неділя, 1 вересня 2013 р.

Спогади про літо

Саме так називається нове завдання у Art Club UA, для якого я вперше творила як запрошений дизайнер :-)
А згадувала я про літо 1995 року...  Не знаю, чи то роки мої такі, чи так чомусь, але останнім часом я стала надто сентиментальна... Гуляючи з синочком, часто згадую своє дитинство - не раннє, а більш свідоме. От і згадала якось про те, що колись мої батьки надумали завести сірих гусей (варто відмітити, що жила наша сім'я на другому поверсі багатоквартирного будинку, а гуси жили у сарайчику на ділянці, де на той час йшло будівництво приватного будинку) і я, як найменша дитина, мусила їх пасти))) Мені таке заняття дуже подобалося - гусенята були чемні і завжди мене слухались!  А згодом у нас появилися індики та індокачки( не надто чемні)))... Але як і чемних, так і не чемних чекав один кінець...(про сумне не будемо ;-)
Як виявилося, згадувала я про гусей-качок не спроста нема нічого у світі випадкового! - поступило мені замовлення на подарунковий комплект для любительки качечок! ;-) І ось що я створила:
Блокнотик А6, 150 кольорових проштампованих аркушів.
 Побажали, щоб на блокноті було 2 качечки. У моєму архіві схем знайшлося тільки по одній качці, тому довелося  віддзеркалити схему і поєднати новоутворену парочку сердечною гірляндою:
А ще мало бути  багато квіточок :-)
Листівка 15х10см:
Разом все укомплектоване у крафтовий пакетик:
Замовниця задоволена , я теж))), власниця, надіюсь, також буде у захваті))) - що вона записуватиме у блокнот - не знаю... Можливо, спогади про літо...

20 коментарів:

  1. Які вони милі і позитивні!!!)))) Вийшло дуже гарно, я в захопленні!!

    ВідповістиВидалити
  2. Аліно, які качечки гарнющі! Аж не повірила, що одна й та сама схема :) Комплектик класний!
    А я гусей не пасла, тільки корів, і то так давно, наче і не зі мною було...

    ВідповістиВидалити
  3. Алина, как классно ты все обыграла!!!! Волшебница прям!!!!

    ВідповістиВидалити
  4. Аліно, дитячі спогади найкращі й найтепліші. Твій блокнот і листівка родом з твого дитинства - такі ж теплі, безпосередні.

    ВідповістиВидалити
  5. Аліночка, а я теж гусей пасла у бабусі)
    Комплект чудовий!!!! Без сумніву - замовниця буде задоволена!

    ВідповістиВидалити
  6. Алінко, такі веселі і позитивні каченятка!

    ВідповістиВидалити
  7. :-)))) Кумедні каченята :-)) Особливо те, що на листівці :-) Думаю, власниця буде дуже любити!!

    ВідповістиВидалити
  8. Який класнючий подарунок!!! Я в захваті від блокнотика!

    ВідповістиВидалити
  9. Які вони кумедні! Нехай в цьому блокноті будуть записи тільки про найсвітліші моменти в житті нової власниці)

    ВідповістиВидалити
  10. Дуже милий вийшов подарунковий комплект!Качечки гарненькі:)
    До речі,влітку 1995 я теж тих сірих гусей ходила пасти)))))-як мені це не подобалось!І літо те для мене дуже пам"ятним лишилось.....

    ВідповістиВидалити
  11. Дуже класний комплект вийшов - яскравий, позитивний!

    ВідповістиВидалити
  12. Дівчата, дякую вам за теплі відгуки! Мені дуже приємно! :)

    ВідповістиВидалити
  13. Розкуйовджені каченята! Такі милі... То тобі випало пасти гусенят, цікаво... Є що згадати і синочку розповісти :)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. я ще й корів якось пасла, але то разово було - під час відпочинку у родичів на Волині...
      Дякую!

      Видалити
    2. О, корів і я пасла, навіть кілька разів випадало. Дуже відповідально, але разом з тим скільки романтики, а подрімати зранечку під хрумкіт трави, що зривають корови... Медитація. Шкода, що усвідомлюю це тільки зараз))

      Видалити
    3. О, корів і я пасла, навіть кілька разів випадало. Дуже відповідально, але разом з тим скільки романтики, а подрімати зранечку під хрумкіт трави, що зривають корови... Медитація. Шкода, що усвідомлюю це тільки зараз))

      Видалити

завжди приємно читати ваші відгуки ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Coccinellidae Lady Bug