середа, 4 вересня 2013 р.

Літо восени

Саме таке у мене було враження сьогодні, коли я відкрила ПІФ-подарунок від Людмили - за вікном вітер і дощ, а біля мене висадився цілий десант бедриків!
Від таких подарунків не тільки  на душі тепло стає, а й ногам ;-) Такі круті шкарпетки тепер у мене є! А 3 плетені бедрика  мають виконувати функцію кухонних прихваток, але я ніколи не наважуся відправити їх  на таку роботу! Окрім рукодільних подарунків отримала ще чарівного  блокнотика - з ілюстраціями Вікторії Кирдій, магніта-бедрика, пластикову та червону канву для вишивання, рамочку-ялинку і ще були подарунки для Влада (ну, може, і не для нього))), але він зрозумів, що то для нього - солодощі і набір для ліплення!) То ж ми дуже вдячні за такий приємний подарунок!
Ну, раз я вже сьогодні хвалькуватий бедрик, покажу ще поповнення моїх АТС :
Від Валентини
від Ірини
 Ці картки з приданим я отримала давно, вже й деякі матеріали використала, а от подякувати у себе в блозі забувала... Тепер і вам кажу: !ДЯКУЮ!


18 коментарів:

  1. Нічого собі....крутецькі шкарпетки!;-)
    Вітаю,подарунки й справді такі класні!

    ВідповістиВидалити
  2. Ух нічого собі скільки педриків прилетіло, вітаю!!
    А носочки бомбезні, точно ні в кого більше немаэ))

    ВідповістиВидалити
  3. Дуже рада, що тобі все сподобалося! Трохи здається з розміром шкарпеток промахнулася:)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. А раптом в мене нога ще виросте? ;)
      А на фото нема ще курочок і бедриків на листочках - я їх не помітила - висипала все з пакета, а вони там залишилися...

      Видалити
  4. Які класні подаруночки!!!!
    А шкарпеточки просто бомба)))))

    ВідповістиВидалити
  5. Носки классные!!! Ну просто чудесные подарочки)))

    ВідповістиВидалити
  6. Які класнючі подаруночки!
    Рада за Вас! Шкарпетки - супер!

    ВідповістиВидалити
  7. Оооо... краса) Відчуваю, що зимою оті "сонечка" будуть дуже добре зігрівати!)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую, Наталю! Я такий мерзляк, що вже сьогодні вони мене зігрівали :)

      Видалити
  8. Крутяцькі подарунки! Шкарпетки просто неймовірні:))

    ВідповістиВидалити

завжди приємно читати ваші відгуки ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Coccinellidae Lady Bug