четвер, 30 травня 2013 р.

Морський настрій

Воно й не дивно, що настрій морський - літо на носі, спека надворі... А оскільки до моря мені далеко))) і не знаю, чи побачу я його цього року, вирішила передати свій настрій у такому блокноті:
Блокнот формату А5,  м'яка за рахунок шару флісу бавовняна обкладинка прикрашена вишитим корабликом і підвіскою-якорем (який у свою чергу прикрашений мікробісером) на шнуру, що надійно закріплені клеєм та нитками:
...подвійна закладка з підвісками рибкою та мушлею:
... проштамповані форзаци:
... 100 зістарених аркушів з тематичними відштамповками:



Море мені подобається як явище, але не більше - плавати ж я не вмію, а засмагати мені треба дуже обережно - бажано у тіні... Та й була я на морі всього 4 рази - Чорне(3) - Червоне (1) (майже як у Стендаля))). Відпочинок на останньому, між іншим, мені сподобався більше :-)
Зовсім воно не червоне :-)
Поки я буду інтенсивно мріяти про Середземне море))), кораблик шукає собі капітана ;-)

34 коментарі:

  1. Алина, классный блокнотик!!!Такой морской, морской!!! Вышивка очень приочень понравилась!!!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую! Мене якось так раптово на морську тему переклинило - в пн купила штампи, а вже вчора доробила блокнота :) Бажання було величезне...

      Видалити
  2. Надзвичайно гарнющий блокнот!! Свіжий як морський вітерець:) Дуже обкладинка сподобалась - така комбінована, файнюща!:)
    І мені хочеться морського зробити, чекаю папірчик-хотілочку:)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Надзвичайно дякую! :) А мені припекло робити - в нд випадково натрапила в одному магазині на штампи - і вже не могла спати спокійно))))
      Була думка зробити обкладинку з джинсу (вітрила ж колись з джинсу шили), але зупинилася на цій тканині

      Видалити
    2. Не знала, що з джинсу шили вітрила) Дивлячись якого кольору джинс ти хотіла, ці кольори так гармоніюють з вишивкою, як на мене - ідеально! Джинс - то краще нехай буде щось інше не менш особливе:)

      Видалити
  3. Ого!Яка оперативність!Щено,здавалося б,роздумувала над створенням "морського"блокнота,а вже-бац!...ось,нате вам блокнота в морському стилі;-)
    Класний і фоти гарні!:)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. ггг))) То все штампи... твої - якби не ти, я б ще собі не замовляла :)
      Дякую!

      Видалити
  4. Алінко, який він класнючий твій морський блокнотик, прямо так і повіяло морським вітерцем і хвилі зашуміли)) Я би туди якісь вірші легкі-романтичні писала, мрії...))
    А ще блокнотик дуже-дуже акуратно оформлений і все так продуманно, кожна деталь. Молодець!!!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Коли ми були вперше на морі, я вела щоденні записи - про враження і т.п.... - якби був такий блокнотик, було б цікавіше писати :) А взагалі, у нього можна що завгодно писати!
      Дякую!

      Видалити
  5. Красивый блокнот! Очень понравился!!!

    ВідповістиВидалити
  6. Блокнот просто класний і красивий і морський!!!! Вишивка мені сподобалась в поєднанні з тканинкою і якірцем! А я море не люблю, купатись дуже, а море ні, лежиш собі жаришся - нудота... А от на кораблику б покаталась, особливо на тому не червоному морі....

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Я, поки передивлялася фото з морів-океанів, так захотілося хоч декілька днів відпочити там (на не червоному)))...
      Дякую, Валентино! Моєму чоловіку не сподобалася тканина - піжама якась, так сказав :)

      Видалити
    2. Можливо це б виглядало піжамою чи матрациком, якби не оця твоя комбінація тканини на обкладинці - чудове оформлення вишивки!

      Видалити
  7. Супер! Геніально! Мої емоції просто зашкалюють!!!!!!!!!! :-))) Шикарний блокнотик!!! Я от море недолюблювала, доки не побувала на ньому :-))) А тепер хочеться знову... правда я люблю тишу, тому мені потрібні особливі місця :-))

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Після першого відпочинку в Криму мені теж хотілося туди ще, але то швидше через походи в гори)))) А от після відпочинку в Єгипті у Крим зовсім не хочеться(((
      Дякую!

      Видалити
  8. Суперовий блокнотик з ароматом морського бризу, надзвичайно сподобався!!!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую! Я ним теж задоволена - не повністю, але задоволена :)

      Видалити
  9. Дуже стильно та вишукано !! Такі приємні відтінки, чудовий блокнотик!!

    ВідповістиВидалити
  10. Чудесный блокнотик! Очень понравился! Сразу на море захотелось))

    ВідповістиВидалити
  11. Алінка, чудесний блокнотик, а фото - такі сонячні!! Супер ! Дякую за таку красу!! :))

    ВідповістиВидалити
  12. смотрю на твой блокнотик и улетаю к шуму прибоя, крику чаек.. супески передала морскую атмосферу!

    ВідповістиВидалити
  13. Гарно! Ніяка не піжама:) А де ти взяла фон для фото??? Ну зовсім як на морському бережку:))) Я море дуже люблю. І не тільки як явище. Воно мене приваблює своєю силою, міццю - ну щось таке, неосяжне і могутнє. Я це відчуваю завжди, коли на березі, і це вабить... Мені вдалося побувати на Середземному, навіть пожити трошки, але я тоді була настільки юною, що мало пам"ятаю, та все ж щось лишилося у спогадах... Часто бували шторми, і ми втікали від величезних кількаметрових заввишки хвиль на берег, але то було так весело, ніхто не боявся... От що ти нагадала мені своїм шедевриком, бачиш! В які закутки пам"яті змусила поринути :)))

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. :))) Морська піжама))) Фон знайшла біля однієї зі столичних шкіл ;)
      Я би теж хотіла повтікати від хвиль...

      Видалити
  14. Алінка, він прекрасний!! Такий стильний!!! Море, море!!!

    ВідповістиВидалити
  15. Очень красивый блокнот! Так здорово все подобрано! Прелесть!

    ВідповістиВидалити

завжди приємно читати ваші відгуки ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Coccinellidae Lady Bug