субота, 28 вересня 2013 р.

Лісова виставка або виграші-розіграші...

Сьогодні  у нас без дощу, тому зранку вирішили поїхати до лісу. Звісно, я не могла не скористатися цим у власних цілях))), тому до лісу я поїхала з мішком дурного своїми творіннями...
Короткий відступ. Влітку українська хендмейд спільнотаCUDESA.net проводила розіграш призів, в якому мені пощастило і я стала власницею полички-стелажа. Коли я дізналася, що виграла саме я, довго не вірила у це, а потім і у те, що поличку мені доставлять. Але дива таки бувають: поличку доставили одразу після розіграшу - білу і красиву. Після не значних втручань з моєї сторони вона стала... не зовсім біла:
Найкраще її ставити на стіл, але можна і на підлогу - дивлячись для чого вона використовуватиметься. Для прикладу і уявлення розмірів  на ній мої роботи - зверху блокнот А5, знизу 2 блокнота А6:
До чого це все? До того, що я вищезгаданому сайту нічого за це не платила і знайомих моїх там нема, отже розіграш був проведений чесно. Я вже не раз згадувала, що я теж за чесні розіграші, от і сьогодні перед поїздкою у ліс підготувала 29 папірців усіх тих, хто залишив коментар до повідомлення про річницю блога:
...закрутила їх, у лісі причепила до дерева і попросила синочка зняти мені одного:
Сумочка поїде до Оксани :-)
Дякую усім за теплі коментарі! Далі  хто хоче- читає, хто ні - дивиться картинки ;-)
Що дали мені 4 роки у блогосфері? По-перше, хочу відмітити, що створення блогу було досить обдуманим і зваженим вчинком - я перечитала багато інформації щодо платформи, на якій створити блог, боялася, що не розберуся з налаштуваннями і .т.п.... До того у мене був альбом в одній з соціальних мереж, де я показувала свої роботи, але хотілося ще трошки хоч і віртуального, але спілкування з однодумцями.  Отож, блог приніс нові знайомства з творчими та позитивними людьми, деякі навіть вийшли за рамки блогосфери та віртуальності ;-) 
 Також за цей час я розширила межі своєї діяльності - до вишивки та кардмейкінгу додалися декупаж, шиття, трошки скрапу.  А слово "цукерка" у мене вже давно не асоціюється з солодкою їжею - вигравала я "їх"  не один раз! Неодноразово брала участь у різних обмінниках - завжди раділа, наче дитина різним подарункам, що приходили від чужих, але споріднених людей! Навіть  була організатором обміну новорічними листівками))))
 Час від часу на мене нападала апатія, хандра і не хотілося нічого робити... Тоді я пасивно спостерігала за тим, що роблять інші, а коли бачиш щось красиве, то й собі хочеться щось подібне зробити! 
 Не знаю, чи буду я вести цей блог у 85, але найближчі роки закривати його не збираюся! Бо жити для мене - це творити, а творити - значить жити! ;-) 


42 коментарі:

  1. Алінка, ура-ура-ура!!! Я так радію своєму щастю! Дякую тобі величезне за подаруночки і радість!
    Гарна прогулянка... і вдала дуже )) особливо для мене! Синочкові твоєму теж дякую, хай росте здоровенький! ;)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. :-) А знаєш, що найцікавіше, з нами на прогулянці був твій ведмедик)))) - в якості моделі для фотосесії (покажу пізніше)

      Видалити
    2. О, то напевно він навіяв мені таку удачу))
      В мене змінилася адреса

      Видалити
    3. Я з тої радорсті аж забула написати ... ) і тебе вітаю - суперову річ тепер маєш!

      Видалити
  2. Але суперова поличка!Вітаю переможницю!Я теж за чесний розіграш!Дякую,Алінко,за шанс.

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую! Поличку хочеться використати десь на виставці))), а поки Владик нею час від часу грається - машинки свої на неї вистроює :-)

      Видалити
  3. Полочка шикарная! А с рисунком она тааак выиграшно смотрится!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. дякую, Інно! Ну, не була б то я - мені завжди треба всунути скрізь свого носа)))) я, як щось купую з одягу, зачасту з нього або щось відрізаю, або дошиваю - чоловік вже сміється з мене... Так і з поличкою - нема чого їй бути просто білою!

      Видалити
  4. Классно продуманный розыгрыш!!! Алина, умеешь удивить!!! Столик-полочка бесподобно задекупаженый!!! Ну очень нравится!!!!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. :-) Дякую, Маріє!
      В ідеалі планувалося папірці у шишки позапихати, але в лісі вогко і всі шишки закриті, тому довелося в дерево їх тулити))))

      Видалити
  5. Вітаю переможницю!!
    Алін. тебе вітаю з таким чудовим виграшем! Полочка дійсно зручна і незвична, а після твого "втручання" стала взагалі чарівною!!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. дякую, Оля!
      Полочку я бачу на просторій лоджії з горщиками квітковими і пізними милими дрібницями... Мрії...

      Видалити
  6. Вітаааааю! І тебе з датою, і переможницю з таким чудовим подаруночком! Ну ти така серйозна, все продумано, так відповідально ставишся до блогу, молодчина!!!
    П.С. Поличка класна :)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую!
      Ага, я серйозна... була 4 роки тому, тепер я не така)))))

      Видалити
  7. Як суперово щось вигравати))) мені щастить завжди перед Новим роком і Різдвом))) Чудовий столик і файнезно ти його облагородила)))

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую, Юля!
      Я теж помітила, що виграю якимись хвилями - правду кажуть, що є полоси удачі! А Н.р. не за горами! ;-)

      Видалити
  8. Бедриківський розпис?))))))Ну,це я -про поличко-стелажика...Прикольна штука,виявляється!
    Вітаю переможницю-класна сумочка їй перепаде:)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. От-то вже і придумала! ))))) Еге ж, прикольна, ще б її десь "вигуляти"!

      Видалити
  9. Алінко, поличка шикарна і вся така прямо твоя-твоя)) Вітаю твй бложик з такою вагомою датою, нових творчих звершень!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Ну, звісно - моя-моя - іншого варіанту я не уявляла!))))
      Дякую, Юля!

      Видалити
  10. 4 роки- це вже багацько!!!)) Вітаю!!!
    Поличка дуже класна!!! І ліс, ліс, ліс.. Як я хочу в ліс)))

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Чесно, якби не дати у блозі, я й не помітила, що вже 4 роки тут "зависаю" - час так швидко іде!
      У лісі класно, але вогко...
      Дякую!

      Видалити
  11. І я хотіла написати про "бедриківський розпис" :-)) та Людмила мене випередила :-) Ця поличка тепер взагалі шикарна!!! Такого оригінального розіграшу з прикріплюванням папірців до дерева, я ще не зустрічала :-))) Вітаю Оксанку!!!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. я теж такого не зустрічала, але довелося викручуватися, бо як я писала вище, шишки закриті всі у лісі)))

      Видалити
  12. Я теж приєднуюсь до вітань))) Вітаю переможницю, а твоєму бложику й тобі бажаю процвітання!)

    ВідповістиВидалити
  13. Яка класна підсумкова позитивна стаття!
    Чудова поличка в зозульках (як у нас кажуть на сонечка) Бедрики, вперше у Тебе дізналась таке слово.
    Такий прикольний спосіб обрання переможця. Вітаю Оксану!
    Бажаю і подальших успіхів і розвитку! :-)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Ну, стаття хоч і підсумкова, але не завершальна ;-)
      Дякую, Юля!
      А про різноманіття назв жука можна почитати тут ( у коментарях): http://v-gostyah-u-bojei-korovy.blogspot.com/2010/09/blog-post.html#comment-form

      Видалити
    2. О, ні, ні в якому випадку! :-)))
      Дякую, почитаю ;-)

      Видалити
    3. Аліна, я почитала. У нас кажуть "зозульки" на бедриків :-)

      Видалити
  14. 4 роки - це вам не хаханьки)) Нехай натхнення не покидає! Судячи з оновленої полички з цим усе гаразд) Вона стала не просто гарною - неповторною!)
    Фотки кльові) Остання - то взагалі бомбезна)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. і не хіхоньки ;-)
      Дякую, Людмило! А в лісі вчора ми зустірли, крім великої кількості грибників, тільки цього бедрика і ще одного чорного жука - холодно, всі вже сплять, мабуть...

      Видалити
  15. очень интересный пост, особенно понравилось узнать о тавоем становлении и развитии в блогожизни!
    стеллаж классный и уже особенный)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую! Ну, деякі не зовсім приємні моменти я упустила - нащо про погане у такий день писати! :) Та й взагалі, нащо про них писати...

      Видалити
  16. Вітаю Оксанку! :)))
    Аліночка, дякую за гарний настрій! :)))
    Стелаж ти кльово оформила (в фірмовому стилі), взагалі корисна штука :)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. :-) Отож, маю свій фірмовий стиль))) Дякую, Оксано!

      Видалити
  17. Аліночка, вітаю з чудовим подаруночком!!!
    Бажаю процвітання твоєму бложику на довги роки!!!

    ВідповістиВидалити
  18. Алінко, в тебе завжди так цікаво, завжди по новому(я маю на увазі блог твій). А ще мені дуже предуже пощастило, що я тебе знаю особисто:))))
    П. С. Вітаю Оксану з перемогою!

    ВідповістиВидалити
  19. Поздравляю с чудесным выигрышем!!! Стелаж классный!!!
    Поздравления победительнице!!!

    ВідповістиВидалити
  20. Какая полочка красивая........да.. не понравилось мне в Киеве..в этот раз две недели мёрзла..у нас ласковая осень...Поздравляю.. везунчика.........

    ВідповістиВидалити

завжди приємно читати ваші відгуки ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Coccinellidae Lady Bug