, а в цьому вже такого бажання не виникаэ,бо нажаль наша головна вихователька не викликаэ зовсім ніякого відчуття вдячності і поваги до неі. Добре хоч з нянею пощастило і друга вихователька що на підміні хороша.
    АБажаю щоби це була перша і остання травма у вас в садочку.
    Шоколадниці пречудові, осінні, стильні і картиночки такі казкові!!!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Ми 3 тижні проходили більш-менш без плачу, Владик вже звик і мали його на цілий день залишати, а тут прийшов новий хлопчик, який в перший день за годину перебування всіх побив, а наступного дня і зіштовхнув Влада зі стільця на стілець... Тепер у нас боязнь садочку(((
      Картинки на шоколадницях однієї авторки - не запам'ятала імені, але їх легко знайти, ввівши "феечки" ;-)

      Видалити
    2. Алінко, ну у вас і пригоди... Це капець. В мене малий колись був таким забіякою, був такий період, що я не відходила від нього, бо постійно хотів битись, але то було через ревнощі чи що.. коли народилась Софійка. І це пройшло за тиждень)))
      Ну але отак прикро, що в один дурний момент і просто паршивий випадок дитину оятись садочку...
      Я також сьогодні скандалила в садку... вчасно прийшла за малою.. якраз застала, коли виходили на двір і забрала дитину всю пропотівшу і взагалі вся спина наверх, при тому, що наголошувала вихователю аби 100 разів перевіряла чи мала заправлена добре, бо в нас проблеми з пієлонефритом (нирками).. Ага дойшло. І то при температурі сьогоднійшній - 5 градусів. Капець...
      Ото зла нереально.... Хоть тут вибалакалась.....
      А шоколадниці класні)) Я чогось до такого чуда не берусь, коробочки мені ніколи не сходяться)))

      Видалити
    3. Ох, ці садочки!... Я все розумію, інколи сама глядиш , і то щось не доглядиш, а там 15 таких а то і більше! Але все ж, ми віддаємо діток під відповідальність працівників садочку, то ж пильнувати треба дуже!
      Коробочки ці легко робити - я теж не бралася, бо думала, що не подужаю))), але такий варіант не важкий, спробуй!

      Видалити
  3. Гарні штучки,я б забрала,та трохи далеко до метра))) то ти передумала вітати...Ну що ж...чомусь пригадала наш вибитий зуб в садку, постаралася хлопчик, який ніби подобався доці) добре,що зуби бувають молочні, добре, що ми всі поставилися до цього з розумінням, одне дивно—поведінка мами хлопчика, яка абсолютно проігнорувала випадок, думаю вибачення було б доречним. А на вихователів чомусь зовсім не було «зуба», всяке буває, загалом я їм вдячна)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Так, починаються страшилки про д/с...
      Та настрій якийсь такий, що не хочеться вітати, хоча Влад одну виховательку дуже любить - молоденька така, дітки таких люблять))), я й не знаю, що його робити...Коробочки-то не скиснуть, просто місце займають...

      Видалити
  4. Дуже гарні! Шкода, що я не киянка :-)
    Нехай це буде остання неприємність, що трапилася з вами у садочку, а боязнь садочку швидко забудеться :)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую, Оксано!
      То ж я надіюсь, що з часом все забудеться. І хлопчик більше не битиметься...

      Видалити
  5. Жаль, що я не в Києві :( бо я б собі таки феєчку попросила на День вчителя...
    А про садочок співчуваю, а ле у нас було гірше... Настя коли пішла в садочок щипала всіх, поки не звикла... Це життя, на жаль, тримайтесь

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Владик перші дні як хтось з діток плакав, він і собі починав... А потім я йому сказала, щоб він шкодував тих, хто плаче - він так і робив)))) Хоча, у нього теж приколів вистачає - ходить до садочку з кришкою пластиковою від бутля))) - не розлучається з нею ні на мить! :-) І не дай Бог, хтось її відбере...

      Видалити
    2. Кришка, то ж шик! Мій назбирає паличок і камінчиків і каже, що то кристали, повний рюкзак :) От вже ці хлопці...

      Видалити
  6. Мені сподобалось пояснення, для чого коробочка :)))))
    Дуже гарненькі вони вийшли!

    ВідповістиВидалити
  7. тільки на днях десь зустріла мк по таким коробочкам. подивилася яка прикольна ідея - звичайну шоколадку так запакувати і презентувати. Пле я звичайно за таке не берсуь - щось не дружиться меня з клеєм і картоном :)))
    Алін, ти обов"язково їх десь пристроїш.
    Іноді думаю добре що моя дитина дома зі мною.... хоча іноді так хочеться віддати її в садочок.. на пару днів при чому :)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Та десь пристрою, не викидати ж!))) А робити їх дуже легко - мені треба було 3 (2 вихователькам і няні), а четверта вже сама створилася)))
      Поки я бачу більше недоліків, ніж переваг від перебування в садочку - ось сьогодні вже не пішли, бо кашляє... Це при тому, вже 2-ий раз за місяць. А ще боюся, що йому там не цікаво - група ясельна, дітки в основному на рік менші, не розмовляють, а він вже букви деякі знає, столиці, ноти... :-) Ех, поживемо, побачимо, як воно буде!

      Видалити
  8. Отличная идея и красивое исполнение! Чудесные осенние коробочки! Шоколадки в них, дарить и получать, наверно, очень приятно!
    Сочувствую на счет проишествия в садике! Пусть в дальнейшем все будет хорошо)

    ВідповістиВидалити
  9. Вот это шоколадницы! Удивительно и очаровательно!!!!!!!!!!!

    ВідповістиВидалити
  10. О, якая цудоўная практычная і мілая рэч!!! Я таксама фанатка шакладу, дома заўсёды нешта недзе прыхаванае, трэба будзе звязаць дзяжурную торбачку для іх )))) Дзякую за ідэю!!!

    ВідповістиВидалити
  11. Справжній осінній подарунок вийшов!Красиво!
    Ми теж в садочку завтра будемо вітати - але так по мінімуму - ще батьки добре не знаються - толком гроші не могли зібрати...
    Теж сьогодні хочу листівку зробити - одна вихователька в нас чудова (хоча теж якась дівчинка малого вкусила за ручку...але попробуй їх всіх вгдядіти, коли їх 20...)

    ВідповістиВидалити
  12. Сколько сладкого :)))
    Спасибо от АртКлуба!

    ВідповістиВидалити

завжди приємно читати ваші відгуки ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Coccinellidae Lady Bug