вівторок, 6 серпня 2013 р.

Забута листівка, волинський відпочинок, нова стара сумка...

Сьогодні моя публікація буде схожа на кашу-малашу)))) - буде у ній всього по-трохи...
Почну з того, що я вже у Києві і найближчі 5 місяців більше, ніж на вихідні з нього не планую їхати :-) 
1. Дама і мереживо.Листівку зробила перед відпусткою, але показати -  не показала: зорі не були прихильні... І от настав день показу:


Щось таке наскладалося-натулилося, але мені подобається! Листівка 10х15см, всередині має замасковану кишеньку для грошового подарунка - можна покласти щось у неї, а перед даруванням непомітно вийняти)))



2. "Гойда , як море,  Світязь хвилю синю..." Мабуть, це швидше для себе буде написано - для історії, так би мовити. Цього року, як і минулого, ми насолоджувалися красою волинських країв - відпочивали на найглибшому озері України, одному з семи природних чудес країни -  Світязь.
Фото зроблене мною в погоні за заходом сонця - трохи не встигла))))
Озеро, хоч і найглибше, але щоб зайти по груди у воду треба пройти не одну сотню метрів))) А водичка у ньому дуже чиста і прозора - ідеш і бачиш, як смугасті рибки підпливають до ніг - ну чим не Червоне море?!
На цей раз нам пощастило більше, ніж минулого - усі 5 днів було спекотно, тому ми накупалися досхочу (навіть я, яка не вміє плавати))), засмагли (навіть я зі своєю вражаючою білизною шкіри))), нашашличились))), поласували світязькими пончиками (хто їх не їв - не зрозуміє!), намазувалися блакитною глиною з ніг до голови, відмітили одне з родинних  Днів народжень, що якраз було під час нашого перебування там - з кульками, піснями, тортом з свічками і запусканням повітряного ліхтарика ;-) От тільки трохи шкодую, що мало фото маю - було настільки класно, що про фотоапарат майже не згадували!
Зліва-направо: ожина/ листівка зі Світязя / Влад-поїдач пончиків / квіточка якась / Влад-човняр / комашка-партизан/ шашлики-кабачки /  я-вбивця комаря)))/  ліхтарик полетів / захід сонця / святкова бесідка/   2 бабки-моделі /  Влад годує жовту кульку у басейні :-)
Відвідала цього разу я відділення поштового зв'язку села Світязь - думаєте, не було цікавішого заняття? - Було!, просто захотілося відправити собі листівку гарну... Але ж підприємливі люди ще не здогадалися випускати поштові картки з зображенням озера - привітлива дівчина на пошті розказала нам, що багато людей запитує про такі картки... Довелося надіслати собі листівку з Днем народження)))) А то зі Світязя мене ніхто ще не вітав)))) Ще й з  5-місячним запізненням - влітку)))) Добре, що хоч магнітів-кружок наробили (магніт ми привезли минулого року - тепер він тримає на холодильнику світязьку листівку) Надіюсь, так я започаткувала традицію надсилати собі листівки з різних місць...
Не дивлячись на деякі нюанси, відпочинок вдався! А ще я вкотре переконалася, що Волинь - особливе місце - там усе  інше - люди, повітря, земля, атмосфера... І такий відпочинок не зрівняти ні з чим!



3. Перевтілення. Стара - бо вже була сумка з цим метеликом, а нова - бо оновлена :-) За 2 роки користування чорна канва вигоріла на сонці, шкода було викидати метелика, а тут чоловікові сірі джинси на очі попали..., і  за годину "чаклувань" (вночі напередодні від'їзду на відпочинок) зробила зручну торбу - у неї, навіть, Владова кофтинка поміщається:
 Ось така каша-малаша...
Дякую, що дочитали і додивились! А якщо ще й пісню дослухали!... ;-)

31 коментар:

  1. Листівка така гарна і свіженька) А сумка за годину - ото ти молодчина!
    На Світязі з погодою важко вгадати, така непередбачувана, тож відпочинок вдався на всі 100%. Я теж дуже-дуже люблю Світязь, краса неймовірна, й не тільки тому, що я сама волиняночка)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. О, так, погода там особлива - з вечора небо ясне - ніщо не віщує хмар, а зранку - хмари, які за кілька годин кудись зникли, і навпаки... Але нам таки пощастило! :)
      Я, хоч і рівненська територіально, але етнокультурно теж волинянка ;)
      Дякую, Віко!

      Видалити
  2. Ох,як класно було відпочивати на Світязі!!!Я ще хочу(мені вже воно снилося сьогодні)ггг!!!
    Справді,погода нас цього літа порадувала-і накупались,і назасмагали...а які смачні шашлики були!ммммм...
    До речі,"світязькі пончики"-то,мабуть,така їхня фішка,візитівка так сказати...ням-ням-ням!))))Смакота!
    Оновлена сумочка вдало примінялась вже в дії;-)
    А листівка-романтична така....

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Класні тобі сни сняться, мені все дитячий садок і робота %) Але відпочинок гарний був - є що (і кого))) згадувати ;)
      Пончики пекла? :)

      Видалити
    2. Пончики не пекла-всеодно такими не вийдуть,як ТАМ були)))) й ожини в мене нема)))

      Видалити
    3. Рецепту ТИХ пончиків у нас нема, просто Людмила по приїзду зі Світязя щодня декілька днів поспіль хотіла маніакально)))) напекти пончиків, от я і питаю, мо, вона їх не пекла, поки я була, а коли я поїхала - напекла?)))))

      Видалити
    4. Ні,Людмила так і не напекла...вона сьогодні побачила на базарі ожину-і маніакальна ідея знову виникла)))))

      Видалити
  3. ого, скільки новин!) цікаво було почитати) Дуже сподобалась ідея надсилати собі з різних місць листівки. Так здорово! Як мені це на думку не спадало?)) дуже кльово)
    рада за вас, що гарно відпочили, набралися вражень і позитиву! Листівка гарна, а торба - то взагалі! Я до шиття дуже криворука (як і до вишивки) тому це просто ОГОГО! як гарно!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Ідея з листівками класна ще й тим, що приїжджаєш додому з відпочинку, а у скриньці - листівка! :)
      Я до шиття теж не дуже рівнорука))), але щось таке простеньке можу зробити. Дякую!

      Видалити
  4. Молодці! Світязь гарнющий (правда була я там тільки один раз, але пам'ятаю ту атмосферу), захід сонця - це видовище! Серветочка з дамою гарно поєднуються, листівка елегантна! І велике "соррі" чоловікові, хай не розкидає свої речі де прийдеться, бо буде сумками прикриватись, у нас у творчих людей, все в ділі :)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. У мене це вже 5-тий раз на Світязі був - ювілейний))))
      )))Таки справді чоловіку доведеться скоро прикриватися сумками))) Вже є на перед і на зад ;)
      Дякую, Валентино!

      Видалити
  5. Листівочка дуже ніжна вийшла!!!!І оновлена сумочка чудова!)
    Бачу відпочинок був дуже гарний,шашлички ням-ням))))
    А я, ще не бувала на Світязі,але після твого фотозвіту захотілось)))

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую, Іванко!
      Шашликів було багато і щовечора - під кінець вже ніхто їх не хотів)))
      Поїдьте колись обов"язково - вам ж не далеко! ;) Та й з дитиною туди саме враз - мілко і водичка тепла - Влада з води не можна було витягти!))) Головне, щоб погода була сонячна і тепла!

      Видалити
  6. А мну пощастило - чоловік з Волині))) Їзжу до свекрухи і відпочиваю душею. Чоловік навіть не ображався, коли я сказала, що спочатку закохалася в його край, а потім в нього))) Він зрозумів.

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Пощастило, так пощастило - відпочивати у свекрухи душею :)

      Видалити
    2. Мені є з чим порівняти) Свекруха мене любить, бо я в неї перша невістка, ще й першого і поки що єдиного онука подарувала. І взагалі, вона дуже хороша людина!

      Видалити
  7. Вітаю з поверненням! Вам дуже повезло справді з погодою, бо всі мої знайомі цього року якось весь час натрапляли на дощ та холод на Світязі :-) Ми теж усією сім'єю запланували наступного року туди гайнути - дуже вже ви нас своїми розповідями заманюєте :-))) І я вже теж починаю хвилюватись за гардероб твого чоловіка :-))))

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую! :)Гайніть-гайніть обов"язково - може, зустрінемося там ;) Ще Олю і Юлю підмовимо з нами :)))
      А в чоловіка ще багато штанів є))))) Але мені стільки сумок не треба...

      Видалити
  8. Оце так відпочинок, такий позитив і енергія від твоєї розповіді)) Треба вже якось і собі вибратися на світязь, а то тільки розповіді чудові чую, ще й чоловік з волині то як почне розповідати про свої молоді рокиі відпочинки...))
    Листівочка чудова, а сумка за годину то круто))

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. так давно вже треба було туди вибратися! :)
      Сумка ж простенька - було вже пізно, сумки ще не зібрані були, то я вже всередині кишеньок не робила...

      Видалити
  9. Привіт, Алінко!!!Прочитала твою розповідь про Світязь-і ніби знову відчула все пережите знову...Так, дійсно, відпочинок вдався на славу!!!! а з нюансом нічого не зробиш, він жеж наш:))))))) Дякую за організацію родинного дня народження-Сашка в захваті, а мені самій захотілося відсвяткувати свій День народження в подібній обстановці:))))(маю всі можливості відсвяткувати наступний свій ДН на Світязі, ти зі мною?????)

    Ти молодчина, -майстриня на всі руки- твої роботи завжди бездоганні!!!

    П. С. Волинський хор ну трішечки краще співає за нас:))))))))))

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Так, Д.н. у нас був цікавий - я ж ще про салют напередодні забула написати)))) Про твій Д.н. наступного року нічого обіцяти не можу - хто зна, де я буду тоді :)
      А хор краще співає, бо у них є музичний супровід ;)

      Видалити
    2. Хоча в хора і є музичний супровід, зато в них немає мене :))))))))))))))))))))))))

      Видалити
    3. Дааа....це точно-в них нема такого...дядька))))

      Видалити
  10. Ох, а я відпочила душею в тебе тут сьогодні:) Дякую за музичний супровід! Дякую за такі спогади, я теж ніби перенеслася з вами на берег озера... Гарно святквали, класна сумочка, фото (в мене їх більше, бо не було погоди, мабуть:))), прикольна ідея про "непомітно вийняти" :))) А поштове відділення я сама "засікла", навіть була думка завітати туди, але я просто не додумала її до логічного кінця - з якою метою заходити? А ти започаткувала традицію, дійсно, приємно, коли тебе чекає листівка в скриньці:) Смачна вийшла каша-малаша:) Хочу з вами!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Класно! Приходь частіше, відпочивай... Без музичного супроводу не відчулася б повнота всього відпочинку - ця пісня була найчастіше у нашому виконанні)))

      Видалити
  11. Привіт, Ladybird! Цікавенька і гарненька стаття у Вас получилась!
    Листівка надзвичайна!
    Трошки позавидувала, що Ви на такому чудовому озері побували :-) Фотоколаж дуже гарний
    Змінили фон блогу? Недавно у Вас була, то звернула увагу на яскравих сонечок
    Заходьте і до мене в гості у фотоблог

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую! До мене треба на "ти" ;)
      Фон той самий))), то років 2 тому були яскраві мешканці, але вони трохи відволікали від основного, тому змінила на нейтральніших :)

      Видалити
  12. Огромное спасибо за рассказ.......30 лет один человек приглашает меня на озеро.........но.........вот бы скрапслёт устроить........я бы приехала.

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. :)
      Ну, 30 років запрошувати - то вже треба обов"язково поїхати! ;) Скрап-зліт? - цікава ідея, але з погодою там вгадати не можливо...

      Видалити

завжди приємно читати ваші відгуки ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Coccinellidae Lady Bug