пʼятниця, 5 квітня 2013 р.

"Гетьте думи, ви хмари осінні! То ж тепера весна золота!.."

СОNТRА SРЕМ SРЕRО! - єдина поезія Лесі Українки, яку я знаю напам"ять і яку при зустрічі з шкільними друзями декламую, залізши на якесь підвищення)))) Це мій "коронний" номер так би мовити :-) До чого це я? Ось до чого:
Впізнаєте пані? ;-) Думаю, їй дуже приємно, що вона хай і у такий спосіб, але долучилася до вічного... Мені ж бо дуже приємно! А ще дуже-дуже хочеться потрапити на цей захід! Що може  бути прекраснішим за весняний поетичний вечір?!  

Стояла  я  і  слухала  весну,  
Весна  мені  багато  говорила,  
Співала  пісню  дзвінку,  голосну,  
То  знов  таємно-тихо  шепотіла.  

Вона  мені  співала  про  любов,  
Про  молодощі,  радощі,  надії,  
Вона  мені  переспівала  знов  
Те,  що  давно  мені  співали  мрії.  

11 коментарів:

  1. Ух, хотіла б і я почути від тебе щось з підвищення :) Ти якось причетна до того руху? Братимеш участь? Чудово, що Галюня стала "обличчям" :) Як їй це вдалося? Теж блати?:)) Закидала питаннями тебе :)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Може, колись почуєш ;)
      Ніяк не причетна - то все Галя - якось знайшла організаторів))) А я б хотіла просто піти туди і послухати ...весну, але ж нема на кого В залишити :(

      Видалити
  2. Прикол)))...ох,то Галя!!!
    А я би теж залюбки відвідала подібний захід!

    ВідповістиВидалити
  3. ????????????Ану розказуй про все в деталях:))))
    Вітаю Галю !!!!Клас!!!!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. ))) вранці дивлюся пошту - а там лист від когось невідомого - питають дозволу на використання зображення Галі... От і все :) А мені хіба шкода?))))

      Видалити
  4. О, я теж люблю СОNТRА SРЕМ SРЕRО! Мабуть тому, що ця поезія співзвучна мойм думам :)))

    І дякую, що нагадала вірш про весну, я його майже забула.

    ВідповістиВидалити

завжди приємно читати ваші відгуки ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Coccinellidae Lady Bug