неділя, 1 вересня 2013 р.

От і настала осінь... Не віриться, що 6 місяців так швидко промайнули - саме 1 березня я оголосила зліт бедриків, і за цей час назбиралося їх аж 164
Дуже вдячна всім, хто підтримав мене у цій задумці! Приємно мені, що географія учасників не обмежилася Україною, а також вражає  діапазон видів робіт - вишивка, декупаж, аплікація, канзаши, валяння, плетіння, скрап, ліпка... Важко було обрати одного, хто найбільше сподобався мені - усі дуже милі! Тому вирішила, що другий переможець, як і перший, буде обраний випадковим способом.

Цього разу  скористалася новим генератором випадкових чисел:
Під номером 162 у нас  фея від Алії :
15 -  коробочка від Людмили:
Я прихильник справедливих розіграшів - цього разу одним з переможців стала моя сестра... Їй подарунка я і без розіграшу можу зробити, тому вирішено було звернутися до старого знайомого Random.org аби порадувати ще одну майстриню (надіюсь, Людмила не образиться?):
№75 - пасхальний декор від Галини:
 Вітаю дівчат і чекаю адреси для відправки подаруночків!
Цікаво, що Алія додала у галерею 4 роботи, Галина - 6, а Людмила - 15!
Дуже надіюся, що дівчата  знайдуть застосуванням тим матеріалам, які я їм надішлю - точно будуть там  тканини, підвіски-шармики, серветки для декупажу, камеї, а також підберу щось, виходячи з захоплень переможиць - нехай подарунки будуть сюрпризними! ;-)

ДЯКУЮ УСІМ ЗА УЧАСТЬ!
СПАСИБО ВСЕМ ЗА УЧАСТИЕ!



25 коментарів:

  1. Вітаю переможниць!Дякую за чудовий проект.

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Зоряна, дякую, що долучилася з своїми чудовими листівками!

      Видалити
  2. Відповіді
    1. Ольга, Вам спасибо за не одну прекрасную работу! ;)

      Видалити
  3. Я на жаль такий класний проект пропустила( але роботи вже встигла переглянути. Дійсно класні! Важкувато ибрати переможця самій)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Наталя, я тебе нещодавно згадувала - думала, де ти заховалася? ;)

      Видалити
  4. Мои поздравления победительницам! =)
    Алина, спасибо ещё раз за галерею!!!

    ВідповістиВидалити
  5. О-о-о-о!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Аліночка, я стрибаю від радощі!!!!!! Величезне тобі спасибі за такий чудовий конкурс!!!!! Дуже вдячна за доставлену радість і гарний настрій!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. :)
      І тобі дякую за активну участь! ;)
      Адресу отримала, до кінця тижня вишлю щось)))

      Видалити
  6. Спасибо за розыгрыш)Всех с первым днем осени)

    ВідповістиВидалити
  7. Я очень счастлива сейчас!!! Я верила в удачу!!!
    Столько прекрасных работ собралось в этой галерее! теперь буду часто заглядывать сюда и рассматривать этих чудесных божьих созданий)))
    Алина! ты наша Королева божьих коровок!! Спасибо тебе огромное!!!

    ВідповістиВидалити
  8. Здорово! Спс за галерею)) сестра тебя не отчитала за "несправедливость")))?

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. )))
      ще ні - вона напередодні отримала трошки подарунків від мене, думаю, зрозуміє :)

      Видалити
    2. Звісно,я не ображаюсь))))
      Ти,Алінко,й дійсно мене часто балуєш подарунками))))))
      Було цікаво споглядати "бедрикову"галерею!;-)

      Видалити
  9. Дякую за галерею й море вражень та натхнення!! :))

    А переможниць вітаю з перемогою, всі роботи чудові!)))

    ВідповістиВидалити
  10. Спасибо за возможность увидеть столько чудесных работ!:)

    ВідповістиВидалити
  11. Поздравляю победительниц! Красивые у девочек работы! Приятно было принять участие!

    ВідповістиВидалити
  12. От всей души поздравляю победительниц! Алина, спасибо за розыгрыш!

    ВідповістиВидалити
  13. Поздравляю победительниц!:) Спасибо за интересную галерею:)

    ВідповістиВидалити
  14. Аліночко, дякую за світлу позитивну галерею веселих сонечок! :))))
    Вітаю переможниць!:)

    ВідповістиВидалити

завжди приємно читати ваші відгуки ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Coccinellidae Lady Bug