субота, 6 липня 2013 р.

Два блокнотика

Блокноти, про які йтиметься далі,  з"явилися унаслідок моїх експериментів з  зістарюванням паперу у червоному чаї. Колись давно я вже фарбувала у каркаде тканину для вишивання, а от і черга паперу настала. 
Перший блокнотик:
Формат А6, 110 аркушів, бавовняна обкладинка м"яка за рахунок шару флісу; вишитий елемент; закладка-вощений шнурок з підвіскою.
 Хотіла я отримати фіолетовий колір, але після першої спроби "купання" листочків  папір получився світлого блакитного кольору)))) 


А от друга спроба вийшла більш вдалою - колір паперу краще нагадує  фіолетовий!
Формат А6, 110 аркушів, бавовняна обкладинка м"яка за рахунок шару флісу; вишиті метелики; закладка стрічка.
 На цьому блокноті я "відірвалася" з штампуванням! Восновному метеликів :-)

На форзацах теж є метелики: - дирокольні:
Цей блокнотик розігрується ТУТ.

Усіх з Всесвітнім днем поцілунку! ;-)


27 коментарів:

  1. Які прекрасні і вишукані блокнотики! Особливо другий - ніжний і мрійливий))

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую! Другий я зробила першим і він мені дуже подобався, але коли я зробила першого - то вже й не знаю, який більше подобається))))

      Видалити
  2. Алінко, блокнотики такі ніжні, стильні та акуратні!!:)
    А чому в каркаде вийшли фіолетові листочки?(( В мене такі плани були зробити з цього чаю бордовий відтінок сторінкам - невже не вийде?
    І тебе зі святом:)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Не знаю, може і вийде ;) Все залежить від кількості чаю і його витримки - у першому випадку у мене чаю було менше і настоювався він близько години, а в другому - чаю більше + настоювався день. А ще, мабуть, чай має значення - тканина, яку я таким способом фарбувала, взагалі рожева получилася...
      Дякую за схвальний відгук! :)

      Видалити
  3. Дуже ніжненькі блокнотики!!! Гарненька вишивка. А я от ніколи ще з каркаде не експериментувала))) дякую за інформацію!!!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Пам"ятаю, ти писала, що кава разом з папером зістарює пальці... - каркаде теж)))
      Дякую!

      Видалити
  4. Які ж і справді ніжні...
    Мрію-мрію про метеликів) Це ж ти його розігруєш?)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Наголос планувався на слові "його", тобто саме цього блокнотика)))

      Видалити
  5. О, да! Фиолетовые листочки! Я так люблю фиалетовый цвет, но вот мне и в голову не пришла мысль взять каркаде для этой цели. Спасибо, Алиночка, за идею!!!!
    Блокнотики очень красивые, нежные, вдохновляют писать нечто романтичное.

    ВідповістиВидалити
  6. Каркаде... Це ж треба таке придумати:) Ох, вже ці невгамовні екпериментаторки:))) Але вийшло класно. І я вже ніби в розіграші:)

    ВідповістиВидалити
  7. Оооо! Це ж просто супер краса! Перший блокнотик своїми блакитними листочками і блакитно-рожевою обкладинкою запав у серце, а фіолетові листки ніколи не бачила, то ж і уявити не можу, який то він :)

    ВідповістиВидалити
  8. Здравствуйте, приглашаю Вас на Link Party Постоянных читателей "Давайте дружить!" Это галерея inLinkz, куда можно добавить ссылку на свой блог, найти новых друзей, познакомиться с другими рукодельницами и не только. В галерею не обязательно добавлять свою фотографию-аватарку, можно поставить фотографию своей интересной работы. Галерея регулярная - выходит раз в две недели по вторникам. Надеюсь, что Вам она будет интересна, и Вы примите в ней участие.

    Наталья, http://bynmcraft.blogspot.ru/

    ВідповістиВидалити
  9. Вони чудові!!!! Романтично-казкові. Уявляю як... відкриваєш прекрасну обкладинку... і поринаєш наче в іншу реальність... своїх мрій :) Сторіночки в такому кольорі, та ще з метеликами(дуже я їх люблю :)) - чарівні, це точно!

    ВідповістиВидалити
  10. Алінко,ти вже справжній майстер по виготовленню блокнотиків;-)та й експерементаторка ще та))))
    Дуже гарні роботи!Молодець!

    ВідповістиВидалити
  11. Очень красивые и нежные блокнотики! Прелесть!

    ВідповістиВидалити
  12. Очень нежный блокнот! Вышивка красивая!

    ВідповістиВидалити

завжди приємно читати ваші відгуки ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Coccinellidae Lady Bug