понеділок, 20 травня 2013 р.

Дні...

...пролітають швидко, життя не стоїть на місці...
В дитинстві я дуже любила розглядати книжки  про Петергоф і Зимовий Палац у  Санкт-Петребурзі - пишнота інтер"єру так сильно мене вразила, що я марила такими ж розкішними кімнатами, як були на картинках! Ну, і звісно, я в тих кімнатах походжала, наче справжня придворна дама  - у високій перуці, прикрашеній пір"їною, з віялом та у багатошаровій сукні з вузьким корсетом :-)))))
У підлітковому ж віці  у пишних довгих сукнях я бачила великий плюс - під ними не видно величини сідниць))) і рівноти ніг...
Тепер ж я знаю, що хоч модні віяння через роки повторюються, все ж  епоха бароко не повториться ніколи! І я чудово розумію, що життя  у ті часи мало більше мінусів (це вже в порівнянні з теперішнім ;-) і навіть більше небезпеки, але якби у мене була можливість прожити один день з життя якоїсь пересічної придворної дами, я б нею не знехтувала!(якби ж ще у той день треба  було їхати на якийсь бал!))))
Цей ліричний відступ викликала моя нова листівка:
Розміри листівки 10х15см. Вперше не пошкодувала))) паперу на оздоблення задньої стінки - це був необхідний крок, адже під вагою всього декору, наклеєного спереду, листівка не стояла. 
Ось така історія...

14 коментарів:

  1. Алина, открытка волшебная и очень нежная!!! Дамы точно не один танец бы вальсировали, если бы знали, что именно их ждет такое красивое послание!!!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. О, так! Було б класно тоді отримати таку листівку :)
      Дякую!

      Видалити
  2. Ой, ну в мене теж така мрія, хоч на мить, на пів годинки потрапити-побачити бал того часу)) А ще я полубляю історичні романи і чимало перечитала про часи хфранцузьких королів))
    Листівка пречудова, ніжна і романтична! А які фото гарні!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. О, то ми з тобою ТАМ зустрінемось ;)
      Дякую! З фото вирішила трохи поексперементувати)))

      Видалити
    2. ;) а можна і зі мною там зустрітися?
      Листівочка чудова! Обожнюю такі штучки!

      Видалити
    3. О, то нас там компанія збереться! Класно :)
      Дякую!

      Видалити
  3. Пречудова ніжна листівка з історією!!:) Вже чую звуки вальсу... ммм:)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую, Іро! У мене було нав"язливе бажання створити щось у стилі шеббі шик :), але я так бачу, що получився швидше вінтаж...

      Видалити
  4. Відповіді
    1. Ну, якщо шикарна, значить все-таки шеббі шик ;)
      Дякую!

      Видалити
  5. Ну, Аліно, ти неповторний романтик... бароковий :) Листівка ніжна і шеббі, як на мене, бо для мене вінтаж, це щось дуже немите і коричнево-брудне (ти ж знаєш, я не спеціаліст в стилях...) Я теж останній часом борюся із бажанням зекономити на оформленні спинки, але ж вони тоді стояти не хочуть, панянки :)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. То я теж так думаю про вінтаж (не митий))), але потертостей на цій листівці нема :) Нехай то буде вінтажний шеббі))))

      Видалити
  6. Аліна,чудова листівочка,дуже ніжна!!!!вона мені теж скоріше вінтажний шеббі)))

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую, Іванко! Ну, нехай так і буде - вінтажний шеббі :) Або шеббі-вінтаж ;)

      Видалити

завжди приємно читати ваші відгуки ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Coccinellidae Lady Bug