понеділок, 23 вересня 2013 р.

Кухонні дрібниці

З дрібниць складається усе наше життя, і чим вони цікавіші, тим яскравіше життя! ;-)
От, здається, звичайна свічка - використовується зрідка - на свята, коли нема світла..., тож можна без неї обійтися. Але не мені :-) Тим більше, коли свічку можна зробити самій - таку, як хочеться!

Ці 2 свічки "народилися" влітку - Людмила робила собі круглу свічку, я ж на той час була у неї і вирішила й собі зробити...квадратну - та й не одну, а одразу дві!))) Використала: упаковку з-під молока - 2 шт, кава в зернах - 100 гр., свічка парафінова - 10 шт.. Приїхавши до Києва, я забула про ці свічки, і аж тепер згадала і довела їх до пуття - декупажем та шпагатом. Тепер на моїй кухні під кавовим деревом ростуть кавові свічки!
Ще одна дрібничка, більш практичніша - підставка під серветки:
 Останнім часом мене переслідувало дике бажання  заморити дерев'яну шкатулку, для початку вирішила попрактикуватися на чомусь меншому. До речі, морилка не справжня, а виготовлена в домашніх умовах. Як на вашу думку - схоже на зістарене дерево?
Маю ще дещо зроблене, та нема можливості зробити гарні фото - дощі нас не покидають.... Якась осіння осінь цього року))))

22 коментарі:

  1. Алінко, дуже гарні свічки! Кавова тема - поза конкуренцією:)
    Підставка подобається! Малюнок - це декупаж? Схоже неначе випалений.

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую! Так, кава поза конкуренцією :)
      Малюнок - декупаж

      Видалити
  2. Алін, класні такі свічечки! Сервертниця поза конкуренцією - так вишукано і стильно!

    ВідповістиВидалити
  3. Дуже класна вийшла серветниця!Не очікувала,що вона така гарна!;-)
    А свічки якісь спочатку не такі були ))))),але теж дуже прикольненькі!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. ))) То ти очікувала щось страшне? ;-)
      Ага, свічки були не такі))) Після нескладних маніпуляцій гарячою ложкою є бажання ще так побавитися (вже й коробка є))))

      Видалити
    2. Ні,я знала,що вона має бути гарною,але не уявляла,що-на стільки;-)

      Видалити
  4. Красиво! Кофейная тема, я заметила, актуальна для Вашего блога))) А салфетница выглядит стариной и смотрится изыскано!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую, Інно! Будь ласка, до мене на "ти" ;)
      Каву люблю - пити, вдихати аромат... - то ж не дивно, що й у робОтах простежується така тема!

      Видалити
  5. Чудово вийшло!!! Морилка в домашніх умовах кажеш??? Ти мене дивуєш!!! Неймовірна робота!!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Чого тільки не робилося в цих домашніх умовах!)))))
      Дякую!

      Видалити
  6. "Із дрібниць складається наша життя" як добре сказано! А такі дрібниці - то вони ж прикрашають ще й як! Молодець, що не лінуєшся робити "непрактичні" речі, то ж стільки задоволення

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую, Валентино! Задоволення і від процесу, і від результату, а найбільше від етапу придумування! :)

      Видалити
  7. Які стильні та душевні кухонні дрібнички, уявляю скільки затишку вони додали))

    ВідповістиВидалити
  8. О, я не помилилась, що знайду у Тебе задекупажені свічки!
    Такі гарні! Мене зараз зацікавило "свічкороблення" :-) як там правильно кажуть. Синочок замовив собі свічку. Тепер у мене ідея-фікс, як зробити декупах новорічної свічки. Може як обліпити картинкою жестяну баночку... Может мені щось підказати, Аліна?

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую!
      Ці свічки я заливала у коробочки з-під молока, а можеш у круглу (жестяну) з-під пива-води залити ;-) А вже потім декупажити гарячою ложкою....

      Видалити

завжди приємно читати ваші відгуки ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Coccinellidae Lady Bug