пʼятниця, 9 серпня 2013 р.

Весілля, весілля...

Учора у нашої сім'ї було свято - дерев'яне весілля! Дерево посадити ми не маємо де, качалка у нас вже є))), в шахи грати не вміємо, то ж вирішила я подарувати чоловіку... пам'ятник)))) (це він так одним словом охарактеризував мій подарунок):
Пам'ятник Комодик у мене получився тайником, оскільки задню сторону прикрасила фото з дня зміни мого прізвища)), і цим самим перетворила її на передню сторону. Розміри комодика 12х6х8см, матеріал - дерево, техніка декупаж.

Але ж скриньки порожніми дарувати не можна, то ж в одному з ящичків лежав ключик від... замочка)))):
Я  люблю роздивлятися місточки закоханих і замки на них, і мені завжди хотілоя, щоб і мій замок там висів. От і здійсниться ще одне бажання на вихідних :-)

А ще Владик привітав нас листікою - робив сам)))):
А яке ж свято без подарунків від Людмили? Ось, що вона нам надіслала цього разу:
Нового бедрика назвали П'ять - на честь 5-річчя сім'ї...


27 коментарів:

  1. Вітаю з такою гарною подією!!!
    Комодик підкорив-нема слів....ти ,як завше,щось як придумаєш!;-)Супер!
    Веселий замочок получився-і на ньому все так про(и)думано))))
    А Влад який молодець!Прям-скрапер-початківець!То на листівці-ваше сімейне дерево,мабуть))),а квіточки-то діточки;-)
    ....а Людмила,як завше,відмітиться(ггг!!!)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. 10 дітей? О_о... Я й не додумалась, що то сімейне дерево - я про новий рік нашої сім'ї подумала...
      Комодика вчора як побачила в магазині, одразу він мені намалювався, яким має бути! Тепер хочу ще таких заготовок, бо вже інші плани є))))
      Не була б то Людмила)))

      Видалити
  2. Вітаю з ювілейчиком! Миру та злагоди вашій сім"ї!
    Комодик - класний, ніжно-романтичний для маленьких сімейних таємниць;) Подаруночки гарненькі!

    ВідповістиВидалити
  3. Ух ти, який красивий комодик!! Просто неймовірний.
    Зі святом вас!))

    ВідповістиВидалити
  4. Вітаю Вас,кохання,миру і злагоди Вашій сім"ї!!!
    Комодик просто бомбезний!!Сижу і сміюсь(про "пам"ятник"),чоловік оптиміст)))))

    ВідповістиВидалити
  5. Мої вітання! Довгих-довгих років сімейного щастя!!! Дуже цікавий комодик :-)

    ВідповістиВидалити
  6. Супер!!! Прекрасні подарунки від найрідніших людей для найрідніших)) Замочок то взагалі щось неймовірно мегапозитивне))
    Вітаю з таким чудовим святом!!!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую!
      Замочок трохи з недоліками, але я особливо не старалася))) - ще хто вкраде його з містка :)

      Видалити
  7. Вельмі-вельмі прыгожы падарунак! І сувенінрны, і практычны. шчасця вам абодвум!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. ))) Па-беларуску гэта, дарэчы, будзе, як і па-ўкраінску - ДЗЯКУЮ!

      Видалити
    2. Наталля, перед тим, як написати "Спасибо!", питала у чоловіка, як то буде по-білоруськи :) Тепер буду знати!
      Дзякую! ;)

      Видалити
  8. Огого!!! То я і вітаю, 5 - то ж дата! Злагоди вам! А скрапер-початківець у вас нічого, купуй ще декілька замків, папірці ховати Я знаю, у мене двоє скраперів :)
    Комодик класний, можна туди папірці любовні ховати!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Ох, той скрапер! У мене нема жодної жовтої бумажки чи квіточки - бо то його улюблений колір :)
      Дякую!

      Видалити
  9. Вітаюююю!!! Шастя, кохання і взаєморозуміння!! )))

    Чудовий комодик, найпозитивніший і наймиліший замочок з усіх, що я бачила і прекрасні подаруночки :))

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякуюююю!))))
      Замочок сьогодні повісили біля мосту закоханих в Маріїнському парку - він справді найяскравіший там :)

      Видалити
  10. Вітаю, Аліночка!!! Чудова дата, неймовірні подарунки!!! ти така молодчинка!!!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую!
      Я хотіла щось цікавіше придумати, але те, що я замовила, мені не надіслали - комод був куплений і задекорований у день Х :)

      Видалити
  11. Ухти, вже й повісили! Пробачте, що із запіщенням, та я теж вітаю вашу сімейку з Новим роком! Оце дата одруження, безкінечна нескінченість:) Пам"ятник - те що треба! Дуже мені сподобався :) А замок - то взагалі шедевр, можуть і поцупити:) Жартую:)))

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Ага, а якщо додати всі цифри дати (8+8+2+8), а потім додати цифри отриманого (2+6), то буде 8))))
      Не встигли ми повісити замка, як на нього вже почали задивлятися))) Треба буде його провідати якось...
      Дякую!

      Видалити
  12. Поздравления с чудесным событием! комодик милый, а замочик в твоем неизменно стиле))

    ВідповістиВидалити

завжди приємно читати ваші відгуки ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Coccinellidae Lady Bug