четвер, 26 вересня 2013 р.

Чарівна дівчина

Сьогодні покажу свою першу спробу зробити сторінку... 

Сторінка 30х30см, тверда (палітурковий картон в основі), зі звороту є кріплення, за допомогою якого її можна повісити на стіну.

Надихнув мене на таке діло))  скетч від нового ЧБ Paper Ladybirds (назва блогу не залишила мене байдужою):
Не знаю, чи вірно я інтерпретувала скетч, бо не маю такої практики, але надихнулася я ним :-) Ну, і звісно, фото моєї красуні-хрещениці так і просилися, щоб їх якось оформити)))

18 коментарів:

  1. С дебютом, так сказать) очень миленько ты придумала с крылышками) классно смотрятся)

    ВідповістиВидалити
  2. Відповіді
    1. Дякую!
      Фото робила Богданина подруга - фотограф-початківець :-)

      Видалити
  3. Классна така сторіночка! І я здивована, що така доросла хрещениця в тебе ;)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую!
      Так склалося, що я стала хресною у 12 років :-)

      Видалити
  4. Дуже вдалий початок!!!!красота!
    а назва блогу - це ж треба так))))

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую, Лідо!
      Назва блогу класна))) Я їх розумію, чудово розумію...

      Видалити
  5. Ого!!!!!Нічого собі......(а все-їй,Богдані)ггг!!!
    Просто зачаровує!Супер!
    пс:а на фото-моя донечка:)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Ага, твоя! Чи наша ;-)
      Сюрприз не получився.., бо дуже вже мені хотілося в манускриптах взяти участь)))))

      Видалити
  6. Оп-па...здивувала ти мене, Алінко, чесно кажучи....Чомусь не очікувала побачити сторінки у твоєму виконанні:) Але в тебе вийшло так класно!!!Молодець! Продовжуй і надалі працювати в цьому ж напрямку!!!!!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. )) Я теж такого від себе такого не очікувала, просто коли побачила Богданині фото - захотілося чогось нового ;-)

      Видалити
  7. Гарна сторінка вийшла! Ідея з крилами - щось неймовірне просто! Виглядають наче рідні:)

    ВідповістиВидалити
  8. Аліна, чудово у тебе получилось!!! Фото так органічно переплелись з бекграундом і декором в прекрасній композиції! Краса!!!!!

    ВідповістиВидалити
  9. Очень красиво получилось! Я не знаю, как правильно делать такие страницы, но нравится очень!!!

    ВідповістиВидалити
  10. Очень красивая и воздушная страничка! Спасибо от Ladybirds!

    ВідповістиВидалити

завжди приємно читати ваші відгуки ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Coccinellidae Lady Bug