четвер, 4 липня 2013 р.

День подарунків

Сьогодні прилетіло до мене таке миле створіння від Оксани- Повітрулі:
Коли розкрила пакунок - то вже раділа маленькій коробочці (коробки окрема тема у моїх вподобаннях))), але коли я таки відкрила коробочку  -  потрапила у довготривалий ейфорійний шок! :-) Ця красуня (а ми вирішили, що то все таки дівчинка) така маленька - 8,5х6,5см, але яка вона велична і розкішна! У моєї Марікіти, здається, з"явилася серйозна конкурентка...


Не знаю, як можна виразити подяку за такий подарунок просто так... Оксанко, ти чарівниця з золотими руками! ДЯКУЮ!
***
А ще сьогодні отримала цукерку від Наталі. Виграла у неї я сертифікат на певну суму в одному з інтернет магазинів, то вирішила підтримати вітчизняного виробника))) і замовила собі штампи і чіпборди:
Якби не Наталя, я б ще довго думала, купувати їх, чи ні :-) Тож і Наталі ВЕЛИЧЕЗНА  подяка!
Як же все-таки класно, що є такі щедрі  і талановиті люди!


15 коментарів:

  1. Який дивовижний подаруночок!!! Вітаю!

    ВідповістиВидалити
  2. Щойно роздивлялася цю красу у блозі Оксани, аж ось бедрик уже тут) Дивина! Вітаю з чудовими подарунками і запрошую до себе на цукерочку) http://karma6ka.blogspot.com/2013/06/Konfeta-ovechka.html

    ВідповістиВидалити
  3. Вітаю, Алінка! Так він справді чудесний!

    ВідповістиВидалити
  4. Ох, дівчата, я ношуся з ним, як мала дитина! Що краса, то краса...
    Дякую!

    ВідповістиВидалити
  5. Ох, це просто дивовижно!!! Я такого ще не бачила:) Якась така вже розкіш, і головне - сюрприз... Вітаю!

    ВідповістиВидалити
  6. Аліночко, я теж щаслива, що вона пошилась :)))) Дякую за чудові фото!!!! Мені надзвичайно приємно і тепло на душі від таких прекрасних фото, твоїх добрих слів, твого сонячного настрою! Я щасливааа! :))) Дякую!!! :)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Забула додати :))) дуже вдячна за натхнення (адже музу я підхопила у тебе в блозі :))))))))) і завжди гарний настрій! :) Хай приємних радісних сюрпризів у тебе буде більше! ;)))

      Видалити
  7. Дійсно краса,я теж таким речам тішуся як дитина.

    ВідповістиВидалити
  8. Она просто шикарна!!! Сколько рукодельных коровок повидала, а такого еще не видела!!! Красота!

    ВідповістиВидалити
  9. Глядя на этот кошелечек, я вспомнила сцену из 12 стульев:
    Эллочка: хо-хооооооо!
    Бендер: хо-хо? ОГО-ГО!!
    Это и правда и хо-хо и ого-го вместе. Шикарный кошелечек. Очень уютненько в ладошке лежит и совсем не конкурент твоей красавице, она его может носить как саквояжик :)

    ВідповістиВидалити
  10. оооо, яка шикарнюча штучка! Слів не вистачає! Це просто - чудо! Аліночко - вітаю!

    ВідповістиВидалити

завжди приємно читати ваші відгуки ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Coccinellidae Lady Bug