четвер, 10 жовтня 2013 р.

Дім, милий дім...

Минулої суботи  ввечері поступила мені пропозиція від однієї гарної людини  приїхати у неділю (наступного дня тобто) до неї вгості - у нову оселю... Звісно, підготуватися як слід я не змогла, але все-таки під бокс зробила невеличкого символічного презентика:
Магнітик (4х4,5см) зручно влаштувався на холодильнику - щиро бажаю, щоб у його власників найближчим часом до пари квартирі й будиночок появився! :-)
Від Насті я приїхала з чудовим настроєм  і  торбищою різного добра (не знаю, що спонукало її все те мені віддати...) Був серед усього гіпсовий біленький глечик, який мені вчора випадково попав під руку, коли я декупажила))) скриньку, і ось що  з того вийшло:
Висота глечика 8см.
З декупажем поки зав'язую - треба повишивати трохи...

18 коментарів:

  1. То ж добре,коли ділишся з кимось своїм "добром"))))
    Гарненький магнітик !А глечик-просто очаровашка))))
    пс:вишивай сніжинки;-)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. То ж так, добре, особливо, якщо знаєш, що те добро лежить без діла :-)
      Дякую, Людмило!
      Сніжинки не вишиваю, бо не маю білих ниток...

      Видалити
  2. Я вже в Нусі на фейсбуці, здається, бачила той будиночок))) твій почерк пізнавальний))) Гарний глечик!!!

    ВідповістиВидалити
  3. Магнитик классный!!! И ключик такой красивой формы!!! Подарочек чудесный получился у тебя и прям по ситуации!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. так, ключик найгарніший (серед тих, що в мене є)
      Дякую!

      Видалити
  4. Ой, ти була в Нуськи ! Заздрю) чудовий символічний подаруночок! І глечики милий дуже)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. я сама собі заздрю)))
      Дякую!
      На глечику перший раз робила бризги - так сподобалося!)))

      Видалити
    2. Сідай, все одно ванну обльопувати, бачу спокою воно не дасть)) їдьмо разом.

      Видалити
    3. я про ванну не здогадалася - я кухню обльопувала))), застелену газетами, правда...

      Видалити
    4. Я знаю, сама така. Потім додула, легше змити боки ванни. Чула про варіант з великою коробкою)

      Видалити
    5. Я теж хочу польопаться!!!!!!Хай-но,хай-но...я теж таке спробую...)))))

      Видалити
    6. О, то нам вже малувато місця буде у ванні - треба у гігантську коробку залізти! :-)

      Видалити
  5. От и молодець, сьогодні на завтра :) будиночок мені сподобався! Та й глечи к теж, а він великий?

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую! Іншого виходу не було...
      Глечик 8 см висотою - маленький, але я маю ще менші ;-) Він швидше декоративний, бо зроблений з гіпсу, а не глини, хоча сухоцвіти у нього ставити можна.

      Видалити

завжди приємно читати ваші відгуки ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Coccinellidae Lady Bug