середа, 14 серпня 2013 р.

Музична лаванда :)

Новий лавандовий магнітик, 4х4,5см. Виготовлений спеціально для любительки лаванди, яка ще й на фортепіано грати вміє)))) (і не тільки). Дарувався з такою листівкою:
Ось такий маленький подаруночок отримала  від мене Оля...

А я сьогодні отримала від Каті виграну цукерку:
Насправді, виграла я тільки оту штукенцію, яка штампує дату і фразу, а отримала її і набір паперу(є листочки з бедриками), висічки, купу серветок(бедрики і тут), канву для вишивання, 4 скотча... Дякую дуже-дуже! Мені усе пригодиться! :-)

13 коментарів:

  1. яке все чудове! але магнітик!!! такий міммішечка!!!!

    ВідповістиВидалити
  2. Милий магнітик! А листівкою мені Оля хвасталась - вона чудова!!! Вітаю з подарунками і бажаю швиденько пустити всі ті скарби в діло :-))

    ВідповістиВидалити
  3. Які класні подарунки й стільки багато!Мої вітання!!!
    Магнітики твої мені всі подобаються-підкупають своїми розмірами:)
    Листівка музична теж подобається,а головне,що Олі сподобалась)))

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. То точно - стільки всього багато!
      Так, магнітики таких розмір, як ... магнітики :)

      Видалити
  4. Магнитик - маленькое чудо!!! Очень понравился! И подарки прекрасные, есть, где творческой натуре разгуляться :)

    ВідповістиВидалити
  5. Чудовий лавандовий магнітик!!!! Я теж -велика любителька лаванди)

    ВідповістиВидалити
  6. Ladybird, привіт! Просто чарівний магнітик, а відкриточка - надзвичайна, особлива! От що значить - творча душа! Супер!

    Запрошую до розмови про читання!. У книжкову статтю додала посилання на Ваш блог! Буду рада, якщо підтримаєте!

    ВідповістиВидалити
  7. Я дуже здивована, що тут немає мого вдячного коментаря! Була в певнена, що він тут є... Пробач, але я дуже задоволена подарунком, і магнітик закохано притримує важливі папірці на нашому холодильнику, а листівка досі красується на поличці :) Ще раз ДЯКУЮ!!!!

    ВідповістиВидалити

завжди приємно читати ваші відгуки ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Coccinellidae Lady Bug