четвер, 19 вересня 2013 р.

"Я буду долго гнать велосипед..."

А я буду довго марафонити :-) Ну, не так вже і довго - до кінця грудня, та й не факт, що я не зійду з дистанції - усяке ж трапляється))) Але поки кручу педалі і їду далі ;-)
У блозі  "Завдання для душі" дівчата організували цікавий, як на мене, транспортний марафон:
До цього часу я ще не брала участі в подібних заходах, то ж для мене це дуже цікаво!
Задекорувати металеву коробочку у мене було в планах одразу ж, як я її купила, але реалізувалося це бажання тільки через 2 роки :-) Отож, ДО було так:
ПІСЛЯ стало так:
На кришку приклеїла вишивку, обрамлену стрічкою в горохи і хвилястою стрічкою, боки обклеїла декоративним скотчем.

У коробочці ДО я зберігала певний запас своїх квітів, що у ній буде ПІСЛЯ ще не вирішила - поки там залишаються квіточки:
Розміри коробки 20х12х7см.
Результатом я задоволена на всі 100%!
Тепер чекаю, на чому ж їхатиму далі....


25 коментарів:

  1. Інколи для втілення наших бажань необхідний певний час. Головне, що вони все-таки втілювалися у життя!
    А коробочка дуже гарна вийшла!

    Люблю коробочки:)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. То ж так - треба вміти чекати :)
      Дякую, я теж люблю коробочки, і цю оновлену в тому числі ;)

      Видалити
  2. Дуже гарно!Теж хочу брати участь у цьому завданні,та теж не знаю,чи дойду до фінішу(чи може доїду).

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую!
      У мене є 2 варіанти сходження з дистанції: 1. брак часу; 2. неординарний вид транспорту - якщо це буде метро, то я такого довгого не вишию :)))

      Видалити
  3. Яка суперезна коробочка вийшла!
    Дівчинка така мила і взагалі дизайн дуже позитивний - настрій підіймаэ ввдразу як поглянеш))

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. :) Дякую!
      Я от думаю, то фея чи дівчинка-янгол? мабуть, все-таки фея...

      Видалити
  4. Ух ти! Вишивка просто мега-позитивна!!! Бажаю "доїхати" до фінішу!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую, Ларисо! Як не доїду, то допливу (долечу)! ))))

      Видалити
  5. І я бажаю!!! Ну, доїхати, долетіти, доповзти... на крайній випадок лягти в напрямку того фінішу:))) То Хвея їде на веліку, супер коробочка! Десь у мене є схожа, треба поритися...

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Хвея підробляє на доставці квітів, мабуть :)
      Я цю коробочку одразу бачила з цією вишивкою, а боки думала задекупажити... Але знаю, що металеві коробочки при закриванні мають здатність обдиратися, то ж скотчевий декор мене цілком влаштовує!

      Видалити
    2. Точно, доставка квітів:) І про боки теж дуже правильно... А то шкода, як обдираються...

      Видалити
  6. Яка різниця доїхав недоїхав, головне " і я там був", марафонив... точніше марафонила :) Коробочка сподобалась і феєю, і кольорами, і акуратністю!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую, Валентино! То ж я тепер горду можу сказати, що я марафонець!))))

      Видалити
  7. Марафонец на все 100% Молодчинка, Алиночка. Коробочка получилась замечательная!

    ВідповістиВидалити
  8. Ммм... Какая коробочка! Прелесть! Отличное применение скотчам! )))

    ВідповістиВидалити
  9. ))) класна коробка!
    В кожного з нас повно таких запланованих ідей )))
    Та все таки добре, що вони втілюються )
    Дякую від ЗДД

    ВідповістиВидалити
  10. Красиво!
    Приглашаю на конфетку! http://designerkaty.blogspot.com/2013/10/blog-post_18.html

    ВідповістиВидалити

завжди приємно читати ваші відгуки ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Coccinellidae Lady Bug